@schism: balen van je witte test 😞 hoeveel dpo ben je nu? Uitslag van samenlevingstest was goed. Genoeg bewegelijke zaadjes nog. 1 op de 3 zei de gyn. Zit ondertussen op de wachtbank. Vrijdag bloed laten prikken voor progesteron en chlamydia. As vrijdag belt de gyn de uitslagen door en maken we de afspraak voor de HSG. Vrijdag is ongeveer mijn NOD. Verder druk met werken. @stina: niet zo zeuren hoor haha nee hoor geintje! Gooi het er maar uit en probeer het rustig aan te doen! Laatste 10 weekjes meid! @mfs: fijn dat 20 wkn echo goed was!! Hoe ist met Boesje en MSI? En Roos natuurlijk hele fijne vakantie!!!
@ Schism, balen van de witte test,.ondertussen ook nog niet ongesteld? Hoop het niet, dan is er tenminste nog een kansje @ mamasmeisje, fijn dat de samenlevingstest goed was. Hopelijk heb je die hsg niet meer nodig! @ mfs, jammer dat er zo weinig werd gezegd bij de 20-weken echo, je wil natuurlijk zoveel mogelijk weten. Gelukkig wel helemaal goedgekeurd! @ Roos, fijne.vakantie!! @ Stina, af en toe zeuren mag zeker! Zeker als het om je kindje gaat. En als je thuis toch ook kan werken, is dat toch een fijne oplossing. @ Boesje en Msi, hoe is het met jullie? Hier is alles nog hetzelfde, misselijk en moe. Hoewel de misselijkheid soms wat minder is, lijkt de vermoeidheid alleen maar erger te worden. Maaar, nog 3 dagen werken (wel een vrije dag nog ertussen) en dan heb ik vakantie!!
@schism balen van je test?! Misschien te vroeg geweest?! Of ben je ondertussen ongesteld geworden?! @mamasmeisje wat fijn dat de samenlevingstest goed was.. Spannend van hè NOD, hopelijk niet meer nodig alles.. Duim duim... @peetje oh lekker bijna vakantie !!! Jammer van je misselijkheid en vermoeidheid, hopelijk zakt het snel af.. @mfs weet niet meer of ik het al gezegd heb.. Fijn dat je een goede 20 echo hebt gehad !!!
Hoi Ladies. Ik ben de laatste weken met andere dingen bezig geweest. 16 juli werd ik op het werk gebeld door mijn moeder. B was gevallen en bleef huilen. Om lang verhaal kort te maken...hij heeft zijn bovenbeen gebroken en ligt nu dus al bijna 2 weken in het zkh. Hij ligt in tractie en mag alleen maar op zijn rug liggen. Gelukkig doet hij het goed. Alleen laatste 2 nachten wordt hij meerdere keren in paniek wakker. Ik denk half slapen half wakker maar dan roept hij 'mama ik kan er niet uit'! En begint aan zijn bed te trekken. Echt zielig! Ik denk verwerking van alles wat er met 'm gebeurt. Maar ik zit hier dus 24/7. Krijg ook helemaal niks mee van het mooie weer enzo. Het ging eigenlijk best goed maar vandaag heb ik ineens een slechte dag. Ben alleen maar aan t huilen en zie het ff allemaal niet meer zitten. Het is afwachten hoe lang hij hier zo nog moet liggen, ik verwacht zelf nog 2 weken maar ja ik ben geen arts dus heb geen idee. Ze hebben net foto's gemaakt en de arts moet nog komen. Ik vond de foto's er niet goed uit zien maar ik wacht de arts maar af, die heeft er meer verstand van. De IUI is bij ons wel gewoon door gegaan. Fertiliteitsafdeling zit hier direct naast de kinderafdeling dus was echt wel ideaal we hebben alleen geen PP gehad vóór of na de IUI (normaal doen we dan wel om de kansen te vergroten). Maar er zijn 9,5 mln zwemmers gelanceerd en ik hoop er het beste van. Verder ben er ik niet zo mee bezig. Dus mocht deze ronde niet lukken dan hoeven mensen bij mij niet meer af te komen met 'dat komt omdat je er teveel mee bezig bent' want er minder mee bezig zijn dan deze ronde is onmogelijk haha. Oja wij hadden nog IVF bijeenkomst gehad. Klonk op zich wel oke maar ik vindt die stimulatie maar niks. 10 tot 20 eitjes per poging. Poeh poeh, dat betekend dat ik 10 tot 20 maanden eerder in de overgang kom hahaha. Maja deze IUI ff afwachten en dan nog een IUI en als B dan weer op de been is gaan we voor IVF....dat geeft toch meer kans dan IUI dus ja. Ik ga me weer ff depri voelen hier in het zkh haha. Hoop dat het morgen weer beter gaat Zie dat het met de zwangeren goed gaat en dat de rest samen met mij op het wachtbankje zit. Spannend! En Schism ik vraag me hetzelfde af als de rest....misschien te vroeg getest?
