nou snap er niets meer van ben gewoon aan de pil en ben nu 6dagen overtijd bij mijn vorige zwangerschap had ik veel kwaaltjes maar nu eigenlijk niets denk ik weet het eigenlijk niet -moeilijke stoelgang - en soort spierpijn in me buik - vaker last van boertjes en dat is het eigenlijk wat denken jullie zou ik zwanger zijn voor de 2e keer door de pil?
hoi wendy. toen ik nog aan de pil was ben ik ook wel eens meerdere malen langer overtijd geweest. had ik ook verder niet veel klachten. mijn ha vertelde dat het kwam omdat ik al langer dan 1,5 jaar aan de pil was. mijn baarmoederslijmvlies werd dunner en ik sloeg zelf wel eens een menstuatie over. dit hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn. anders even testen.. succes.
hier nog steeds geen te vinden en ook niet het idee dat het er snel aan komt heb wel steeds steekjes in me lies pfffff weet echt niet meer hoe ik me voelde toen ik de eerste keer zwanger was
Ik ben inderdaad ook en paar keer overtijd geweest met de pil. En heb ook wel eens bloedingen overgeslagen. Was niks aan de hand, wist ik, omdat ik niet sexueel actief was. Maar jij kan misschien liever een testje wagen, want ik begrijp dat het je al eerder is overkomen.
ja het is me idd eerder over komen ook toen ik zwanger was van tycho, en ik ben wel sexueel actief geweest en ben pas weer begonnen met de pil mss dat het daardoor komt maar morgen toch maar even testen denk ik
nou heb een test gedaan en positief ben gewoon aan de pil, en niets vergeten ben nog helemaal in shock en weet niet wat te doen
wendy..ik snap dat je in shock bent.. maarre..gefeliciteerd! En nu weet je echt zeker..dat de pil niet werkt voor jou...hihi..
wendy ik snap dat je geschokt bent! ik gebruikte ook de pil maar het was er toch doorheen gekomen... dus een voorzichtige felicitatie voor jou? groetjes danielle
dank je allemaal moet echt even bijkomen want het zat nog niet echt in de planning een tweede maar ben voorzichtig aan ook wel blij