Heh bah mamasmeisje, jij alweer op dag 1 zie ik Veel succes woensdag!! Pff Stina klinkt erg zwaar!! (maar tóch ben ik jaloers haha) Morgen hebben wij gesprek met fertiliteitsarts om weer eens te bespreken wat nu. Ben benieuwd wat ze zegt. Alleen wel vervelend dat ik nu in mijn laatste wachtdagen zit en nog niet weet of ik ongi word of niet. Denk dat ik morgenvroeg zo'n supervroege test doe (eigenlijk donderdag pas testen), als die dan wit is weet ik tenminste wat voor soort gesprek het moet/gaat worden.
Nou msi, ik zie mamameisje nog niet op dag 1 staan maar op 1 dag overtijd!! Hoe is het dus mamameisje?? Al getest?? Ik wel op dag 1 weer, ineens echt een korte cyclus van 25 dg, had lf van 12 dit keer, wat eigenlijk altijd 14 dg is. Maar prima, want nu op naar de volgende ronde. Ik zit erover te denken om deze mnd even niks te doen, niet tempen geen ovutesten enz. Proberen zo min mogelijk focus erop voor zover dat natuurlijk lukt. Aan de andere kant ben ik dan bang dat de timing dan verkeerd is wat de kans verkleind... Spannend msi, Poe, weet je zeker dat je al zo vroeg wilt testen?? Want stel dat hij neg is zegt het niet alles! Wil je nog door met iui of toch al over naar ivf? Hihi, idd same here, t is zwaar al die zwnagerschaps klachten maar geef ze me maar allemaal kom maar op (maar Stina, tuurlijk is het pittig, weet ik ook wel hoor!! ). Hoe is het met alle zwangere dames?? Zijn de laatste tijd erg stil hier! Boesje en peetje, normaal vaak wel veel geklets van jullie! Joehoeee Schism natuurlijk op vakantie. Hopelijk lekker aan t genieten.
Joehoeeee ik ben er nog hoor! Ik lees wel mee maar steeds weinig puf om te reageren. Deze week de hele week 's middags geslapen. Moest elke dag om 5 uur op omdat ik vroeg moest werken, waardoor ik 's middags gewoon kapot was. En een druk weekend gehad, maar heb nu weer tijd om te reageren @ Roos, potverdorie zeg! Je kan altijd een maandje proberen niet te tempen enzo, even het verstand op 0 en wat minder ermee bezig te zijn (niet dat je dat zo 1,2,3 doet natuurlijk), misschien dat je dan wel even het geforceerde niet hebt. Overigens denk ik dat msi op het tempkaartje van mamasmeisje doelt? die staat nl weer op dag 1, miss heeft ze haar banner nog niet aangepast. @ Msi, Ik zal heel hard voor je duimen! Weet je al wat je wil, nog een keer iui of andere stappen? @ Stina, vervelend dat je nog steeds zo moe bent! @ Mamasmeisje, leuk he die peuterpubertijd R. heeft ook zo zijn dagen, de ene dag is hij zoooo lief en de dag erna heb ik een hele rol behang nodig Hoe is het nu met je meisje? Hoe is het met de rest?
