heey is zat net op de telegraaf/prive te kijken en zag een kopje over Enrique Iglesias met een clip vol naakte vrouwen. Ik ben dan weer nieuwsgierig en ga kijken, nou ik ben niet preuts maar dit vind ik nou ook weer niet nodig in een clip, en ook het nummer hij heeft betere gehad(al vind ik hem niet echt veel aan.) hebben jullie clips waarvan je denkt die kunnen echt niet??? Enrique Iglesias ft. Ludacris "Tonight (I'll Be Fucking You)" - PerezTV
Het meest onsmakelijke aan de hele clip vond ik voonamelijk Enrique Iglesias zelf hahahahaha maar ik vind het ook maar een dom nummer... ik houd zowiezo niet van die clips waarin een vrouw alleen als lust object gezien wordt, en zeker niet als ze daar extra de nadruk op leggen.
helemaal mee eens! alsof we niet meer zijn dan alleen tieten... bah! kan zo geen clip bedenken... maar schiet me vast nog wel te binnen
En het erge is dat pubermeisjes denken dat het normaal is om er heel schaars gekleed bij te lopen.. Die zien dat en kopieren dat dan weer. Misschien dan niet naakt, maar wel in ik-zie-je-poes-net-niet-rokjes en diepe decollete's. Ik snap ook niet waarom dat naakte allemaal moet en idd hou ik er ook niet van als vrouwen als lustobject worden gezien. Naakte mannen zul je nooit tegenkomen. Ik weet ook zo geen voorbeeld van een clip. Ik kijk niet vaak naar TMF of welke muziekzender dan ook. Die tijd is geweest.
Nerd lapdance: dat vind ik echt een vreselijk vrouwonvriendelijke clip: YouTube - N.E.R.D. - Lap Dance (Explicit) En inderdaad ik vind dit soort clips echt belachelijk. Waar gaat het nog over, over muziek of tieten? Heb het ook wel een beetje met films. Er is geen film meer waar niet minstens een handvol vrouwen uit de kleren gaat. En de blote snikkels worden altijd keurig gecensureerd. Erger me er altijd groen en geel aan.
Hahaha, das lang geleden! Zo nu en dan zing ik het nog wel eens, dan zit ie ineens in mijn hoofd. (you are young, you're freeeheee why don't you sleep with me...)
Ik vind het ook belachelijk!!! En vooral op de tijd dat het uitgezonden wordt Om 7.30 's morgens de meest seks getinte clips.. SCHANDALIG. Maar ook best heftige Bijvoorbeeld. Love the way you lie van Rihanna feat eminem. Staat gewoon iemand in brand.. Leuk hoor.. Als je kind even langs zapt... Langs tmf of mtv.. Ik snap het niet
wees blij dat ze de teksten nog niet snappen.. If she ever tries to leave again, i'ma tie her to the bed and set this house one fire... Fraai!
Nee kijk ik ben niet zo snel geshockkeerd (weet toch ff niet meer hoe je dat schrijft...) En van een beetje bloot ga ik ook niet dood, maar nu ik mama wordt bedenk ik me wel dat mijn kindje er straks ook langs zapt en dat hoeft van mij dan ook weer niet. als ik sex wil zien zap ik wel ff langs kanaal 23 (private spice) maar het hoeft voor mijn kind straks niet zo gemakkelijk te vinden zijn op tv tussen tik-tak en sesamstraat.
ik kan zelf ook best wel wat hebben... ben echt niet van gisteren Maar ik maak me over sommige dingen ook niet zo druk. Dat er net op het journaal hele lieve puppy's vermoord en gevild worden... met beelden. Dat vind ik veel erger!!
TMF en MTV etc komt hier sowieso nooit op als de kids wakker zijn. Ik vind absoluut niet dat dat de 'norm' moet worden. Het een is nog hoeriger dan het andere, ik vind het echt te zot voor woorden hoe sommige clips eruit zien tegenwoordig (En nee, ik ben niet preuts of tuttig, juist heel open, maar waarom moet alles zo plat en simpel)
Nu haal je het wel uit context, zo ken ik er ook wel een paar... (en ik hou niet van dit nummer hoor, maar het gaat over meer dan alleen die quote)