test negatief maar wel zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by woonboot, Jul 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woonboot

woonboot Lid

Jul 3, 2007
    13
    0
    0
    Hallo, graag stel ik de volgende vraag. Vorige maand was ik rond de 25ste ongesteld. Ik ben nu nog niet ongesteld, terwijl ik altijd heel regelmatig ben. Heb pijn in onderbuik, de bruine afscheiding gehad, ben moe en prikkelbaar, kortom het lijkt op zwanger zijn. Echter als ik test is het negatief. Ik heb de testen van DA en doe deze s'avonds. Ik drink veel water, en sport veel. heeft dat invloed op het HCG?
    ik hoor het graag, want wil eigenlijk wel zekerheid.

Groetjes, en dank je wel.

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Je kunt de testen beter 's ochtends doen, dan heb je sowieso lang niets gedronken...succes!

3. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Ten eerste, hoe lang is je cyclus, ten tweede wanneer heb je voor het laatst getest en was je urine wel geconcentreerd? Als je een cyclus hebt van 28 dagen zou je nu al 2 weken over je NOD heen zitten, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat je zwanger bent, is je cyclus echter veel langer en ben je net een dag of 2 over tijd dan kan het natuurlijk best. Als je echt zekerheid wilt zou ik even langs de HA gaan, die test dan even je bloed en dan weet je snel meer. Succes

4. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hallo woonboot

sporten heeft geen invloed om zwanger te worden mij is bekend dat het juist goed is.maar je kunt beter in de ochtend testen want dan is de concetraat van je urine veel sterker,en zeker als je veel drinkt en je doet dan de test heeft eigenlijk geen nut en zeker niet in het begin want dan is je hcg zo minimaal,dus gewoon even testen in de ochtend,ik wens je veel succes

5. woonboot

woonboot Lid

Jul 3, 2007
    13
    0
    0
    super wat reacties en ook zo snel. INderdaad moet ik gewoon in de ochtend gaan testen. Ik ga zaterdagochtend testen. Ik weet dus niets van mijn cyclus af.....te erg, maar wel dat ik de laatste keer ongesteld ben geweest rond 25 mei. Ik ben altijd onzettend regelmatig. Ik heb wel twee dagen last gehad van bruine afscheiding toen even niets meer en 1 week later een halve dag last van bruine afscheiding, zou dit de innesteling zijn. Het is niet verwacht, maar wel van harte welkom. Ik vind het heel erg spannend. Heb soms ook ontzettend veel behoefte aan zoet, last van mijn buik, maar niets met mijn borsten.

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou ben benieuwd wat je test morgenochtend

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja, succes gewenst dan hè?! ;)

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Over het algemeen zijn de testen van de DA wel betrouwbaar.
    Anders miss over een aantal dagen nog eens testen en anders naar de dokter?

9. woonboot

woonboot Lid

Jul 3, 2007
    13
    0
    0
    Heb morgen afspraak gemaakt bij de Huisarts. Zaterdag weer negatief getest. Je zou zeggen wat doe je moeilijk, je bent gewoon niet zwanger, maar je hoort toch ook wel verhalen dat iemand dan toch nog zwanger kan zijn, omdat hcg dan laag is. Misschien maak ik mezelf allemaal wel wat wijs, omdat ik het zo graag wil.......

10. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Succes! Ik hoop voor je dat er een positieve 'test' uit komt!

Share This Page