Hee! Ja klopt, gisteren ongi geworden en banner nog niet aangepast. Geen tijd gehad nog. Had t wel verwacht, niet gehoopt maar t voelt als een routine. Ben wel verdrietig en teleurgesteld maar t wordt eigenlijk normaal voor mijn gevoel. Hoop dat de gyn wat wil en kan doen. Ik wordt er een beetje vlak van. Mn S gaat het beter. Heeft een ooglapje gehad en ontsteking is helemaal weg. Wonderzalf! Ik ga weer verder. Moet nog veel doen in huis en daar heb ik geen zin in
Hmz chipperdechipchips mamasmeisje! Ik herken je uitspraak wel heel erg! Zoals jij het zegt denk ik ineens, ja verrek zo ervaar ik t ook. Dat je er voortaan zo aan gewend bent. Ik kan me ook niet voorstellen om wél een posi test te hebben. Zei vandaag ook tegen de fertiarts, ik heb er niet eens echt meer moeite mee (alleen in de ongi week), ben het voortaan zo gewend...ik weet niet beter. Bij fertiarts afgesproken om in november weer samen te komen en dan voor IVF te gaan.....ik vind het zo'n bizar idee maar ik wil het wel proberen. Ze gaf aan dat het niet goed is om eeuwig met IUI door te gaan. Ik zei dat ik dat geen probleem vind maja IVF vergroot je kansen. IUI = 10% - 13% en IVF 25% - 30%, dat klinkt natuurlijk wel erg verleidelijk haha. Maja dit jaar nog ff door IUI'en en medicatie wat verhogen daarna IVF. Hoop IVF nit nodig te hebben natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend Verder hier nog steeds in afwachting, heb niet getest. Heb wel dat branderige gevoel in m'n onderbuik dat altijd is als ik ongi moet worden dus heb er een hard hoofd in. Maja zeker weten doe ik t dus niet.
Poe wat vroeg peetje.... Snap dat je daar moe van wordt! Wann heb je nu de termijnecho?? Msi, fijn dat je een goed en helder gesprek hebt gehad. Wel realistisch denk ik. Idd niet continu doorgaan met iui maar het nu nog wel even de kans geven! De kans is er nog wel (alhoewel die zo uitdrukt in percentages best laag is...) hoop zo dat je niet over hoeft op ivf!! Spannend nog even deze ronde ook.... Duimen draaien hier!! Mamameisje, gatver de gatver, weer die ellendige ongesteldheid.... wat een kakzooi toch elke keer! Zooo herkenbaar dat afgevlakte gevoel. Had deze mnd gewoon geen tranen, maar echt zoiets van 'zie je wel, spontaan lukt t toch niet'. Beetje laconiek. Spannend woe! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen en voorstellen!! Wat fijn dat de ontsteking voorbij is!!!!
@MSI: ja t zal wel een natuurlijke reactie zijn uit zelfbescherming ofzo. Je wordt door de maanden heen een stuk nuchterder en realistischer. Maar heb er vertrouwen in dat het ons gaat lukken,ooit. En dan hopelijk zo snel mogelijk.. Spannend IVF! Ben daar nog helemaal niet in thuis. Wel over zitten lezen enzo maar dat lijkt voor mijn gevoel nog heel ver weg voor ons. Laten ze eerst mij maar eens binnenst buiten keren! Er komt weer een lente/zomer 2015 bevalperiode aan en dat lijkt me super met een winterkindje.
Hihi had ik ook al aan gedacht mamameisje! En als t aankomende mnd bij mij zou lukken of de mnd erop valt mijn verlof heel goed, want valt dan net voor de zomervakantie dus dan mooi 6 weken langer vrij. Kijk aangezien wij het helaas niet zomaar kunnen plannen dan moet het maar toevallig de aankomende maanden ineens vallen, vind je niet
Wachtbankje Juli {10} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 7 {10} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 18 {30} Schism - 08-2011 - 30 jaar Augustus {7} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Dames die ongesteld zijn geworden wat jammer !!! Ik duim nog vollop mee en dan hopelijk een mooi lente/zomer kindje 2015, dan maar met een gunstig verlof inderdaad ... @msi ivf wat heftig allemaal. Hopelijk niet nodig.. Jammer dat er niet zoveel positief nieuws is!!! Stemming reflecteert het weer!!!! Hier zijn mijn mans prios 1 lekker voorbij.. Dus de komende tijd gaan we ons lekker richten op de babykamer, baby spullen kopen.. Heel veel zin in , dus dat is erg positief.. Krijg binnenkort ook nog een pretecho en een fotoshoot, dus heb veel leuke dingen de aankomende tijd..
Wachtbankje Augustus {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {5} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje