Bij het programma Wat Vindt Nederland bleek dat 85% van de Nederlanders niets meer wil horen over het privéleven van Jan Smit
Pfff, toch een beetje frustrerend dat je in AL dat soort stukjes leest 'na 12 weken, als de kans op een miskraam nihil is'...
zou het echt waar zijn? kan het me haast niet voorstellen.. hoe lang zijn ze bij elkaar? of het is een supervruchtbare combi die twee.. nou ja any way.. we lezen het wel weer in de prive..
Ja, maar het is toch zo.....dat na de 12 wk de kans op een miskraam flink afneemt. Dat is niet leuk om te horen als je bijv. 8 wk zwanger bent, maar tis natuurlijk wel waar.
er kan nog zoveel misgaan NA die 12 weken dat dat voor mij geen reden is om te wachten tot 12 weken met vertellen e.d. dat heb ik wel geleerd van mijn vorige zwangerschap in elk geval.. Jan Smit die wil waarschijnlijk gewoon graag papa worden maar zal wel weer een gerucht zijn, wel slimme meid hoor die Liza meteen JACKPOT voor haar en haar kindje en ach een kleine erbij als je daarmee je toekomst kan veiligstellen is een goede move, vind het beetje een mediastunt
De kans op een miskraam neemt al aanzienlijk af als er een sterke hartactie wordt waargenomen. De grens ligt bij 12 weken omdat dan ongeveer de termijnecho plaatsvindt.
Ja maar het is VOORAL niet leuk om te horen als je zelf een miskraam hebt gehad met 16 weken... (ik snap het overigens wel, na 12 weken is de kans natuurlijk wel veel kleiner, en wij hebben het ook na 12 weken verteld enzo, maar toch, dat er staat dat de kans na 12 weken nihil is, het blijft pijnlijk...)
Jan Smit zegt zelf dat het niet waar is.. Bull Shit zelfs. En het feit dat het uit de telegraaf komt zegt al genoeg. De telegraaf is de grootste roddelkrant van Nederland..
Hoe noemt men de plassert van Jan Smit ook wel? De toren van Liza. Dat stond in één van de reacties waar ik zo de slappe lach van kreeg dat mijn soep nu op de grond ligt! haha. geweldig!
Whahahaa.....toren van Liza Maarre over die mk's, ja, tuurlijk..wat je zelf hebt meegemaakt telt voor je gevoel altijd zwaarder, logisch ook. Maar ik had het over de medische kant Ken zelf ook heel wat klappen van de zweep maar verwacht niet dat heel Nederland daar altijd rekening mee houdt