Ik weet niet of er al een soort gelijk topic is maar het leek me wel leuk om foto's te vergelijk van een 3D echo en de baby na de geboorte. Of je de baby er echt in herkend. Ik heb afgelopen zaterdag een echo gehad en dus nog niet bevallen dus kan zelf nog niet mee doen Wie begint
Leuk lijkt wel! Ben bij ons ook benieuwd. Ze lijkt wel een grote platte neus te hebben, zo'n boxerneus. Hebben we beide niet dus hoe ze daaraan komt?
De 3d echofoto van ons eerste ukkie liet weinig aan de verbeelding over. De 3d echofoto's van ons tweede ukkie vind ik minder treffend.
Jaa ik zie echt gelijkenissen in de foto's! Leuk hoor Dat over die boxersneus, onze heeft dat ook maar de vrouw die de echo deed zei dat alle babys dat hebben omdat ze nog geen kraakbeen in t neusje hebben
Wow zo knap! Echt heel veel gelijkenissen! Van ons zoontje hadden we niet zo'n duidelijke beelden op de 3D echo klein spookje liet zich niet goed bekijken Nu van de dochter moeten we het nog wat afwachten
Leuk topic!! Ik kan mijn vergelijkenissen pas plaatsen over een groot aantal weken Maar op de 3D echo heeft ze echt volle lippen (van dr papa) Dus het zal wel kloppen straks Bekijk bijlage 280833
Jeetje wat mooi om te zien dat er zoveel gelijkenis inzit na zoveel weken. Ik neemaan dat de meeste echo's gemaakt zijn rond de 28weken?