Jan en Liza zonder beebje op vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Isademi, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Pffff lekker boeiend die kinderen komen echt niks tekort hoor als dit voor hun even fijn voelt prima toch? Snap niet waar die drukte over gemaakt word er zijn veel belangrijkere dingen

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hmm ik snap het commentaar opzich wel. Het is nog een heel jong kindje , mijn keuze zou het niet zijn geweest. Niet op die leeftijd in ieder geval. Maar als zij zich daar prettig bij voelen. Neem aan dat er een goede oppas is gezocht en t kindje alles krijgt wat t nodig heeft.. Lekker laten doen.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja met 6 weken zou ik het niet doen. Maar er stond hierboven ook al is je kindje 3 dan nog niet. Dat vind ik toch wel anders maar dat is mijn mening. Nu willen ze zelf ook naar oma toe, als ze zo klein zijn willen ze het liefste papa en mama denk ik.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh maar als hij zelf bij opa en oma wil logeren, prima hoor voor een nachtje. Maar tot nu toe wil hij dat niet.
    Maar als wij op vakantie gaan, dan gaat hij gewoon mee.

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja met vakantie's gaan ze zeker allebei mee. Langer als 1 a 2 nachtjes gaan wij ook nooit zonder ze weg. Maar ze willen zelf naar oma want daar is het altijd feest:)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Onze zoon slaapt sinds hij 2 is soms een nachtje bij zijn opa en oma, hij heeft daar ook een eigen kamertje gekregen en vroeg zelf of ie mocht blijven slapen dan mag dat, dan blijven wij gewoon thuis met onze jongste, we doen dan verder niets bijzonders ofzo.

Ik vind dat je wel een nachtje weg kan ofzo hoor maar idd niet als je kindje zoooo jong is. Dat zou je ook niet moeten willen eigenlijk, je wil toch bij je pasgeboren kindje zijn? Vandaar dat ik dat niet snap, een nachtje laten logeren op wat oudere leeftijd vind ik op zich niets mis mee hoor ;)

Wij houden echter met vakanties en weekenden weg e.d. wel rekening met onze kids en die gaan gewoon lekker mee, als we dan toch wat rust zouden willen nemen we gewoon opa en oma mee dan kunnen we bv een uurtje gaan wandelen ofzo terwijl de kids slapen in het huisje, das voor ons gevoel al heerlijk!

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh das hier ook zo hoor, opa en oma zijn NUMMER 1 als we daar komen haha, das ook leuk.. het ging mij puur om de leeftijd (of beter gezegd ; gebrek aan :D )

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zou het zelf ook niet doen en in die zin snap ik het ook niet.

Alleen ik veroordeel het niet en om direct te roepen dat ze al hun respect hebben verloren vind ik overdreven. Niet iedereen denkt hetzelfde hierin en dat moet ook iedereen lekker voor zich weten. Uit sommige posts zal je bijna denken dat ze iets vreselijks hebben gedaan. De baby zal vast niet alleen thuis hebben gelegen ;).

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    #49 Isademi, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    Als jij jezelf (jan smit zijnde) op een voetstuk plaatst door een bepaald liedje te zingen en bepaalde uitspraken te doen op tv over betrokkenheid als ouders e.d. dan vind ik dit er niet mee overeenkomen zeg maar, dus in die zin is hij dat respect (want ik vond dat hij een punt had over zijn betrokkenheid e.d. en had daar respect voor ) is hij dat "verloren" want dan oefen je niet uit wat je preekt naar mijn mening.

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier ben ik het volledig mee eens. De baby is ongetwijfelt in goede handen al reageren sommigen hier alsof ze 2 weken alleen thuis heeft moeten blijven;)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Het punt is dat een baby van nog geen 6 weken in de handen van zijn moeder behoort en niet van andermans goede handen natuurlijk is ze niet onder een boom ofzo gelegd :p

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Haha nee Isademi :D Maar goed zoveel mensen zoveel meningen. Dat jij of ik deze keuze niet zouden maken wil nog niet zeggen dat Jan en Liza nu slechte ouders zijn.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad het is een mening.

Ik geloof niet dat er veel wetenschappelijk bewijs is dat het schadelijk is om drie dagen op vakantie te gaan zonder kind als het 6 weken oud is. Mits het maar bij een persoon is dat het kent (ivm hechting), zie ik het probleem niet zo.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

zeg ik ergens dat ik het schadelijk vind, nee, ik vind het erg dat je als moeder zijnde de behoefte hebt om bij zo'n klein ukkie weg te willen. DAT vind ik dan zielig voor zo'n ukkepuk maar daarnaast weten we hier wel allemaal hoe die kleintje nog graag bij hun mama zijn op zo'n jonge leeftijd toch?

15. Trees

Trees Niet meer actief

Zeg ik dan dat jij DAT zegt?

Ik vind dat je jouw mening als de waarheid presteert, maar het is en blijft een mening. Dat is mijn mening en ik vind het allemaal nogal overdreven ;).

16. Trees

Trees Niet meer actief

Zo en nu ga ik mij bezig houden met belangrijkere zaken dan Jan en Liza ;).

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik snap echt niet dat een moeder dit kan! Ik vond het al vreselijk om 2 uurtjes weg te zijn van mijn dochter in mijn kraamtijd. En dan mag iedereen vinden dat ze het zelf moeten weten enz en dat vind ik ook prima maar ik zelf snap er niks van.

18. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik ben hier voor mezelf heel simpel in. niet langer dan 2 nachten uit logeren (of het moet niet anders kunnen zoals toen ik bijv in het zh lag), ik ben in hetzelfde land als mijn kind en niet als ze zo klein zijn. Mijn jongste is nog nooit alleen weg geweest, maar no way dat ik lekker naar het buitenland ga. Stel dat er iets gebeurt (je weet het nooit, al is de oppas zo betrouwbaar) wil ik snel erbij kunnen zijn.
    overigens heb ik al 3 jaar niet meer doorgeslapen, dat went ook wel hoor.. hoef ik niet voor naar curacou.

maar dat is mijn mening, wat jan en liza doen moeten ze helemaal zelf weten. Ik kan het alleen niet begrijpen.

19. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ik al eerder zei, leven en laten leven, lekker belangrijk.

Maar ik zou het zelf nooit doen en kunnen. En wat te denken van BV?! Dat valt niet vooruit te kolven lijkt me!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Als ze geluk hebben net als ik slaapt de kleine de komende 2 jaar nog niet door , wat zullen zij veel op vakantie gaan xD

Deel Deze Pagina