Volgens mij gaat mijn hond vanavond bevallen! Ze is onrustig en geeft melk : Hier dus maar nog even wakker blijven en anders toch mischien nog even naar bed!
Goh wat spannend! Het kan nog wel lang duren, mijn Jack Russell die 11 juni is bevallen van 6 pups deed er weer ruim 12 uur over van rillen en hijgen tot de eerste persweeën. Aan de andere kant kan het ook heel snel gaan zoals bij mijn andere Jack Russell. Bij haar brak een vlies en een kwartier later begon ze met persen. Succes! Ik hoop dat alles goed gaat verlopen.
Haha ja sorry was even een site aan het maken, voor de pups straks. Al zou ik best kunnen slapen Nog steeds geen pups Ze slaapt nu, dus ja afwachten maar weer Maar ik hou jullie zeker op de hoogte! het is een great japanese dog en de papa is een soft coated wheaten terrier.
Tussen de 59 dagen en 63 dagen vanaf de dekking. De 59ste dag was gisteren, en hoe meer pups hoe eerder ze bevalt! Ze verloor net flink wat slijm, dus het gebeurt nu echt wel snel, maar ja wanneer
Ik ben benieuwd Ze zijn echt zo klein als ze geboren zijn lijken net van die kleine ratjes. maar ze zijn zo lief. Succes en hopelijk horen we snel of ze al is bevallen en van hoeveel pubs
Laat het zo snel mogelijk weten! http://everyoneweb.com/debeestenboel Hier kun je zo de foto's van de moeder zien, ga ze er zo opzetten