Is helemaal goed gekomen met die jongen ! hihihi ... vind zelfs zijn muziek wel vrolijk ... moet nog ff zijn nieuwe cd op mijn mp3 spelertje zetten ... -X-
Tijdens reclame op RTL4 tijdens ijsdansen zeker aan het zappen!? Wij ook hahaha Zagen Jan Smit ook..ik vind het zo'n leuk nummer en idd het is een leuke knul om te zien toch. Mirre
He Tinky hahahaha, Het is best helemaal hip tegenwoordig hoor Janneman...bedoel gezellig hupsen met zn allen leuk hoor....x
Mijn dochtertje van 5 is ook helemaal weg van jan smit. Ik vind het niet ongezellig maar hele dagen hoef ik het ook weer niet te horen. Zij kent al zijn nummers al uit haar hoofd pff hihi
mmm we kunnen wel een forum openen met lekkere mannen hahahah...( is Jan al een man eigenlijk) of valt hij nog onder de categorie Jantje...hihihi
Ik hoorde laatst dat Jan iedere week wel een scharreltje heeft .. hij geniet van het leven zeg maar ... vind hem inmiddels wel een bijna vent hoor !
Groot gelijk heeft ie toch! Lekker genieten ..uiteindelijk komt hij die ene speciale wel tegen hoor maar tot die tijd vrijheid blijheid
Hahahahah....Jan kan dr wat van...als hij maar niet weer over zn oma begint te zingen want daar krijg je ook geen zin van ):
Wij hebben vrienden (twee broers) en die ene lijkt op Jan Smit en de ander op Guus Meewis hahaha echt lachen is dat
Hij is ook altijd zo'n schatje met die gehandicapten fans ... niets is hem teveel ... echt een liefie met een leuk koppie ... geen rommel ...