Hallo, Voor mij opleiding tot pedicure ben ik op zoek naar een model voor 18 april 2015. De praktijkdag word gehouden in het gebouw van Amice in Barneveld. Er is voldoende gratis parkeerplaats. Het model moet aan de volgende eisen voldoen: - Minimaal 5 knipbare nagels - 1 of 2 flinke Eelt plekken (ter grote van een euromunt) of eeltrand - ingroeiende nagel, kloven of likdoorn Liefst iemand met een likdoorn omdat ik deze nog niet behandeld heb in de praktijkdagen.. De reiskosten worden uiteraard vergoed, en je krijgt ene leuk presentje na afloop. Het betreft een middagdeel van ong 1230 tot 1530 uur. Heb je intresse, laat het me even weten met een reactive of een pb. Gr Linnepin
Ik woon wel enigszins in de buurt en heb ook de door jou gewenste `kwaaltjes`. Maar ben altijd beetje huiverig en bang voor nasleep ;-s Kun je me vertellen hoe het in zn werk gaat? Is er begeleiding oid?
Het moet waarschijnlijk echt op de 18e of niet? Want dan kan ik helaas echt niet (mijn vader wordt 70), maar wat zou ik hier graag ja op zeggen!
@ Marihi op de praktijkdagen is er uiteraard begeleiding!! We zijn nog in opleiding natuurlijk. Hierdoor Mogen we ook mensen behandelen met diabetes. (alleen op de praktijkdagen!! Hierbuiten moet je voor diabetes clienten een aparte opleiding hebben) @ Femkes het moet idd op de 18e... Er zijn genoeg pedicures in opleiding die ook een model zoeken, onderstaande link is een facebook pagina waar je je aan kan bieden. vaak is de behandeling gratis en worden de reiskosten vergoed. Het is vandaag de dag niet makkelijk om aan modellen te komen... Ik hoop dat jullie andere pedicures in opleiding misschien wel kunnen helpen! https://www.facebook.com/groups/1483102871951776/
Nou ik zou op zich best willen en kunnen. Ik woon in de buurt en heb verlof. Ik heb alleen geen likdoorn. Wel eelt.
Ts, ik wil me wel beschikbaar stellen als je nog iemand nodig hebt. Likdoorns, eelt (zal m`n eeltmachientje dan maar in de kast laten liggen deze week...) en evt een kalknagel als je daar wat mee kan. Ik hoor het wel, Gr.