derec ogilvi echt dit is niet leuk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door music4life, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

Ik ben 2x achter elkaar geweest en heb het net op een ander forum geprobeerd uit te leggen, maar dat gaat amper, dus doe me best!!!

Het begint met een tolk van hem (die man van de stem Pizza di Mama)... Die maakt allemaal grapjes en gaat zeggen er worden geen tv opnames gemaakt en er mogen geen eigen filmopnames gemaakt worden, want stel jij zit hier met je minnaar in het publiek en wij zenden dit uit of iemand zet het op youtube en je vrouw/man kijkt op youtube en ziet jou zitten dan hoor je ineens gegil... Blijkt ziet ie jouw met je minnaar!

Inderdaad staat op ieder kaartje dat er opnames gemaakt worden.

Derek begint met:

Er komt een man door.... Hij heeft iets met ze voorhoofd (soort van snee, maar weet het niet zeker). Hij heeft last van ze hart (hartaanval) er zit iemand in het publiek die last van ze rechterkant van het gezicht heeft. Pijn in de nek en onderug (wijst ie aan op het podium hier....).. Dan gaat ie het hebben over hoe een bed staat in de slaapkamer, dat iemand bijv. nieuwe bedlakens heeft gekocht. Of bijv. een fotolijstje heeft verplaatst.

Hij kreeg overigens 6 mannen door.

1x kreeg ie een meisje door waarvan die moeder niet wist dat ze een VMK had gehad. Die wilde alleen zeggen Hallo Mama.

De andere keren kreeg ie een man door die stotterde... TTTTTTTTTT loopt ie dan door de zaal... Vaak zijn het klachten met pijn op de borst, kanker of onderbuik.

Hij had het in de readings ook over dat er bij iemand nieuwe ramen zijn geplaatst. Vervolgens zei die heb je spiegels verwisseld in de hal? Die vrouw zegt ja.. Hangt die meer naar de voordeur... Zij denken nee.... Dat klopt niet zegt ie.. Hij zegt je hebt een bredere spiegel opgehangen en de spiegel uit de hal naar de woonkamer verplaats (dus hing ie meer bij de voordeur).

Hij had het ook over iemand in het publiek die 5 of 6 jaar terug een kapotte koplamp heeft gehad. En het ging vrijwel alleen maar over lichamelijke klachten. dat ging over een donkerblauwe auto, even later zegt die vrouw NEE ZWART PFFFFF...

Hij kreeg ook een spirit door die graag contact wilde leggen, maar diegene zat niet in het publiek dus de reading werd gestopt. Helaas gebeurde dit op zaterdag ook.

En dan heb ik het over de klachten hierboven.

Het begon eergisteren super, ik dacht WAUW!!!! En gisteren ging ik opnieuw en hij kreeg precies hetzelfde door,. dezelfde mannen, dezelfde readings.

Het is moeilijk hier uit te leggen, maar als iemand is geweest geef dan even een soort van zinnetje, dan kan ik hem verder omscrhijven, dan weten jullie dat het waar is!!

Sorry meiden, geloofde heilig in hem...

Misschien herkennen jullie hier iets in...

Hij had het overigens ook over een vrouw in het publiek die last van der tenen had en last van der vingers... Een vrouw die haar linkerarm pijn had etc. etc. Ook over pijn in de nek en schoudres, vaak de rechterkant! Last van het gezicht, pijntjes etc.

Ik kan het heel moeilijk omschrijven, maar stel je snapt het een beetje of er komt iets overeen let me know!

Wat er eergisteren en gisteren egbeurde was in ieder geval hetzelfde en ik eis hoe dan ook me geld terug.

:(dit verhaal is bekend??? bij jullie:(

dan reageer ik hier even op ik ben gisteren geweest en!

