@ Boesje, Heerlijk om al vakantie te hebben, hoe is het in frankrijk? Geniet nog van jullie weekend daar. @ Roos, waar gaan jullie kamperen? Dan zit je zeker niet op ongesteldheid te wachten! Maar goed, thuis zit je er ook niet op te wachten, dat het maar eens wegblijft he. @ Mamasmeisje, zo dat gaat zeker snel opeens. Kan me wel voorstellen dat het je verdrietig maakt, je wil natuurlijk het liefst op de natuurlijke manier zwanger raken, maar het is ook fijn dat jullie nu hulp krijgen. @ Mfs, ik ben zelf ook zo slecht in meisjesnamen. Wij dachten de namen wel te hebben, maar nu twijfelt ml over de meisjesnaam... Maar goed, eerst afwachten wat het wordt en als het dan een meisje is dan maar weer eens goed gaan nadenken. Hoe heet je dochter? (mag je wel via pn sturen hoor, als je haar naam wil prijsgeven tenminste) namen moeten wel een beetje passen toch? Jody is trouwens een erg leuke naam! Spannend, de 20 weken echo! (wij hebben die dag de termijnecho). Afgelopen woensdag weer een echo gehad en ukkie was goedgekeurd. Hij/zij lag nog best verstopt dus echt een goed beeld was er niet van te maken maar ik heb het hartje in elk geval weer zien kloppen Ik ga fijn genieten van een lang weekend, t/m maandag vrij. We krijgen dit weekend bezoek van schoonfamilie en morgen gaan we lekker bbqen, dus wordt een gezellig weekend.
@ peetje: fijn weer een goede echo! Ik vond dat elke keer weer zo bijzonder. @ mamasmeisje: hsg heb ik op het nippertje niet meer gehad, maar we doen alles voor het goede doel he. Ons midweekje weg is een beetje in het water gevallen, zl was de hele week ziek. Gelukkig niet doodziek dus hebben op het park nog wel wat dingetjes kunnen doen. Jammer want we hadden echt super mooi weer. Eisprong inmiddels gehad en 2 dagen later weer bloedverlies. Deze keer is het niet zoveel als vorige keer, dus ik duim maar dat het deze keer gewoon een innestelingsbloeding is
Schism ik las laatst ergens dat je van eisprong ook bloeding kunt krijgen. Sommige mensen hebben dat blijkbaar. Misschien heb jij dat elke keer wel? Maar bij deze keer duim ik ook dat het de innestelingsbloeding is
Ja maar heb dat echt nooit gehad, en nu in januari en vorige ronde, en dat was echt veel bloedverlies. Maar was geen ongi want vlak daarna eisprong. En nu eerst eisprong en minder bloed. Oké onduidelijk verhaal, geen zin om het goed te verwoorden haha. Heb geen haast met naar de dokter rennen, maar als het volgende ronde weer zo is ga ik toch maar even buurten denk ik.
Raar hoor schism, innestelingsbloeding is in principe toch pas na een dag of 6? Miss eerder je ei gehad? Snap dat als je het hierna nog een x zou hebben je naar de ha gaat (maar eerst maar hopen op een posi test ). Balen van je vakantie.... Heerlijk dat de echo goed was peetje!!lekker genieten nu! Was je weekend leuk? Boesje, bijna terug denk ik? Hopelijk lekker gehad! Hier weinig bijzonders, erg druk laatste week met werken. Alles afronden ed. en war extra dingen (avond musical groep 8, afscheidsborrel van collega's net op m'n vrije dag....). En dan aankomend weekend alle spullen pakken voor onze vakantie Peetje, we gaan naar 1 van de Waddeneilanden, noem m even niet specifiek hoor! Verder erg ontspannen zo zonder tempen ed. We doen het gewoon regelmatig nu en dan zien we wel! Weet ik ook niet precies m'n Nod en dus ook niet zo de focus met naar t toilet gaan straks!
Update: Wij hebben vrijdag informatiebijeenkomst IVF. Komende 2 rondes nog IUI (ivm vakantie ook) en dan IVF. Dat wordt dan september ongeveer. Hier geen wachtlijst oid dus dat is wel fijn. Ik duim en hoop zo dat het niet nodig is. Medicatie is verder omhoog, poging om toch meer dan 1 follikel te krijgen. Spannend hier dus
@ Schism Jammer van jullie vakantie, gelukkig dat jullie wel nog iets hebben kunnen doen. En idd maar hopen dat het een innestelingsbloeding geweest is! @ Roos, bijna vakantie!! Heerlijk zeg, ik moet nog 2,5 week wachten op 3 welverdiende weekjes vrij @ Msi, Wel fijn, wat schot in de zaak, september is al snel! Maar hopelijk is ivf niet meer nodig Vanmorgen termijnecho gehad en alles was goed! Alles erop en eraan, uitgerekende datum is nu 28 januari, dus 2 dagen verder gezet. Nu kan ik het ook eindelijk openbaar maken (wilde toch wel wachten op een goede termijnecho), kon mijn buik al nauwelijks meer verbergen, gisteren kwam een collega al vragen of ze me mocht feliciteren
@roos lekker van genieten zo.. Misschien geeft het wat meer rust.. Hoop het voor je!!! @msi spannend hoor... Hopelijk niet nodig en duim voor wat meer eitjes.. Dit mag Max 2 zijn??? Ivm risico's. Of klopt dat niet.. @peetje yeaaaah gefeliciteerd met je goede echo altijd fijn... Lekker vertellen nu. Ga je een geslachtsbepaling doen?! Hoe is het met de rest vd dames?! Hier helaas toe moeten geven dat het niet meer gaat. Ben zo moe dat ik geen twee stappen kan zetten. Werd gister niet goed op het werk dus naar huis gegaan en ben gaan slapen. Gelukkig met beeb alles ok!! Geruststelling !! Compenseren werkt dus niet meer, alleen werken en slapen. Ik ga maandag op het werk maar even bespreken hoe we het de komende 5 weken nog gaan doen. Baby gaat natuurlijk voor alles, maar accepteren is nog lastig.. Maar goed vlos zei ook dat ik niet achter de feiten aan moet gaan lopen, want dan is het te laat. Voor mijn gevoel doe ik dit al, dus de raad maar opvolgen... Sorry voor mijn gezeur !!! Het komt goed...
