Jan en Liza zonder beebje op vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Isademi, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik vindt het wel knap dat je dat kunt als kersverse ouders je kindje gelijk achterlaten!:$ Ik heb er toen niet eens een moment aan gedacht om op vakantie te gaan;)...het enige wat je wilt is bij je baby zijn toch?:)

En idd als je het nu al zwaar vindt....;)

2. Vind ik ook.. leven en laten leven! Maar als ze nu al toe is aan bij tanken gaat ze het nog zwaar krijgen idd. Je zit onderhand nog in je kraamtijd. Kindje is 6 weekjes..

3. Vind het gewoon bijzonder vroeg zeg maar!
    Zou het zelf niet kunnen.. Kindje is nog zo graag bij je, wennen aan je nieuwe leven etc etc. En ik kan het weten hoe het is met een bent die vaak weg is, maar dacht dan op zware momenten, gaat wel weer over en dit is je leven nu. Heb je zelf voor gekozen..

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja vind ik ook hoor.. ik vond de babytijd juist heerlijk! lekker saampjes in bed liggen knuffelen.... maarja....

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind het prima. Je weet niet hoe die mensen prive leven, als ze helemaal dood en doodmoe zijn kan ik mebest voorstellen dat je er even tussenuit wilt zonder kinderen. Prima dan toch

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb niet alle reacties gelezen maar ben het met deze helemaal eens!

Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om een ander (die ze niet eens persoonlijk kennen, alleen van de media)
    Bij wijze van spreken moet er nog een hele discussie gevoerd worden wanneer een BNer een harde scheet laat ;)
    Get a life en laat die mensen toch lekker! ieder zijn eigen huisje met kruisje.

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

klopt natuurlijk, maar het is menseigen om nieuwsgierig te zijn naar anderen, en graag over anderen te praten, anders zouden 'de bladen' niet zo'n hoge oplagen hebben, dus ook voor een mening over een bn'er geldt: leven en laten leven ;)

Ik zou het overigens niet kunnen, mijn kleine mannetje na 6 weken al alleen laten, en geloof me, wij hadden echt wel voldoende reden tot bijtanken!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ook al is het kindje nog maar 6 weken, jullie weten toch niet wat er speelt?
    Misschien huilt het kindje wel veel, of zijn er meerdere dingentjes, dat maakt toch niet uit?
    Mijn dochter heeft 15 maanden lang gehuild, dus ik kan me voorstellen dat je er wel even zo nu en dan uitknijpt.

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Nou dat bedoelde ik dus. Stel dat hun kindje ook 15 maanden gaat huilen. Gaan ze er dan iedere 6 weken even tussenuit om drie dagen bij te slapen? Je kiest toch voor je kinderen. Lijkt me dat je het wel langer dan 6 weken ermee moet kunnen uithouden voor je moet bijtanken. :)

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

:d:d:d

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

En laatst vertelde rtl boulevard dat Jan vond dat ze zo'n ontzettend makkelijk kind hebben :p

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Oei , dat belooft als het wat lastiger wordt en fases gaat doorlopen. Nemen ze zeker een abonnement op schiphol :D:D

Het maakt ook niet uit wat de reden is. Ik snap niet dat je na zes weken je kindje al uitbesteed om wat voor jezelf te hebben op de manier waarop zij dat doen. Was een middagje eruit nu echt niet genoeg? Maar wrs leven de sterren anders als wij en houden zij er andere gedachten vwb opvoeden na.

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jeetje zeg, wie zijn wij om daarover te oordelen? Pffffff, waar iedereen zich al niet druk om maakt. Heb alleen de reacties op de eerste en de laatste pagina's gelezen en heb dat echt met open mond gedaan!

Laat ze toch...het is zo vermoeiend als iedereen steeds commentaar op elkaars leven moet gaan geven... Laat iedereen lekker zn eigen keuzes maken. En als er nou stond dat ze dat kind mishandelen ofzo kan ik me nog voorstellen dat er een discussie ontstaat ja, dat is vreselijk! Maar een vakantie...oehoehoe zeg. Dat je dat zelf niet doet of kan doen, ok, en iemand anders wel, ook ok. Klaar. :)

14. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me opeens een hele slechte moeder... Bijna dan. ;)
    Ook wij zijn zo'n 6 weken na de geboorte van zoonlief een weekendje weg geweest. Met z'n tweetjes. We zijn heerlijk oudewerts gaan stappen en hebben daarna overnacht in een hotelletje. En we vonden het héérlijk! Gewoon, weer even onszelf na een heftige zwangerschap met lange zkh-opname en daarna herstellen van een keizersnee. En we hadden/hebben een supermakkelijk kind, daar had het niets mee te maken.
    Hij is overigens heerlijk opgevangen door oma, en voor zover ik weet heeft hij er niets aan overgehouden!

Laat die mensen toch...

15. Alita

Alita Niet meer actief

Maar jullie vinden het wel interessant genoeg om te komen lezen hier dan:( hahahaha

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jullie geloven dus wat de Privé schrijft??

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, ik zou niet zonder Ayla op vakantie gaan, maar lekker belangrijk dat zij dat wel doen. Is dat nou nieuws :(. Er gebeuren toch wel belangrijker dingen in de wereld. En waar stond het in dan? Zeker de Televaag...

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, de kop is al voldoende. Dan weet je direct waar het topic over gaat. Ik heb er verder niks van gelezen, maar snap ook werkelijk waar niet dat er mensen zijn die zich hier druk om maken.

19. Alita

Alita Niet meer actief

hihi maar dan toch komen reageren...als je het dan zo on-interessant vindt waarom neem je de moeite ...dat bedoel ik ;)

Ach maar je hebt wel gelijk...er is veel belangrijker nieuws;)

20. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

tjah aan hun de keuze tuurlijk konden ze er ook een middagje vrij van maken maar hier in nederland kan hij amper over straat door fans en fotograven, dus snap het best daar worden ze lekker met rust gelaten.

Deel Deze Pagina