Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee weet er niks van!!! Wel vreemd.. Niet dat ze het er even bij vermelden 😳!!

2. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Vandaag ongesteld geworden. Normaal kondigt het zich een paar dagen van te voren al aan, maar nu was het echt pats boem ongesteld haha. Op naar de volgende ronde helaas weer

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ooohhh jammer zeg!!!!

Ik heb dat ook ooit gehad zo ineens, dat is dan wel echt ff schrikken he!? Dikke knuffel meis en idd misschien eens tempen volgende ronde, misschien weet je dan meer waar je aan toe bent?

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik heb wat foto's in mijn album gezet van B's ziekenhuisavontuur

5. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @schism balen meid :(!!!

@msi ach wat een moppie zeg. Lijkt me best frustrerend voor een kind om alleen maar te mogen liggen. Kan die ook niet echt zijn energie kwijt.. Sterkte ermee...

6. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    @ msi: jeetje flinke breuk ook! Hoe is hij gevallen dan? Mooi en stoer mannetje heb je hoor!

Ongi tja ach was er niet heel erg van geschrokken. Negatieve test zegt mij echt wel genoeg.

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    ja ok schism nou misschien maar goed ook dan. Maar het blijft natuurlijk flink balen :(
    Ik weet nog niet precies hoe hij gevallen is maar is blijkbaar niet hard gegaan.

Nou Stina ik merk echt helemaal niks aan hem. Hij is echt super vrolijk iedere dag weer. Lijkt het ook te begrijpen dat hij niet kan lopen en vindt het allemaal prima. Hij is ook super lief en heel knuffelig enzo. Is wel erg op mij gericht want ik mag hem wel optillen maar als papa het wil doen raakt ie in de stress. Hij heeft nog niet door dat als papa het doet dat het dan ook echt wel goed gaat hihi. Ben wel benieuwd hoe lang hij dit alles nog gaat volhouden.

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ben ook ongesteld...
    Op haar het hsg onderzoek. Zou bijna zeggen dat ik er zin in heb maar tis gewoon dat ik er wat hoop uit haal. Ben benieuwd!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oh shit mamasmeisje! :( nou laat die hsg maar snel komen dan Ja. Wanneer staat die gepland? Pff nu heb ik ook zoiets van oh dan zal t bij mij ook niet gelukt zijn...

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    @ Schism en mamasmeisje, wat ongelooflijk balen weer zeg!:x

@ Msi, Ik vind wel dat B. er heel relaxed bij kijkt! Maar als ik het zo lees heeft hij zich er goed doorheen geslagen in het ziekenhuis. Fijn dat hij naar huis mocht, verwen hem maar lekker dan!

Eindelijk vakantie! Ml moet vandaag nog werken en dan heeft hij ook vakantie. Ben er ook echt aan toe, hopelijk gaat de vermoeidheid nu ook eens weg, hoef nu natuurlijk niet om 5/6 uur op te staan, dat scheelt natuurlijk al een hoop.

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    HSG staat gepland voor 8-8.
    Bloeduitslagen waren goed. Goede progesteron waarde dus eisprong gehad. Geen chlamydia.

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Mooi zo mamasmeisje! Ik duim dat die hsg hard nodig is ;)

Fijne vakantie peetje! Geniet ervan :)

13. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mamasmeisje: lekker snel zeg! Ik hoop ook dat de HSG het hem gewoon doet. Dat jullie daarna met vakantie gaan is natuurlijk goed gepland, goed voor je PP toch?

@Schism: balen zeg, zo ineens weer ongesteld! Wat waren jouw plannen ook alweer t.a.v. de MMM?

@MSI: oef, wat een avontuur allemaal. Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!

Hier alles prima, buik groeit nu echt wel hard. Net als de voorgevel ;) Beide groter dan vorige keer om deze tijd. De kleine is nog steeds even beweeglijk. Ik voel haar de hele dag door. Gisteren naar de VK geweest, en ook bij het luisteren naar het hartje is het gestuiter goed merkbaar. Ik ben wel erg benieuwd wat voor tornado dit kind gaat worden, zeg! Ik ga nu uit van DL, die echt heel lief en relatief rustig is...dat wordt wat...

14. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mamasmeisje: spannend je hsg, gelukkig al snel. Hoop dat het mee gaat vallen en vooral dat het gaat helpen!

