Ik ben van mening dat die alleen die lisa fout zit. Zij is vreemd gegaan terwijl ze getrouwd is in deze situatie. En jan 'hangt' erbij. Mijn ex is toen ook vreemd gegaan terwijl die vrouw wist dat hij een relatie had. Maar hij heeft verplichtingen aan mij niet zij. Dus kijk ik hem erop aan en niet haar! Zo zie ik dat hier dus ook!
Whaaah, wat een heerlijk palingsoap toch Ik kan er verder niks over zeggen, ken het hele verhaal niet. Misschien heeft Jan Liza wel afgepakt (de kl**tzak!) of is Liza 'zomaar' vreemdgegaan met Jan (de h**r!) of heeft Wim Liza regelmatig mishandelt (de kl**tzak!). Dussuh, geen idee. En lekker boeiend ook. Hoop alleen dat ze allemaal het belang van dat kindje voorop stellen. En voor de rest zoeken ze het maar lekker uit, net als de rest van nederland die met dit soort dingen te maken heeft, boeit me niks. Zo lang ze het maar wel op rtl boulevard en shownieuws blijven uitzenden..
Jan die kwam aleen te staan Hij moest Yolanthe laten gaan Zij plukte heb helemaal kaal hij gaat naar liza liza vind hem leuk dan gaan ze aan de beuk Wim die word boos op jan ipv op die doos hij ging klappen geven jan die stond te beven Wim laat het afglijden van je Hun genieten toch in spanje of jij e boosmaakt of niet dat doet hun geen vedriet verder interesseert t me geen reet dat iedereen het even weet hahahaha moest ik even doen
en ik vind dat jan er toch wel om gevraagd heeft, hij was toch vrienden met die wim? maar goed ik vind die jan toch al een mislukking
Als ik me voorstel dat mijn man vreemd zou gaan en dan met zijn nieuwe vriendin en onze zoon op vakantie zou gaan...... dan zou ik haar ook klappen willen geven! Mijn maag draait om bij de gedachte, dus ik kan die 'Wim' wel begrijpen...