Jeetje, allevier alweer naar de volgende ronde, wat enorm balen zeg. Als jullie dan allemaal tegelijk testen, dan ook maar allemaal tegelijk positief! Het is jullie allemaal zó gegund.
Termijnecho heb ik volgende week woensdag, meteen om 8 uur al, lekker vroeg Morgen wel nog een afspraak met de vk.
Getverderrie, wat een kakzooi, al die menstruaties achter elkaar!! Spannend MSI, de keuze voor IVF straks. Mijn datum is 17 jan btw Roos, ook vakantie nu toch? Ik snap de laconieke, onverschillige houding. Zelfbescherming Mamasmeisje, ben je al begonnen met het OFO? Hier nu in Frankrijk, gelijk na het luiden van de laatste schoolbel zaten wij zo ongeveer in de auto. Maar een weekje dus zal volgende week proberen beter te reageren....
Nou idd wat een rijtje zo zeg.... Goed plan hoor, laten we nu gewoon allemaal eens (lees EINDELIJK) een posi test krijgen en dan maar lekker allemaal tegelijk Ik ben dan nog op vakantie, dus hoop t ook zeker, niet die stomme ongesteldheid daar (ga kamperen dus zit daar echt niet op te wachten 😁. Msi, hoe ben je er nu onder?? Ook afgevlakt of emotioneel?? Das al best snel peetje! En gelukkig lekker vroeg
Hey boesje!! Tegelijk gepost! Wat heerlijk in Frankrijk! Mooi weer?? Lekker genieten? Ahh jammer maar een weekje, maar toch wel lekker ff weg! Ik moet na deze week nog 1 week werksn, wij zijn de laatste regio dit jaar. En gaan dan op maandag meteen weg maar wel nog lekker het weekend om in te pakken!
Wachtbankje Augustus {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {5} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 (Met z'n allen op 2-8 een posi test (positief denken helpt toch hè? ) ) ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {17-01-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Ik krijg net mn nota binnen van het eigen risico. Ik denk dat ik toch lekker dit jaar heel snel met IVF begin
Net terug van de gyn. Vond toch wel heel spannend! Uitslag van zaadonderzoek nogmaals gesproken en was perfect zei ze; 57.000.000 goede zwemmers zei ze. Bij mij gaat ze mn cyclus volgens dmv follikelmetingen. Volgende week de eerste echo, totdat ei op springen staat, daarna de dag na gemeenschap gelijk onderzoek van baarmoederhalsslijm en zaad en paar dagen later bloedprikken voor progesteron waardes en gelijk ook soa's. Volgende maand HSG. Heb het gevoel dat het balletje ineens wel heel snel gaat rollen of is dit normaal dat t zo snel gaat? Ik ben iig wel blij, tis wel wat ik had verwacht. Heb er een goed gevoel bij. Aan de andere kant ook wel verdrietig dat het nu op deze manier moet..
Haha ja idd mooi rijtje zo! Laten we t hopen! Wat kut van je ongi. Op de 1 of andere manier went het he en weet je niet beter lijkt t wel. Sterkte en succes! En die nota... Verwacht er zelf ook 1 denk ik...