Mfs: nog geen plannen voor mmm hier hoor. Zijn pas vanaf januari bezig, en er zijn nog een paar maanden afgevallen wegens omstandigheden natuurlijk. Dus gaan het nog even rustig aankijken. Wel tempen deze ronde zodat het allemaal weer wat duidelijker wordt.

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamasmeisje balen :(!! Wel fijn dat de hsg al zo snel is. Hopelijk doet het zijn werk, fijn dat de andere uitslagen goed waren..

@mfs hier ook echt een druk kind in de buik... Maar goed dl was rustiger en die is nu druk, dus hoop maar dat het nu anders om is :)!!!

@msi fijn dat je mannetje het zo goed doet. Vind ik echt knap. Lijkt me best frustrerend voor een kind..

@peetje fijne vakantie :)!!!

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    He kakzooi schism en mamameisje, weer ongesteld.... 😡

Mamameisje, fijn dat je bijna hsg krijgt!! Hoop zo voor je dat het met zo helpt als bij mij toen. Snap dat je opziet tegen de pijn die er misschien kan zijn, maar alles voor het goede doel moet je maar zeggen... Het hele medische traject is gewoon geen pretje voor de vrouw... Maar ik zou de hsg direct weer doen, ondanks de pijn toen, als ik weet dat het weer zo zou helpen!
    En lekker na de hsg direct weg! Super!!

Schism, snap dat je gaat tempen want jouw cyclussen zijn best wisselend en zo weet je beter wann je moet ppen!

Mfs, wat heerlijk dat je je meisje zo voelt!! Vond dat altijd zo geweldig!! Hier was dl ook echt een stuiterbeeb in m'n buik, en nu is ze nog steeds wel lekker actief hoor maar kan ook echt goed spelen met 1 ding!

Msi, jouw nod begint ook in de buurt te komen! Al een voorgevoel?

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach msi, ik lees nu van je mannetje, jee wat naar zeg! Je kleine ventje zo zien liggen. Maar wat een bikkel dat hij het O goed heeft doorstaan! Je zal wel een erge trotse moeder zijn :) hoe gaat het nu thuis met hem??

O peetje heerlijk vakantie nu!!! Geniet ervan meis! Lekker uitrusten en hopelijk word je sowieso minder moe nu!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Stina, wann heb jij vakantie?? Hou je het werken nog wel vol??

Boesje, he wat schrikken van die vergrote kans. Snap je zenuwen! Maar de kans dat het goed is is zooooveel groter, maar toch... Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt! Wann hoor je het??

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    @ego: echt heeeeeeerlijke vakantie gehad, wat een super mooi eiland zeg (Vlieland), geweldige camping, mooi weer, en dl genoot echt enorm! Zo gezellig was ze! Dus echt lekker tot rust gekomen. Altijd weer jammer als het voorbij is maar ook weer heerlijk in eigen bed vannacht en op eigen wc :)
    Wel kakzooi hier ook, gisteren is de spotting begonnen dus morgen/overmorgen zal ik wel ongi worden.... Heb t deze mnd wel best goed kunnen loslaten door het niet tempen ed maar nu bij een langere cyclus waren de laatste dg wel kak, want ik dacht bijna dat het posi zou zijn en niet dus :(
    Komende cyclus toch maar weer tempen denk ik... Maar heb er ehr een hard hoofd in dat het spontaan lukt. Had zo gehoopt op deze mnd.... Maar ja, weer op naar de volgende kans dan maar...

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oh Roos ik was al zo benieuwd naar je en dacht toen ik zag dat je gereageerd had dat je echt goed nieuws kwam brengen maar shit!!!
    Wel fijn dat het zo'n goede vakantie is geweest! Ik kijk er ook echt naar uit om te gaan :)

Hier is donderdag pas mijn NOD, heb vanaf vandaag weer zenuwen enzo. Ik denk niet dat het gelukt is omdat ik gisteren alweer van die echte ongi steken had en behoorlijk dus ik verwacht er maar niks meer van. Maja hopen doe ik wel hihi. Morgen nog vrij, dinsdag ff werken en woensdag werken en weer naar zkh voor controle dus het is zo donderdag ;)

Deel Deze Pagina