Hoi, Ik weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt maar we zijn natuurlijk wel al over een naam aan het denken. Ik vind Jan een erg leuke jongensnaam. Is dit enorm ouderwets of inmiddels alweer vintage?
Vind het ook ouderwets maar ook omdat ik veel oude mensen ken die zo heten. Maar ken ook een "jonge" jan en eigenlijk heb ik daar niet de oud assosiatie bij, hij heet gewoon zo. Dus als jullie dat leuk vinden zeg ik gewoon doen!
Helemaal niet ouderwets. Volgens mij worden er elk jaar best een aantal Jannen geboren. Kan best hoor
Ik vind hem leuk. Al onze kinderen hebben zulke oerhollandse namen. Hij past bij ons zo in het rijtje
Ook niet mijn ding, ken 4 jannen en die zijn allemaal 60+ Maar het gaat er uiteindelijk om wat jullie leuk vinden.
Ik zou niet voor die naam kiezen, maar als het voor jullie de naam is, dan denk ik dat dat veel belangrijker is dan of de naam ouderwets of vintage is.
Ik vind het een leuke naam maar in ben bevooroordeeld. Mijn opa (1911) heette Jan Mijn vader (1940) heet ....-Jan Mijn man (1972) heet Jan Mijn zwager (1965) heet Jan Mijn (aangetrouwde) neef (1973) heet Jan Mijn (achter) neef (2007) heet Jan Ik zeg doen
Onze zoon heeft Jan als tweede naam. Ook een familienaam idd, maar ik vind dat juist leuk. Ik zeg vintage!
Ik weet niet of ouderwets voor mij het juiste woord is. De naam doet me gewoon niets, word er niet warm of koud van. Héél erg gewoon. Maar hey, als dit de naam is voor jullie: doen!
Ik hou van gewone, niet in elkaar geknutselde namen. Jan zou daar dus goed inpassen, maar toch vind ik dit geen mooie naam. Vind hem ouderwets en niet op zn retour, dus geen vintage. Gijs bijv wel weer heel leuk! Succes
zou hem alleen kiezen als het in de familie voorkomt, ander vind ik het wel een ouderwetse naam. Er komt vast ooit ook wel een jan, klaas, kees, piet revival, wie weet begint dat bij jullie kleintje!