Tim* 22-12-2012/25-12-2012

Discussion in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' started by missingyou, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missingyou

Jan 14, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na vele verhalen over verlies van kindjes te hebben gelezen heb ik de moed gekregen ook mijn verhaal hier te beschrijven.

Mijn zwangerschap was zeer gewenst en gepland, en ging ook zoals je hoopt, met weinig klachten en veel geluk. Tot vrijdag 21-12-2012. Ik ben dan 25.2 weken zwanger. Ik voel aan het eind van de middag wat kramp in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld zou worden. Na wat rusten is dit niet minder. Ik vertel het mijn vriend en hij vindt dat we de verloskundige moeten bellen. Zij wil dat we voor de zekerheid even naar het ziekenhuis gaan voor een controle, het zal vast niets zijn, maar dan weten we dat maar zeker. De kleine beweegt zoals altijd prima, en was 3 dagen geleden op de pretecho nog gemeten en hij groeide volgens schema, wat kon er nou mis zijn dacht ik nog.
    In het ziekenhuis bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben en die kramp waren beginnende weeën. Ik kreeg een longrijpingsprik en weeenremmers, en moest met de ambulance naar het AMC omdat daar betere opvang voor de kleine was. In totaal heb ik 24 uur weeën opgevangen, en is Tim zaterdagavond rond 22.30 geboren. Veel te vroeg, 25.3 weken! Wat moet dit gaan worden dacht ik nog. Mijn grootste angst werd realiteit toen na 2 dagen de artsen vertelden dat hij hersenbloedingen had, links de ergste categorie en rechts de een na ergste. Hij zou vanaf zijn nek naar beneden geen controle hebben over zijn lichaam, en dit was het gunstigste scenario. Na overleg met de artsen en met elkaar hebben we besloten dat dit geen menswaardig leven voor onze kleine man zou zijn. Hij vocht met alles wat hij had, maar als dit het doel was, dan was dit een verloren strijd. We hebben besloten dat Tim zijn rust had verdiend, en dat de beademing gestopt zou worden. Hij is bij ons op de borst gelegd, en we hebben nog 2 uur van hem mogen genieten, zonder slangetjes en zonder beademing. rond 1.00 op eerste kerstdag is hij overleden.
    Veel te kort was hij bij ons, wat hadden we hem nog graag bij ons gehad, maar het mocht niet zo zijn. Ons leven zal nooit meer hetzelfde zijn, want Tim heeft ons toch pappa en mamma gemaakt.

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Aller eerst gefeliciteerd met jullie kleine mannetje maar wat een verdriet jullie hem zo snel hebben moeten laten gaan..wat een pijn..waarom gebeuren deze dingen..wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd..liefs

3. Giulietta

Giulietta Actief lid

Mar 29, 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Tim! Maar wat vreselijk dat hij niet meer bij jullie is.. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte, liefde en kracht toegewenst.

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,154
    33
    48
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dappere mannetje Tim!
    En heel veel sterkte tegelijk met het verlies van dit dappere mannetje! Vreselijk oneerlijk.. Heel veel kracht toegewenst om dit immense verdriet te dragen..

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Gefeliciteerd met jullie dappere mannetje en wat vreselijk dat jullie zo snel al afscheid van hem hebben moeten nemen. Heel veel sterkte komende tijd.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jeetje.. Ik durf je niet eens te feliciteren..

Heel veel sterkte de komende tijd.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh meis, wat een verdriet.
    Gefeliciteerd met Tim en natuurlijk gecondoleerd... wat naar en heeeeeeel veel sterkte.

8. missingyou

Jan 14, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties, dat is echt heel fijn om te lezen!
    Het lucht al op om mijn verhaal op te schrijven en ik vind het fijn dat meer mensen nu weten dat onze Tim er was.
    @Cygnet2: Wat een prachtig onderschrift!

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Sterkte en een knuffel van hier.

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte!!!wat erg dat jullie je zoontje niet langer bij jullie mochten houden. Wat een gemis en verdriet!! hier word ik weer eens stil van...

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie Tim! Wat een prachtige naam mag jullie ventje dragen.
    Maar wat is het verdrietig dat hij maar zo kort bij jullie mocht zijn.
    Sterkte

knuffel!

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Pff wat heftig voor jullie.. Wat een verdriet :(!
    Helaas weet ik wat jullie door moeten maken.

Gefeliciteerd met jullie zoon Tim maar ook gelijk gecondoleerd.
    Het leven is soms erg oneerlijk :(!

Hebben jullie een mooie uitvaart gehad voor Tim?

Sterkte meis!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Vreselijk meid!!
    Heel veel sterkte:(

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel erg veel sterkte,

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Vreselijk:( Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat een moeilijke maar dappere beslissing hebben jullie genomen. Heel veel sterkte in deze zo verdrietige tijd.

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Gatverdamme wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Kerst zal voor jullie ook nooit meer hetzelfde zijn.. Heeel veel sterkte gewenst!!

18. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

Oct 21, 2009
    853
    32
    28
    Heel veel sterkte.

19. missingyou

Jan 14, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie medeleven, heel fijn om te lezen.
    @babystew: inderdaad kerst zal nooit meer hetzelfde zijn, en oud en nieuw ook niet, hij is op oudjaarsdag gecremeerd... Op dat moment wist ik sowieso amper welke dag het was, laat staan dat het een zogenaamde feestdag was, maar ben benieuwd hoe dat komend jaar gaat...

20. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Lieve meid gefeliciteerd met jullie zoon Tim! Tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies. Ik krijg iedere x weer kippenvel van deze verhalen. Het brengt me ook terug naar de dagen dat wij afscheid moesten nemen. Vreselijk dat jullie dit is overkomen en dan ook nog met kerst. Heel veel sterkte de komende tijd!

Share This Page