in het begin wou Janelle het ook nog niet en hebben we het wel steeds weer verteld en haar erop gezet en in een keer ging ze zelf zitten! Ik denk dat ze er echt aan toe moeten zijn! Groetjes Annemarie
Ja precies joh, de een is sneller dan de andere hiermee. Je moet het ook niet forceren, zoals jij het hebt gedaan is het denk ik heel goed geweest. Ik hoef echt niet aan te komen met stickers hoor... haha hij wil alleen eten! Ik laat hem af en toe op het potje zitten, hij gaat mee naar de wc en zwaait dag als ik doortrek Begint het dus erg interessant te vinden maar plast een paar tellen later gewoon waar hij staat Hij geeft wel aan als hij moet poepen maar dat doet hij op het moment dat hij bezig is dus dan ben je al te laat om het potje erbij te pakken. Ik zal nog even moeten wachten denk ik
tja sommige kleintjes zijn er eerder aan toe dan hun leeftijds genootjes ik heb mijn oudste zomers getraint lekker buiten in de blote bippers potje ook buiten en hoppa ging eigenlijk vanzelf ongelukjes natuurlijk buitengesloten drijvende drollekes in het badje hihihi maar heb het idd ook nooit gefoceerd ze tonen op een gegeven moment zelf wel interesse en daarop inspelen succes allemaal met potje training Caitlin duurt nog even