Wachtbankje Augustus {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {7} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {17-01-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Jeetje MSI, wat een naar nieuws!!! Wat zullen jullie enorm geschrokken zijn... 2 weken en een bovenbeen breuk is niet niks seg!!!! Is er wel een goede kans dat hij zijn beentje straks weer helemaal goed gebruiken kan? En nog 2 weken blijven is best lang! Wat hopen dat de foto's er goed uitzien en het korter is dan dat. Moet hij ook al die tijd in tractie blijven? En hopen dat deze ronde 'de' ronde is. Wie weet!!! Mijn PP was ook waardeloos en ik was er die ronde ook nauwelijks mee bezig dus ik hoop dat dit voor jullie ook magische uitwerkingen heeft... Dikke knuffel voor wat je moet doorstaan met B en veel beterschap voor het kleine mannetje!
Stina, goed dat je gas terug genomen hebt wat betreft werk. Hoe gaat het nu met je? Roos, lekker ah genieten van je vakantie hoop ik!! Peetje, balen van misselijkheid en andere kwaaltjes! Het zal nu wel niet lang meer duren hopelijk!! Voorbij de 13 weken mag je verwachten dat het minder wordt toch? Schism, knuf voor nega test. Het klinkt vaak een beetje als een dooddoener maar idd, hopen dat het te vroeg was.... MFS, fijn van goede 20 wkn echo en dat er weer een dametje komt... Leuk!! Mamasmeisje, gelukkig dat alle onderzoeken tot nu toe goed zijn. Ik vond de HSG helemaal niet pijnlijk trouwens en was net als Roos gelijk erna zwanger. Duim dat dit voor jou ook zo mag zijn. Hier, voel me nog steeds buitengewoon goed! Geen zwangerschapskwalen zeg maar. Heb uiteindelijk toch gekozen voor de combinatietest en daarbij is er een verhoogde kans uitgekomen voor Trisomie 18 (1:100) niet echt een relaxed gevoel... We hebben nu de NIPT laten doen en daar krijg ik uiterlijk 13 aug de uitslag van. Mijn bloedwaardes waren te laag maar de uitgebreide echo was goed dus vooralsnog probeer ik me maar niet teveel zorgen te maken.
Jep. Is niet leuk om te horen zo'n uitslag zeg! Maar 1:100 is natuurlijk nog een kleine kans! Maar snap wel dat je je daar niet fijn bij voelt en 13 augustus is dan nog zooooo lang bah! Succes/sterkte!
@ Msi, jeetje zeg, dat zal schrikken zijn geweest! En dan al 2 weken alleen maar liggen, arm kereltje. Het is voor ons al moeilijk om zolang niks te mogen doen, laat staan voor een peuter. Hopelijk geen blijvende schade aan het been en geneest het uiteindelijk goed. Veel sterkte en beterschap voor hem! @ Boesje, Klinkt tot nu toe als een hele fijne zwangerschap voor jou, alleen de uitslag van de combinatie test is idd minder. Klinkt zo groot 1:100, terwijl het eigenlijk maar 1 % is. Maar ik kan me voorstellen dat je er dan niet helemaal gerust op bent. Ik duim voor een goede uitslag 13 aug.