Poe spannend msi!! Wat zou het toch geweldig zijn als ivf niet nodig is!! Hopen op meer eitjes deze poging! Idd, hoeveel mag eigenlijk?? Jaaaa fijn peetje dat je de echo weer goed was!! En nu lekker heeeeel trots aan iedereen vertellen Ach Stina toch, wat rot zeg dat je rustiger aan moet doen, snap dat je dat moeilijk vindt, maar echt heel goed dst je het doet. Baby gaat zeker voor alles!! Kan je niet minderen qua uren per dag?? Zoiets?? Enneh geen verontschuldigen maken hoor. Tuuuurlijk mag je hier lekker 'zeuren' daar zijn we juist voor! Schism hoe is het nu met je?? En met de rest idd?? Hier nog 1 dag werken en dan gaan we maandag lekker weg, jippie!! En op vakantie lekker aan de wijntjes dan maar 🍷
@roos lekker op vakantie heerlijk vooruitzicht!! Lekker genieten en ontspannen. Heerlijk. Veel plezier!! Ik ga maandag overleggen op het werk om misschien wat meer thuis te werken. S ochtends naar het werk smiddags thuis en dan even liggen. Als ik het zo kan afmaken en afronden op het werk zou mooi zijn. Ik weet dat ik mag zeuren zo af en toe !!! Heb er zelf gewoon moeite mee, aangezien ik fysiek geen zwaar werk heb, dus denk al snel kom op even doorzetten... Heb geen pijn of wat dan ook.. Dus dat is allemaal positief!!! !!! Hoop dat augustus een mooie maand gaat worden!!!! Zou zo fijn zijn voor jullie dames, lang zat gewacht... Duim voor jullie...
Even een korte update weer want heb het druk. Morgen feest omdat mn man 30 is geworden dus alles aan kant maken voor de bbq en al voorbereiden ed. Gisteren follikelmeting gehad, zat er 1 van 14mm op cd 11. Morgen weer terug. Met hoeveel mm per dag groeien die eigenlijk? En bij 18 tot 20 mm springt tie toch? Laat alles echt over me heen komen en vergeet dat soort dingen dan de vragen. Baarmoeder zag er verder normaal uit. Dat was de korte update weer. Ben benieuwd naar morgen. Dan ook post coitus test ofzo dus voor vanavond huiswerk meegekregen
@Peetje: gefeliciteerd met je mooie echo!! En wat een prachtige uitgerekende datum: dat was ook de uitgerekende datum én geboortedatum van mijn dochter! @Stina: lastig zeg, wat vervelend voor je! En nu ook nog dat warme weer erbij... Maar ja, wat niet gaat, gaat echt niet... ik ken ook mensen die vanwege extreme misselijkheid e.d. de hele zwangerschap tot verlof amper aan het werk zijn geweest, dus dan is 5 weken voor je verlof nog best netjes Thuis werken scheelt natuurlijk wel behoorlijk wat energie. Succes!! @20-weken echo: afgelopen woensdag gehad, zag er helemaal goed uit gelukkig. Ik vond het echt spannend, was ook helemaal niet bezig met 'dan zie ik mijn kindje weer', maar vooral met hopen dat alles goed is. Vervolgens was onze echoscopiste ook niet de meest spraakzame en ons kind is heel beweeglijk, dus het bleef steeds best lang stil en dan zei ze pas of het er goed uitzag. Terwijl wij de helft van de tijd niet wisten waar we naar keken. Maar goed, het gaat om het resultaat!
@ mfs: fijn dat je 20 weken echo goed was! Wel jammer van de weinige uitleg, de vrouw die wij hadden vertelde uitgebreid wat we allemaal zagen, super leuk @ mamasmeisje: leuk feest gehad? Em. hoe is het met ei en uitslag samenlevingstest? @ Stina: je zeurt niet, lekker rustig aan doen en aan jezelf denken @ roos: fijne vakantie! @ peetje/: jeej ook een goede echo! @ msi: hoe was de voorlichting? Ik hoop dat jullie het niet nodig gaan hebben. Hier op t wachtbankje, weetniet precies wanneer ei geweest is maar hebben een redelijk pp gehad. Nu maar afwachten weer dus, nod maar houden op ergens begin augustus. Veel te vroeg om al klachten te hebben, maar ben wel snel misselijk als ik niet op tijd eet, en ook bij bepaalde luchten word ik niet heel blij haha. Veel te vroeg i know, maar mag best een beetje fantaseren toch
Sorry kan niet op iedereen reageren, alles ingepakt, net nog verjaardag gehad en zo m'n bed in! Iedereen die wacht op Nod, succes!! Hoop t zo!! Voor de zwangere dames, die rustig aan!! Weet niet of ik tussendoor kom kijken, wel in nl maar geen WiFi en slecht bereik!
Hoe is het met iedereen?? Hier nog steeds veel misselijk en laat van m'n darmen, maar ben ook niet helemaal lekker dus zegt niks helaas