Lotgenoten gezocht :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy1989, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy1989

Sammy1989 Lid

2 sep 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Aller eerst ik hoop dat dit op het goede plekje staat (A)
    Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met ''ons'' probleempje.
    Zou erg graag in contact komen met mensen die in het zelfde schuitje zitten als wij en dan ervaringen uit te delen.
    Hier even in het kort ons verhaal:

Wij zijn nu al een aantal jaren bezig met zwanger worden.
    Helaas heb ik een behoorlijk te hoog bmi en willen ze ons dus in een ''normaal'' ziekenhuis niet helpen.
    We hebben al een aantal onderzoeken gehad en we zijn inmiddels zover dat we weten dat er bij mij eigenlijk helemaal niets mis is als alleen mijn overtollige kilo's.
    Helaas is bij mijn vriend niet alles zoals het hoort, zijn zaadjes werken weinig tot niet. daar door zal het voor ons ook zo lastig gaan.
    Vind dit natuurlijk een zware domper! En ja weet wel dat ik moet afvallen maar ben een ''emotie'' eter en dit maakt het allemaal niet veel makkelijker natuurlijk.
    Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hier ook mee te maken hebben en misschien tips/ervaringen willen delen?

Alvast heel erg bedankt :)

Groetjes
    Sammy

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Een vriendin van mij moest afvallen voordat zij verder werd geholpen in het ziekenhuis.

ze heeft haar voedselpatroon aangepast en is 4 x per week gaan sporten.
    Ze is bijna 40 kilo kwijt.

eindelijk zijn ze nu verder geholpen. Ze krijgt hormonen en hopelijk raken ze nu zwanger. Ze zijn al dik 5 jaar bezig.

Probeer op je voeding te letten en ga sporten. Lekker samen met een vriendin bewegen. Je wordt er gezonder van en worden jullie sneller geholpen.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ook als het zaad van een partner niet goed is zou ik alles in het werk stellen om af te vallen. Dat vergroot, als er toch nog goede zaadcellen tussen zitten, om zwanger te worden.
    De keus van een ziekenhuis om niet verder te willen helpen bij fors overgewicht is, hoe hard het ook klinkt, niet voor niets. Dan zou je mogelijk een zwaar en duur traject ingaan terwijl de kans van slagen als gevolg van overgewicht wordt verkleint.
    Laat dat juist een motivatie zijn om af te gaan vallen! Succes!

4. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    doen ze dan geen inseminatie?

dan denk ik dat ze aanraden dat jij afvalt (ik heb zelf een gastric bypass gehad en ben 30 kg kwijt, de dokter zei dat mijn vruchtbaarheid met 55% gestegen is! beste wat ik ooit gedaan heb, zijn nu ook voor het eerste kindje aan proberen).

en achteraf "centrifugeren" ze de goede spermacellen van je man uit of toch de beste van het hoopje en gaan ze het bij je insemineren. dacht ik?

5. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou ben ik niet te zwaar, maar ben wel een emotievreeter haha.
    ik wilde ook graag afvallen voor een zwangerschap, maar begon dikker te worden omdat dit maar niet lukte.
    opeens besloot ik :
    IK wil dit zooo ontzettend graag dat ik er alles voor over heb...

ik ben toen gezond gaan eten en 2 keer in de week gaan hardlopen ( begonnen met 2 km normaal lopen en opgebouwd tot hardlopen)
    dit voelt zo ontzettend goed!
    en langzaam aan gaan de kilos er ook af.

ik denk echt dat als je inderdaad afvalt en je zelf beter gaat voelen het sneller zou kunnen gaan.

ook voor je man, ik zou gezond gaan eten en sporten, mischien kanppen zn zaadjes er ook wel van op :D

succes meid, het is echt heeel erg lastig in het begin, maar zet door! denk aan je doel: ZWANGER WORDEN! en een mooi lief kleintje in je armen sluiten. JE KUNT HET!

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Laat je behandelen voor je emotieeten! Dat kan namelijk. Ik mag geen reclame maken maar bezoek eens de site: etendebaas.nl ik heb het gedaan en heb al een jaar geen eetbuien meer. Ondertussen 15 kilo lichter.

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik weet niet welk ziekenhuis er wel meiden helpt met overgewicht maar er is er wel 1. Er zijn meiden hier die geholpen zijn dus dit moet je even googlen.
    Ik zelf was na 2 miskramen alle emoties gaan weg eten en ben 12 kg aangekomen en had een bmi van 28, woog 73,5 kg (en ben maar klein brabants mokkel)
    Dus de knop om, een dieet gevolgd, en resultaat is -11kg binnen 12 weken. Ik eet gewoon soms nog mac donlds en ga gewoon uit eten maar dit compenseer ik door door de week dan niet te zondigen en koolhydraten 90% te schrappen uit mijn dieet.
    Werkt als een trein....
    Succes (ps bmi 23 nu en gezond om zwanger te raken)

8. MommyLife

MommyLife Actief lid

19 dec 2013
    139
    0
    16
    Limboland
    Ik heb zelf ook een bmi van 43 en morgen ga ik na de huisarts omdat we al een jaartje bezig zijn en het maar niet wilt lukken!

Deel Deze Pagina