Weten jullie webwinkels waar mooie, niet al te dure maar wel kwalitatief goede tassen verkocht worden? Via een ander topic staar ik me nu blind op tassen van fred de la bretoniere maar misschien hebben jullie tips zodat ik toch uitkom op een goedkoper merk
Geen idee wat fred de....nogwat tassen zijn, maar ik werk bij een bedrijf/webshop die leren tassen hebben. Mag en wil uiteraard geen reclame maken, maar als je zoiets zoekt pm je maar voor de naam.
Niemand? Ik google me suf maar kom er nog niet uit hoor.. de opgepimpte tassen is niet zo mijn ding, sorry
Ik vind de tassen van Liebeskind zo geweldig.... o.a. te koop bij Zalando. Maar die voldoen denk ik niet aan je 'eis' dat ze betaalbaar zijn....
Esprit MILLIE CITY BAG - Handtassen - Beige - Zalando.nl Zou die ook een beetje fatsoenlijk om mn schouder kunnen?
Nica CANNES - Handtassen - Beige - Zalando.nl of die maar twijfel of t geen vieze rokerige kleur is..
Voor een mooie tas van Fred kun je ook eens op mp kijken. Heel goedkoop zijn ze nooit maar wie weet heeft iemand een miskoop gedaan