Babylijkje gevonden in Den Haag

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaNona, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Een man die z'n hond aan het uitlaten was in Den Haag heeft een gruwelijke vondst gedaan: een babylijkje. Tijdens het uitlaten van z'n hond sloeg het dier aan waarop de man ging kijken. Dat gebeurde gdonderdagmiddag rond half één in het duinbos bij Park Clingendael.

Vanmorgen is sectie verricht op het lichaam, maar de politie wil verder niets kwijt. Naar de doodsoorzaak wordt nog verder onderzoek gedaan.

De Haagse politie roept iedereen op die iets gezien heeft of meer weet over die dode baby, zich te melden.

te erg voor woorden!!!!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoe kan zoiets toch telkens weer gebeuren he......

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja idd :$ breng t kindje dan bij mij:)

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Kan het niet begrijpen dat mensen zomaar het leven van een baby-tje kunnen ontnemen .. :(

5. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Je moet als moeder zijnde wel ontzettend in paniek, angstig of niet helemaal goed zijn dat dit gebeurd. Heel zielig voor de moeder...

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja in veel gevallen is het de geestelijke gesteldheid van de moeder niet helemaal ok,maar toch... je kindje dood laten gaan... Pfff

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dit is echt zo verschrikkelijk.
    Hoe kan een ouder nou zoiets doen?
    Ik snap er echt niks van.

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    jee wat een drama zeg !
    erg dat zoiets kan gebeuren

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ehm, misschien denk ik te simpel, maar kan het niet ook zo zijn dat de baby een natuurlijke dood is gestorven en dat men geen raad wist met het lichaampje, dus het daar maar heeft achtergelaten?
    Niet dat dat wel goed te praten is, hoor, maar is beter te 'handlen' dan baby-moord...

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Het arme arme kindje... :(

11. alien

alien Niet meer actief

Onbegrijpelijk!

Verder eigenlijk geen woorden voor....

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik dacht dat schokkende berichten hier niet geplaatst mochten worden?

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat ontzettend verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. Je bent dan wel heel ver heen wil je zoiets doen

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    snap zulke dingen ook niet als je dan ongewenst zwanger bent dan zorg je toch dat het ergens anders een goedl even krijgt. hier in dld hebben ze speciaal daarvoor babyklappes in het leven geroepen net als waar je zeg maar je kleren voor het leger des heils instopt maar nu stop je je baby erin niemand die het weet. en kindje komt goed terecht.

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Het is moeilijk te bepalen wanneer iets schokkend is. De dood van MJ bijvoorbeeld heeft veel meer impact en toch staat dat bericht hier ook. Niet perse dingen met baby's of kinderen zijn alleen schokkend voor hier op de site?

16. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    vreselijk nieuws. Laat het kindje dan achter in een ziekenhuis oid. Snap dat gewoon niet. Ik hoop dat er getuigen naar voren komen die iets meer weten.

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    #17 MamaNona, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    alles is mogelijk,maar dan nog..... ik gooi mn oma ook niet in de amsterdamse bossen als ze overlijd......

heb woord baby-moord ik overigens heel niet genoemd....

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Denk als het te schokkend was geweest,dat hij al wel verwijderd was ,ligt er ook maar net aan wat je zelf als schokkend ervaard....

ik vind dit soort dingen belangrijk dat t in de media komt,des te beter kunnen we in de omgeving oplettten hoe en wat.....

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja idd,maar daarvoor is ook veels te weinig aandacht..... het ging nu waarschijnlijk ook om een moeder die de zwangerschap verborgen heeft proberen te houden,vaak weten hun helemaal niet hoe en wat....

het moet geen mode worden,je kind weg doen,ze moeten gewoon zorgen dat ze niet zwanger raken,raken ze toch zwanger bijv. dmv verkrachting ofso dan kunnen ze in de ergste situatie nog aan abortus denken,maar je kind achterlaten in niemandsland.... TE ERG!!!

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Is het al bekend gemaakt dat de moeder hier iets mee te maken heeft? Volgens de berichten wil de politie hier (nog) niet over kwijt? Dus waarom gaan mensen er meteen vanuit dat de moeder de boosdoener is?
    Het is verschrikkelijk en ik kan er met mn hoofd niet bij maar waarom meteen met een oordeel komen terwijl de feiten nog niet eens bekend zijn gemaakt? (of ik loop achter, kan ook).
    Maar het zou net zo goed de vader, opa, oma, buurman of wat voor gek dan ook kunnen zijn geweest.

Deel Deze Pagina