Ik snap niet dat ze dat kunnen. Maarja dat mag ik natuurlijk niet zeggen want dan ben ik weer aan het 'oordelen'..
Toch grappig dat sommigen van jullie zeggen dat het je 'aan je reet kan roesten en niet boeit enzo'', maar wel dit topic komen lezen
Ik hoor net op de radio dat hij er 3 dagen was, voor werk. Tja en Liza was mee. Nou prima, wij gaan ook weleens een weekendje weg zonder onze dochter en ook al toen ze 8 weken was, dat moet ieder voor zicchzelf bepalen.
Haha dacht precies hetzelfde! En zie toevallig jouw post staan.... Het interesseert ze allemaal geen biet maar toch reageren... En dan ook nog eens zeggen Jan en Liza interesseert me geen weet ik veel wat. Nee daarom open je dit topic ook? Maar natuurlijk leven en laten leven, maar we mogen toch wel ff ons mening uiten. Anders kunnen we even zo goed nergens meer op reageren want het MEESTE wat op dit forum staat gaat ons eigenlijk geen zak aan maar toch geven we onze mening.
daarom is het ook zo leuk, dat je overal je mening over mag geven terwijl het ons eigenlijk geen zak aangaat
Nou ik verklaar ze voor gek.. Wie doet dat nou..op vakantie zonder je kind van twee maanden oud. Naja, met Oma Gerda in de buurt hoef je je ook geen zorgen te maken denk ik
wat ben jij een drammerd zeg! ben je alweer aan het zeuren over vakantie zonder kids? jeetje wat triest hey.. laat de mensen lekker in hun waarde... niet iedereen denkt dat hun leven voorbij is als ze eenmaal kindjes hebben!!!
zal ik je eens iets vertellen? we hebben onze zoon zaterdag bij opa en oma laten logeren, zodat we even lekker konden bijslapen. En dat deden we ook al toen hij een stuk jonger was. Ik hoop dat hij er niet emotioneel onder gaat lijden.
Nou zal ik dan eens wat vertellen? Mijn man moest in augustus 4 maanden weg naar Curacao... 4 maanden zonder kindjes...en ik? Ik ben in die 4 maanden ook weleens een nachtje van huis geweest waardoor de kindjes bij oma en opa bleven, en weet je, ik werd ook erg ziek, en daardoor zijn de kinderen 3 nachten achtereen bij oma geweest omdat ik niet voor ze kon zorgen. O o o wat zijn wij toch slechte ouders. Ik zal mijn man vanavond even billenkoek geven en zeggen dat hij maar ander werk moet zoeken Kom op mensen, doe gewoon waar je jezelf prettig bij voelt oke! Ik heb er zo'n hekel aan al die veroordelingen. Ik moet me ook continue bij iedereen verdedigen over het werk van mijn man dat hij dat kan zolang zonder zijn kinderen, wij zijn heel blij dat hij een baan heeft en we het goed hebben met ons gezin en gelukkig zijn. Wat ik hiermee wil zeggen is laat iedereen zijn eigen leven leiden (of lijden )
ik vind het bullshit als er gelijk een oordeel word gegeven over teleurgestelt zijn iedereen zegt steeds "iedereen heeft zn eigen mening" waarom mogen jan en liza dan geen eigen mening hebben. dit maakt hun toch geen slechte ouders... al gaan ze op vakantie voor werk of omdat ze bij willen slapen, so what niet iedereen doet dit, zou het denk ik zelf ook niet kunnen, maar ik ga hun niet oordelen dat het echt niet kan en bla bla ik denk dat iedereen op zn eigen manier een goede ouder is.
Jemig wat zielig dat je denkt dat je leven voorbij is als je kids hebt zeg, ik word er verdrietig van die uitspraak van je.. wat erg dat je zo denkt!! Het leven word alleen maar mooier met kids vooral als je het samen deelt... Daarnaast kan je ook gewoon jezelf zijn als je met kids bent hoor dat jij dat niet kan is een tekortkoming maar het KAN natuurlijk wel gewoon...
Dat zeg ze toch wel hoor naar mijn mening want naar haar mening is je leven voorbij als je niet samen op vakantie gaat (en dus kiest voor je kids, ergo als je alleen samen op vakantie gaat met kids heb je geen echt leven) en naar mijn mening kan je prima een leuk leven hebben door niet perse samen op vakantie te gaan..
Mijn zoontje ging voor de eerste x logeren bij mij vader en moeder en toen was hij 3en halve maand, wij gingen voor de 1ste x uit na de geboorte van ons zoontje en vond het zielig om hem snachts uit ze bdeje te halen, maar wat vond ik het erg kon ook niet erg genieten van het opstap gaan. En om nou te zeggen dat ik door heb kunnen slapen, nou dat al helemaal niet. Ik sliep juist nog slechter juist omdat ie er niet was. Kan me dus ook niet voorstellen dat je 3dagen weggaat, maargoed mischien is dat bij een 2de kindje ook weer anders en ben je mischien al wat makelijker. Maar ik veroordeel ze er niet op iedreen moet doen waar die zich goed bij voelt.
waar een topic al niet over kan gaan..... ik wens ze een hele goede reis toe en heel veel plezier.... wou dat wij dat zomaar even konden doen
Zegt ze dit dan? Ik lees dit namelijk helemaal nergens. Ik vind dat je hier nogal wat forse beschuldigingen uit richting Mora. Ik vind het niet normaal hoe je over een ander praat.