Jan en Liza zonder beebje op vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Isademi, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja daar zeg je het goed ZIJN werk das toch haar ding dan niet, je gaat toch je nog geen 6 weken oude kindje n iet in de steek laten voor een kleurtje en je man zijn werk? Maar goed ik zal wel raar zijn dat ik het raar vind dat je niet liever bij je kindje bent als het nog zo klein is..

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat kunnen mensen weer lekker oordelen... Pfff laat ze lekker al gaan ze 3 maanden weg in plaats van 3 dagen.
    Is hun keuze en ik hoop dat ze er van genoten hebben.

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    agh ja ff MIJN mening weer :p ik snap dat je moe bent en bij wil slapen willen wij alle moeders ook wel eens maarja wij kunnen niet op vakantie en onze kinderen achter laten ;) wij nemen ze gewoon mee!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Precies maar dan ook niet zeggen dat je zo'n geweldig betrokken ouders bent in de media aub want dat vind ik je dan echt niet, met zijn slijmjurk nummer die ik nu ook niet meer serieus kan nemen natuurlijk als je je baby van 6 weken inruilt voor wat rust en zon... dat vind ik echt een lachertje dan..

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL

ik ben het wel met je eens hoor, vind het ook erg raar van ze..zoiets doe je niet.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lekker laten gaan.. Ik snap niet dat er meteen zo gereageerd wordt.. Ik ken zelf 2 gezeinnen die een weekend weg zijn geweest zonder kids.. Jongste was 2 maanden.. Ik zie het probleem niet..

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

grappig jouw kids zijn van hetzelfde jaar als de mijne en wij willen einde van het jaar voor een derde gaan ;) en jij bent al zwanger maar goed dat word dus een 2011-je die van ons word echt eentje uit 2012, het zogenaamde einde van de wereld jaar ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Lekker belangrijk, ieder zn ding.

9. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    jeetje zeg.. waar een mens zich al wel niet druk over kan maken. ik zou zeggen leven en laten leven!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Ik heb het even voor je aangepast.

Lotte

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Thanks!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Laat ze dat lekker zelf weten zou ik zeggen?
    En wat een onzin, dat ZIJN werk HAAR werk niet is. Je kiest voor een man MET zijn werk maar goed, dat is mijn mening.
    Verder, als zij zich er goed bij voelen, vind ik het prima. Zou het zelf niet doen maar gelukkig zegt Jan niks over mijn manier van opvoeden...

13. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Lekker laten gaan. Dat moeten ze toch zelf weten? Er zijn zat onbekende mensen die dat ook doen.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ga jij ook elke dag je man zijn handje vast houden als ie moet werken dan?
    Ik kies voor mijn man MET werk (alhoewel ik ook van hem houd zonder hoor ;) ) maar dat is zijn werk en niet het mijne dus zal hij moeten uitvoeren zonder mij, gelukkig lukt hem dat alleen ;)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik begrijp zulke dingen ook echt niet. Of je kind nu 6 weken ( !!! ) oud is of 3 jaar.Op vakantie gaan doe ik met kinderen. Ze horen bij mijn gezin. Daarnaast zou ik ze ontzettend missen en gewoon een schijt vakantie hebben.
    ' Bijslapen' Pffft wacht maar tot je kind 2 is en om de haverklap wakker wordt van nachtmerries. Of dat je kind ziek is en je 3 x per nacht een bed kan verschonen. Of als je kind gevallen is je hem elk 2 uur wakker mag maken.
    Gaan ze daarna ook even lekker met z'n 2en op vakantie? Blegh.
    Ik vind het belachelijk.

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ga ook wel eens een nachtje weg zonder mijn kinderen. Dus nu ben ik ook slecht? Wij gaan volgende maand ook samen 1 nachtje samen naar een hotel voor dat ons 3e spruitje er is. Nou komt het echt zo over dat je dan slecht bent? Vind het niet slecht, is ook een keer goed voor je relatie en de kids vinden het heerlijk bij oma.
    Als ze klein zijn doe ik het niet, maar al zou ik dat wel doen vind je dan geen slechte moeder hoor!

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Toen ik op een kinderdagverblijf werkte, was er een babytje geboren bij één van de vele gezinnen, en die gingen toen de baby twee weken oud was, al met z'n tweetjes een weekendje weg, en de baby logeerde bij opa en oma. Dat vond ik echt heel snel. Maar als ik dit hoor, dan vind ik het wel meevallen. Leven en laten leven inderdaad.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hoor, maar ik snap het niet.

Nu heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. We gaan wel eens samen uit eten of naar de bios, en dat is voor ons voldoende.

Vind alleen het excuus dat ze dan bij kunnen slapen ( en dat hoor ik tegenwoordig best wel vaak ) zo raar.

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bijslapen doe ik niet hoor. Ik word namelijk standaart in het hotel wakker omdat ik Jayden hoor roepen (knap he die is 10 km verderop bij oma:p)
    Ik bedoel alleen te zeggen, je bent niet meteen slecht als je je kind een keertje laat logeren om een nachtje zonder ze weg te gaan.
    Van de zomer wilden mijn schoonouders de kids een week meenemen op vakantie, mooi dat ik 2 dagen lang zat vond en ze weer heb opgehaald;)

Deel Deze Pagina