Jan Smit

Discussie in 'De lounge' gestart door lydia, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Jan is idd wel lekker opgedroogd, hahaha! Ik val absoluut niet op pamper-boys maar juist op oudere mannen maar als ik toch 10 jaar jonger was geweest had ik het wel geweten! :oops: :)
    Ook mijn dochter van bijna 3 is helemaal gek van haar vriend(zoals ze hem zelf noemt). Er hangt een grote poster boven haar bedje en ook heeft ze het al voor elkaar gekregen om de levensgrote kartonnen Jan te reserveren bij de platenzaak. In de auto staat alleen Jan nog maar op. Ook omdat ik het zelf erg leuke muziek vindt. De real life soap neem ik ook op voor haar zodat ze het de volgende dag ook kan zien. Als ze in de kamer staat en ze hoort ook maar 3 tellen van het liedje "als de morgen is gekomen" draait ze zich vliegensvlug om en haast zich naar de tv om haar grote vriend te bewonderen in de reclame. Dan zit ik gewoon te genieten als ik dat zo zie.
    Maarja, een ding is zeker, zelfs ouwe oma's weet ie het hoofd op hol te brengen. Mijn oma vind het ook zo'n leuke knaap. Hahahahaaa!

Groetjes Suus

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind Jan Smit ook niet verkeerd hoor. Zoals ie in die reclame is .......ja toch echt wel een Jan hoor geen Jantje meer haha.
    Zijn muziek vind ik ook lekker vrolijk!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    De CD krijg ik vanavond JOEPIE ff gezellig mee zingen morgenochtend in de auto naar m'n werk ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    #-o Blllllllllll, jakkes, Jan Smit gatver!

5. Niet meer actief

Jan is nu op tv, in de tvshow!Op 2 !

6. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    jaaa heel leuk koppie, en lijkt me ook aardige jongen... helaas net een paar jaartjes te jong! hihi

Ik heb ook zn cd/dvd
    best leuke meezing muziek!

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    T is dat ik bezet ben maar als ik vrijgezel was geweest dan had ik toch geprobeerd om hem 'per ongeluk' tegen te komen in een of andere kroeg! Ik vind hem helemaal te gek!

8. Niet meer actief

Als een van de weinigen deel ik jouw mening wel :)

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Jan Smit O:)

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik en me vriend vinden jan ook erg leuk en zingen dan ook lekker mee met de radio.

En het is ook natuurlijk gewoon een lekker ding

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Haha, wij hebben toevallig gisteren ook erg veel Jan Smit gezien. De soap, maar ook de TVshow. Vroeger vond ik hem niet echt bijzonder, nu eigenlijk wel. Ik vind hem een spontane jongen met geen capsones en het is toch maar knap wat hij allemaal heeft bereikt: muziek, optredens in NL, maar ook in Duitsland en een kledinglijn! En straks zijn eigen huis! Moest wel lachen, want zijn moeder zei nog, dat als hij op zichzelf gaat wonen, hij zijn massa's kleding zelf mag gaan strijken :)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Omdat m'n lief hem kent kreeg ik gisteren van z'n mama (die bij m'n vriend op de zaak was) een foto met daarop: Voor lieve Miriam van Jan!
    Leuk toch..
    In dec geeft hij een concert in de A'dam Rai ...en wij zijn met z'n allen vd partij! oa Backstage ...gezellie en met Jan.
    Ik kan zo ontzettend vrolijk worden van z'n muziek!! :D
    [/quote]

13. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Wat een bofkont ben jij Mirre, lekker backstage met zo'n lekker ding! :)

Groetjes Suus

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    BNN-ers doen me niet zoveel hoor, zijn ook maar mensen die poepen net als jij en ik. Ik ben best een nuchtere daarin en heb er dan ook verschillende in vrienden/kennissen kring gehad, maar voor mij nothing special. Vind Jan z'n muziek gewoon lekker vrolijk en het is een hele vriendelijke jongen.

15. Niet meer actief

Ik moest wel lachen wat ie zei over Ellemieke Vermolen....eh ja , leuke meid, maarja, ze is 10 jaar ouder he...en als ik dan in de toekomst kijk....tssssss...auw :D =D>

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Nies; haha, ja inderdaad, dat was een goeie!

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo allemaal

Ik heb ook een dochter van 4 die helemaal gek van jan smit is. :D
    Ze staat ermee op en gaat ermee naar bed,als we in de auto zitten worden alle liedjes luidkeels meegezongen!(soms beetje vals :oops: )
    Maar wel leuk hoor!Laats waren we vlak in de buurt van volendam zegt ze:Laten we even langs jan zijn huis gaan dan kan ik hem ff kussen! :)

Groetjes Claudia

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach wat lief...

19. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hahaha, wat leuk he Claudia. Die van mij is bijna 3 en is ook helemaal gek van Jan. Jan is mn vriendje zegt ze dan. En idd de cd van Jan staat ook coninue op in de auto. Vind ik helemaal niet erg want ik vind het allemaal net zo leuk als haar. Ben je al een beetje zenuwachtig voor vrijdag? :) ;)

@Mirre, dat is ook zo, BNers zijn ook gewoon mensen net als jij en ik. De een is alleen wat arroganter dan de ander. Heb zelf in Hilversum gewerkt in de tv studio's en dan maak je af en toe dingen mee met BNers.....Maar de meeste zijn gewoon hartstikke leuk. Heb ook een vriendin die BNer is. Maar er wordt vaak gezegd, o die zag ik laats op straat lopen en die was helemaal niet zo aardig. Dan denk ik weer, zelf ben je ook niet altijd in een opperbest humeur en heb je ook wel eens een rot dag en een BNer heeft daar ook wel eens last van. Maarja zo komen wel de praatjes in de wereld.

Groetjes Suus

20. Niet meer actief

Mijn man heeft heel veel BN'ers als collega gehad, in de muziekwereld.
    Maar ik kan je vertellen dat er echte arrogante ballen tussen zitten hoor!

Deel Deze Pagina