Fijn zeg!!! Ze pakken het allemaal goed aan! Eindelijk schot in de zaak En 57 mln is echt veel hoor! Meeste wat wij hebben gehad is 20 mln. Laatste IUI was 3,3 mln, wisselt heel erg bij ml
Wachtbankje Augustus {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {5} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Zo, even het geslacht van ons "Kleintje2" (werktitel) aangepast in de lijst . Als er nog iemand een leuke meisjesnaam weet die voldoet aan de volgende eisen: 1. Niet eindigend op een "a". 2. Mag kort! 3. Niet beginnend of eindigend op "s" of "z" (i.v.m. achternaam) 4. Mag een wel een beetje stoer, maar liefst niet een top-10-modenaam. Eitje toch, zo? We hebben namelijk een erg zangerige naam voor DL en eindigend op een "a". Als we weer zoiets kiezen dan lijkt het net of we wel erg ons best hebben gedaan om Disney-prinsessen-namen voor ons kroost te bedenken, beetje kitsch lijkt me dat, als jullie begrijpen wat ik bedoel. @Mamasmeisje: idd jammer dat het nodig is, maar wel fijn dat er nu eindelijk iets 'gebeurt'! Goed zaad is goed nieuws! Nu maar hopen dat jouw onderzoeken duidelijkheid geven en dat dat goed op te lossen is! Ik duim voor je. @Rest van de ongestelden: Ik duim ook voor jullie! Wij willen hier natuurlijk allemaal maar één lijstje zien en dat is met uitgerekende data, dus we forummen net zo lang....rond 2 aug wordt het spannend dus!! @Stina: ben je nu al bij je VK geweest? Niet langer wachten tot je een keer controle hebt, gewoon gaan bellen. Als jij in tranen bent van vermoeidheid, dan moeten ze dat weten. Het is niet alleen voor jou, maar ook voor hun van belang: zij zijn mede verantwoordelijk en dan moeten ze ook de gelegenheid krijgen je te helpen. Sorry, wil niet streng doen, maar anders maak ik me een beetje zorgen . Verder alles prima, goddank veel meer energie nu ik vol in het tweede trimester zit. Voel me op wat hormonale moodswings na weer een beetje mezelf. Volgende woe 16 juli 20-weken-echo. Spannend, heb me lange tijd zorgen gemaakt of ons kindje wel gezond is. Verder geen aanleiding voor, maar denk dat dat komt doordat je beter weet/voelt wat je te verliezen hebt als je al een kindje hebt. Volgens mijn VK is het normaal om je daar zorgen over te maken en kunnen die zorgen van zwangerschap tot zwangerschap verschillen. Toch spannend volgende week!
En moet het een Ned. naam zijn? Beetje hip of juist niet? Een toegankelijke naam of juist wat onbekender of meer apart? Lieke, Puck, maud, sophie, fleur (of zijn die laatste top 10 namen??), Lotte. Maar goed, ik hou van Ned. namen, beetje klassiek of beetje stoer! Naam van dl staat er niet bij, die durf ik hier niet neer te zetten! Fijn dat je weer fitter bent mfs! Heerlijk is dst! Nou snap echt wel dat je het spannend vindt de echo. Je beseft zo, hoe fijn het is om een gezond kind te hebben. Mamameisje, war super fijn dat t zaad zo goed is! En nu echt starten met dingen. Fijn dat t nu echt begint en opschiet. Kan zeker ineens snel gaan! En fijn dat je nu wat kan gaan doen! En natuurlijk wil je liever dst het spontaan lukt, maar nu t zo lang duurt is hulp ook wel Heel fijn en gewenst.
@roos: ja zeker fijn dat ze iets gaan doen nu. T geeft mij wel wat geruststelling en zou wel eens wat bevestiging willen rondom m'n eisprong. Ben altijd zo onzeker over wat ik voel. Dus deze ronde ga ik sowieso weinig tempen en ben ik reuze benieuwd naar die echo en follikelmetingen. HSG zie ik wel wat tegenop maar ben ook wel reuze benieuwd wat er uit komt. En dan hoop ik het komende half jaar toch echt met positief nieuws te komen na al doe tijd. Kortom, wel allemaal erg spannend!
HSG kan echt enorm meevallen! In mijn geval deed t erg veel pijn maar lukte eerst ook niet. Heb die pijn er echt voor over als ik weer direct daarna zwanger zou raken! Maar in t normale geval is t al voorbij voor je het doorhebt dus hoogstens een paar sec even pijn. Precies zo moet je denken. Je Krijgt meer duidelijkheid en daarna ook een gerichte behandeling waardoor je gewoon meer kans krijgt! Dan zal t vast en zeker bunnen een paar mnd lukken! Zo denk ik ook maar!
Ik ga er maar gewoon van uit dat het heel veel pijn doet, dan kan het altijd meevallen weeën zijn ook pijnlijk en waarschijnlijk nog wel flink wat meer en langer dus overleef het wel. Vaak is de angst voor pijn erger dan de pijn zelf. Iemand tips voor een leuke all inclusive vakantie in Spanje (incl eilanden). Kindvriendelijk, leuk zwembad, goede lokatie, goed eten en ruime kamers? Heb het hele internet al 1000x afgezocht maar de perfecte vakantie zit er niet bij nog.....