tja ik werk in de gehandicaptenzorg dus of ik onder jantje shit uitkom? hhahaha geen idee. maar lkan er wel eens een lekker deentje mee meezingen!
helemaal geweldig!ben echt fan van nederlandstalige muziek en vind jan super!frans bauer vind ik ook helemaal geweldig en andre hazes ook!om hazes heb ik ook echt wel een traantje weg gepinkt! liefs
Wi horen hier thuis niks anders op het moment beiden meiden zijn er helemaal verzot op en moet zeggen zijn nieuwe cd vind ik toch wel oke hoor!
Ik vind jan ook gezellie hoor. heb toevallig net zijn nieuwste cd van hem aanstaan. is vooral lekker tijdens het huishouden.lekker meebleren haha. xxx
Bij het horen van de muziek van Jan Smit word ik altijd zo blij van de gedachte dat die radio ook uit kan.
nou ja fan? neuh dat niet maar ga wel naar de Rijnhal op 9 november hahaha samen een uitje met me schoonzusjes ook gewoon leuk toch
Het is een hele leuke jongen in het echie (m'n lief kent hem persoonlijk omdat hij in de mode/kleding zit) de muziek wordt ik vrolijk van! Luister het thuis niet, maar als ik het op de radio hoor dan zing ik wel mee hoor. Mirre