Wachtbankje Augustus {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {7} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {17-01-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {28-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje Even mijn uitgerekende datum aangepast, was met de termijnecho nog 2 dagen teruggezet
@ boesje: inderdaad een kleine kans, maar snap je ongerustheid. Ik duim voor een goede uitslag! @ msi: jeetje wat heftig zeg! Kan me echt niet voorstellen hoe zo'n actieve peuter zo lang stil moet liggen. Knap dat hij het zo goed doet! Ik had geloof ik al veel eerder ingestort, even lekker janken doet wonderen! Ik weet deze ronde niet precies wanneer m'n ei is geweest, dus te vroeg getest, tja het kan maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Nog geen tekenen dat m'n ongi er aankomt, dus maar weer afwachten.
MSI, hoe zagen de foto's eruit van B zijn been? Bevestiging van je gevoel? Of hoopvol nieuws? Schism, al meer nieuws?
@MSI: jemig! Ik schrik ervan, wat naar! Ik hoop dat de genezing verder voorspoedig verloopt. Wat moet dit vermoeiend voor jullie zijn, geen wonder dat je emotioneel overloopt. En ondertussen gewoon door IUI-en, bikkels! Heel veel beterschap! @Boesje: hè, dat is niet fijn zo'n verhoogde uitslag. Gelukkig bestaat de NIPT test, maar je moet wel even wachten zeg. Duurt nog best lang! Ik duim voor jullie.
@MSI: jeetje meid wat een enorme pech voor jullie kleine man! Ik kan me niet voorstellen dat onze meid 2 weken lang in tractie zou liggen. Knap dat hij het zo goed heeft gedaan en geweldig nieuws dat hij morgen naar huis mag!! Wel in het gips neem ik aan? @Boesje: jeetje dat is schrikken meid! Ik duim voor een goede uitslag! Spannende tijd! Hoe ver ben je nu? Pas je banner eens aan? @schism: spannend meid! Duimen draaien! Hier hele dag hoofdpijn en zere benen. Ik erger me dood aan mn man. Haha die is gewoon aan het boren in de schuur maar vind het zo irritant. Ik verwacht 1 deze dagen gewoon ongi te worden. Heb weinig hoop eigenlijk. Na 15 rondes nog niet 1x positief getest. Hoop zo dat er een reden is en dat daar wat aan gedaan kan worden want dit is niks. Laat die hsg maar komen en daarna gaan we op vakantie.
Ja mamasmeisje aan de ene kant wil je dat er iets 'mis' is met je zodat je weet waarom het allemaal niet wil lukken. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk gewoon dat alles in orde is met je. Maar die HSG zou zomaar eens de letterlijk en figuurlijke doorbraak kunnen zijn. Ik hoop het voor je! Nou B is thuis met z'n gips. Foto was in eerste instantie niet slecht maar ook niet dat het goed genoeg was voor gips, dat was maandag. Vervolgens zeggen ze op dinsdag dat ie woensdag in het gips mag en naar huis. Dus ik had zoiets van HUH!? Haha. Maar ze hadden de foto dus nog eens goed bekeken en vonden dat het wel kon. Dus vandaag met ontzettend veel schreeuwen het gips om gekregen. Daarna foto gemaakt. Op foto was te zien dat het er allemaal beter uit zag dan maandag en kon hij dus lekker mee naar huis. Wat fijn om weer thuis te zijn poehpoeh. En hij vind het volgens mij ook wel fijn, vanmiddag super lang geslapen in zijn eigen bedje hihi.
@msi wat vervelend voor je mannetje!!! Bovenbeen breuk, lijkt me vrij pijnlijk en al helemaal voor zo'n hummeltje.. Sterkte ermee. Wel fijn dat iui gewoon is doorgegaan. Duim voor een mooie test !! En fijn dat jullie weer thuis zijn.. @boesje wat een vervelende uitslag, kleine kans, natuurlijk. Maar goed zou zelf ook niet gerust zijn.. Duim voor een goede nipt uitslag voor jullie.. Dikke knuffel. @mamasmeisje wanneer ga je testen of wacht je je NOD af?! Misschien zijn de hoofdpijn, zere benen en de irritatie naar je man symptomen?! Hoop het voor je meid. @schism al getest weer?!
Msi fijn dat hij weer thuis is! Hier gister weer negatieve test. Ook nog niks wat duidt op ongesteldheid die eraan komt, zucht. Vandaag besloten om volgende ronde maar weer eens te gaan tempen
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/528371-chuggington-speelgoed-zit.html Iemand van jullie die hier meer van weet?