Deze topic is al een keertje geweest, maar daar staat nu een slotje op. En er zijn nu ook weer nieuwe mamma's bij gekomen waar onder ik zelf... Maar nu heb ik dus de vraag hoe noemen jullie kindje in je buik? Wij noemen HET nu Hobbes en jullie......
hmm wij ons kleine meisje omdat we nu weten wat het word ook al hebben we wel al een naam voor ahaar zeggen we nog ons kleine meisje haha in het begin toen we nog niet wisten wat het werd zeiden we ons kleine garnaaltje! haha
Ons hummeltje, en binnenshuis praten we met zijn naam Alleen nadeel daarvan is (TIP VOOR IEDEREEN HIHI!) je went er zo snel aan dat ik me 1 keer versproken heb... Maar gelukkig was dat tegen mijn moeder en ze houd gelukkig de mond dicht, zelfs mijn vader weet het gelukkig nog niet...! Gr. Miranda
ik noem hem/haar ukkie. Als ik mijn man een email of sms stuur sluit ik altijd af met ikke en ukkie Liefs, Tantan
Misschien nog een goeie tip,ik werd steeds lastig gevallen met de vraag weten jullie wat het wordt enz. We wilden het niet vertellen totdat een oud mevrouwtje tegen me zei als ze het weer vragen zeg je ja we weten het het wordt een DOZO,(dochter/zoon ) Groetjes Claudia
In het begin noemde we hem spruitje. Maar omdat we nu weten wat het is, hebben we het gewoon over hem. En als mn man en ik het over hem hebben als we alleen zijn, noemen we hem bij z'n naam!
wij wuppie of wup, en me oma zegt altijd brammetje, maja we weten nog nie eens of het een jongen wordt
we noemen de kleine al van begin af aan BEEP...nooit bij haar naam ...omdat ik me echt wel zou verspreken ...en de naam is nog het enige geheim
deze noemen we "kleintje" onze eerste noemden we "ukkie" en nu gebeurd het weleens dat als we het over de baby hebben dat ik ukkie zeg........ ik vergis me soms... kan nog mooi worden als hij/zij er is..... ik noem mijn man ook weleens bij mijn zoon zijn naam, of andersom...
Joey was 'Sjaakie' (en nog steeds af en toe, mijn moeder zegt wel eens dat we hem niet steeds Sjaakie moeten noemen, straks gaat hij nog denken dat hij zo heet... )