Het begint met een tolk van hem (die man van de stem Pizza di Mama)... Die maakt allemaal grapjes en gaat zeggen er worden geen tv opnames gemaakt en er mogen geen eigen filmopnames gemaakt worden, want stel jij zit hier met je minnaar in het publiek en wij zenden dit uit of iemand zet het op youtube en je vrouw/man kijkt op youtube en ziet jou zitten dan hoor je ineens gegil... Blijkt ziet ie jouw met je minnaar! :( was bij ons hetzelfde

Er komt een man door.... Hij heeft iets met ze voorhoofd (soort van snee, maar weet het niet zeker). Hij heeft last van ze hart (hartaanval) er zit iemand in het publiek die last van ze rechterkant van het gezicht heeft. Pijn in de nek en onderug (wijst ie aan op het podium hier....).. Dan gaat ie het hebben over hoe een bed staat in de slaapkamer, dat iemand bijv. nieuwe bedlakens heeft gekocht. Of bijv. een fotolijstje heeft verplaatst:( was bij ons hetzelfde

1x kreeg ie een meisje door waarvan die moeder niet wist dat ze een VMK had gehad. Die wilde alleen zeggen Hallo Mama.
    was bij ons hetzelfde:(

De andere keren kreeg ie een man door die stotterde... TTTTTTTTTT loopt ie dan door de zaal... Vaak zijn het klachten met pijn op de borst, kanker of onderbuik.
    :( hetzelfde

Hij had het ook over iemand in het publiek die 5 of 6 jaar terug een kapotte koplamp heeft gehad. En het ging vrijwel alleen maar over lichamelijke klachten. dat ging over een donkerblauwe auto, even later zegt die vrouw NEE ZWART PFFFFF:(hetzelfde

echt en nu stop ik want ik vind dit heel jammer alles wat ik lees hierboven hadden wij gisteren ook,,,ik geloofde hem :$...

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja maar hoe kan dat dan als er elke dag andere mensen in de zaal zitten, dan kloppen zijn verhalen toch niet meer met die andere mensen. En hoe worden die readings bij mensen thuis dan gedaan.

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wat hij doet is gewoon echt en geloof me ook werkelijk echt!

4. music4life

die mensen zijn acteurs in de zalen ,,die zijn altijd hetzelfde! mensen zoals ik dus niet,

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik geloof sowieso niet in dat soort dingen en zal er ook niet heengaan, dus kan je niet vertellen of ik hetzelfde heb meegemaakt, maar misschien moet je een klacht ergens neerleggen? Vind het namelijk heel sneu dat mensen die er echt hoop uithalen zich zo te kakken voelen gesteld.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat ie nep is is allang aangetoond....

7. music4life

geloof me wat ik gister heb meegemaakt leek heel echt dus kan het niet geloven dat het niet echt is! de volgorde en alles klopte van het verhaal waar ik dit topic mee opende, dus geen idee,maar ik geef derec niet op ,,ik ga gewoon nog een keer

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hij heeft vaste mensen bij wie hij die readings doet en als hij bij mensen thuis komt wil hij 2 dagen met hun doorbrengen, ja zo kan ik het ook. Voor de televisie gaat hij eerst uren met die mensen praten en wil achtergrondinformatie, nepper kan het niet, jammer voor de mensen die erin geloven.

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hij is een keer bij mijn schoonzusje en zwager en hun zieke kindje thuis geweest en heeft hen als baby fluisteraar enorm geholpen.
    De dingen die hij daar gezegd heeft had hij nooit kunnen weten.
    Hij is daar ook geen 2 dagen geweest, hoogstens een paar uurtjes.
    Ik ga het toch echt niet hopen dat dit waar is!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik vind het een hele sympathieke man.

Maar ik geloof echt helemaal niet in hem.

All an act

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben 5 x geweest en herken niks in jou verhaal sorry...
    en een vriendin van me kreeg een reading precies tot in detail kloppend.
    en ik volg de serie en ik gelloof niet dat de mensen gaan spotten met hun overleden dierbaren door te zeggen dat hij goed is na een reading terwijl ze dat niet vinden...

maja ieder zijn ding en ieder zijn menig;)
    en erover discussieren kun je met zon onderwerp oneindig want iedereen vindt dit of dat.

als jij vindt dat je je geld terug wil. zou ik dat gewoon opeisen!!
    want je hebt niet gekregen wat je ervan verwachte

sucses!!

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oja ik heb nog een meisje op hyves die ik ken van vroeger daar is hij ook thuis geweest.. 2 uurtjes en daarna was hij weg,vantevoren totaal geen uitwisseling van info geweest
    be ook bij de opnames van tv geweest was erg goed ook

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Mijn moeder is vorig jaar ook geweest en van wat zij me vertelde kwam hij met exact dezelfde dingen zoals jij nu vertelt.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou nee bij ons was het vorig jaar anders hoor...
    Hele andere readings... wel een vrouw die een miskraam heeft gehad maar daar ging hij ook veel verder op in niet alleen: hoi mama!
    Hij had het b.v bij ons ook over een man die een ongeluk had gehad en over allemaal politie enz bij die mensen wist hij ook precies te vertellen van hoe en wat! ook bij de andere readings was dit het geval....
    Verder is er wel een keer iets geweest van iemand met nekpijn maar goed er zijn veel mensen met nekpijn dus tja kan altijd wel!
    Hij wist ook iemand huis tot in de detail te beschrijven met waar en hoe het bed stond en wat ze eraan heeft veranderd enz....
    Ik geloof niet dat het een act was want een van die vrouwen waar hij een reading bij had gedaan stond echt versteld in de pauze je zag haar ook helemaal in shock dat hij dat allemaal wist!

Oh en wat betreft het begin stukje, met die man, lijkt me logisch dat dat iedere keer hetzelfde is ;) moet toch iedere keer weer gezegd worden bij nieuwe shows dus waarom zou je steeds iets anders zeggen?

15. music4life

fijn dat ik ook pos verhalen hoor,,, ik hoor ook net van een kennis van me dat zij een prive reading heeft gehad ,bij haar thuis,, dat was ook totaal kosten loos zij vond het een fijne reading en ze is erg veel te weten gekomen over haar overleden moeder! wat ze totaal niet had verwacht was de opkoming van haar overleden schoonbroer., derek is 2/1 uur geweest maar zei ik voel dat ik iets belangrijks je niet hebben kunnen zeggen. ik voel het als niet afgesloten dus ik kom terug,datuk doorgesproken en hij kwam,, ook het 2e gesprek was ongeloofelijk ,en tereesa heeft het nu af kunnen sluiten,, er waren flink wat details gegeven over tereesa als baby,, zelf hoe ze huilde kon derek nadoen! tereesa vertelde me,,, dit weet niemand ...

16. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ben ook naar een show geweest van hem, maar herken echt niets in jouw verhaal. Bij ons ging het over hele andere onderwerpen. Of ik hem moet geloven weet ik nog steeds niet, maar de show was wel erg bijzonder.

17. Leliana

Leliana Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook....

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

En waar baseer je dat op dan?

19. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    een kennis van mij is vorig jaar heen geweest met een vriendin van haar en die vriendin had ook kaarten voor de volgende show (een paar dagen later) waar precies hetzelde gebeurde als ts. beschrijft.
    zij was boos naar de beveiliging gestapt en die zeiden doodleuk; ja hij doet elke avond hetzelfde, het is allemaal nep :O
    ze heeft uiteindelijk toen ook haar geld terug gekregen.
    ik vind dit echt niet kunnen! oplichterij!!!!!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Vind je verhaal een beetje moeilijk te lezen.

Maar ik weet ook niet wat ik hiervan moet geloven.
    In iedergeval vind ik het een vreselijke vent, elke keer als hij iets goed heeft met zo'n zelfvoldane gezicht 'thank you' zeggen zodat het publiek gaat klappen.

Deel Deze Pagina