ff spuien hoor grrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    pffff....vandaag weer naar de verloskundige.
    Moet zeggen dat ik de afspraakjes al behoorlijk vervelend vind worden hihi
    Komt omdat het niet echt naast de deur is en de bus er ook nog eens niet langs komt.
    (heb geen rijbewijs en me fiets is ook al stuk :()
    Anywaysss...

Vandaag weer "gezellie" naar de verloskundige toe.
    M'n man werkt ploegedienst dus die was 's middags lekker thuis en dus hup met z'n allen in de auto.
    Zijn we er eindelijk...en ja hoor.....meteen een plekje gevonden op nog geen 10 sec. afstand van de praktijk.
    Hoeven we ook niet te slepen met de 2 kids.
    Komt er een andere auto aan.
    Een mevrouw stapt uit en waarschuwt mijn man dat waar hij z'n auto nu geparkeerd heeft alleen maar voor vergunninghouders is.
    Dit wisten wij niet. (bleek ook pas sinds 1 januari dit jaar te gelden)
    Mijn man vertelde de "aardige" mevrouw dat hij dit niet wist.
    (we komen daar nooit...alleen voor een afentoe bezoekje aan de verloskundige)
    Ik sta daar met me ikke buik en dochter aan de hand en mijn man heeft de jongste op z'n arm.
    Hij vertelt de mevrouw dat hij mij even mee helpt naar binnen toe om vervolgens netjes zijn auto ergens anders neer te zetten.
    Doet de bestuurster van de auto geiriteert haar raampjes naar beneden.
    (vrouw van in de 50 of misschien zelfs wel 60)
    En vertelt op een geiriteerde manier dat als mijn man de auto NU METEEN niet weg haalt ze wel even gaat bellen.

Nou meiden...of het nou goed is of niet....ik wou d'r uit haar auto zo over straat slepen!
    (pfff m'n hormomen sloegen op tilt)
    Wanneer mijn man op een behoorlijk pittige toon haar NOGMAALS uitlegt dat hij eerst mij even naar binnen wilt helpen met de kinderen en hij zijn auto daarna meteen weg zet.
    Terwijl hij dit vertelt, maakt ze de opmerking dat ze "een hekel aan dit soort mensen heeft"

Ok...we zijn dus nu een "soort"?
    Ohja....en dan snel maar weer haar raampjes omhoog doen en iets door rijden.
    Ja zegt de vrouw (die naast haar in de auto zat en al eerder was uitgestapt), ik kan me er ook aan ergeren hoor...het heeft immers in de krant gestaan.
    pffff.....dat zij nou niets beters te doen heeft dan elk berichtje van de krant te gaan uitzoeken.
    Lekker belangerijk als je daar maar bent voor 10 min. nu dan 1 keer in de 3 a 2 weken.
    Totdat ik bevallen ben.
    Ik vroeg haar al...jaja...nog nooit is te hard gereden...nog nooit door rood gereden...en zeker ALTIJD netjes stoppen bij een zebrapad he?
    Heb er geen antwoord op gekregen.
    Ik vertelde d'r dat ze zich maar druk moest gaan maken om dingen die er wel toe doen inplaats van zoiets onzinnigs.
    pfffffff hoe krijg je geweld in het verkeer zeg!

Sorry hoor....ben kwaad weg gelopen omdat ik me kinderen bij me had...maar andersssssss

Sorry....moest het echt even kwijt hoor.
    Ik begrijp sommige mensen gewoon echt niet.
    Al die drukte om zo iets lulligs.
    En ik zit er maar mee....joehee voor de hormonen :evil:

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    hahaha... ik moet er wel een beetje om lachen. Waar maken ze zich druk om, zeker niks beters te doen ?

Ik had hetzelfde gedaan hoor meid !

3. Niet meer actief

Nou ik ben niet zwanger maar ik had er door het raampie heen getrokken.
    Jezes wat een ouwe vervelende doos zeg!

Dat noem ik asociaal gedrag!...Voor zulke mensen sta ik echt niet op in een overvolle bus! Grrrrrr

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Geloof me...ik had d'r ook echt wel door dat raampje heen getrokken hoor grrr.
    Maar goed...daar sta ik dan met me 2 kinderen.

Dat we uit de praktijk liepen dacht ik er nog heel even over na om met m'n sleutel even een rondje om haar auto te wandelen maar kon me inhouden.
    Ze had haar auto ook meteen op het plekje neer gezet waar mijn man dus eerst stond.
    Zal wel precies voor d'r deur zijn geweest.

En nog geen 2 meter terug was het gewoon vrij parkeren maar daar stond het vol.
    2 auto's stonden daar zelfs heel aso op de stoep geparkeerd.
    Maar nee...dat mag wel.....is natuurlijk weer NIET hun probleem.
    Blehhh...kan niet goed worden van dat soort mensen.

5. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    jeetje zeg, waar maakt dat mens d'r eigen druk om !

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen, :p
    Die het licht in een ander hun ogen niet gunt, en met een bord voor hun hoofd door het leven gaan.

Jullie "soort" ligt me een stuk beter, ;)

7. Walgelijk zulke tiepes, die hebben niks anders te doen. Zien de hele dag geraniums en zo hebben ze nog wat te vertellen in de bejaardesoos!

Je zal zo'n partner hebben, zeikers!

Ik had ze ook voor vijf centen meegegeven! Flikker op!

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Stelletje ouwe wijven te zeuren...pfff!
    Hebben wrs nix beters meer te doen.

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik snap jou volkomen, ik was ook uit mijn stekkertje gegaan hoor, een beetje begrip kan ze toch wel tonen? Tssss.

En weet je: Dit soort mensen zeuren altijd het hardste over "de jeugd van tegenwoordig". Bah... respect begint toch bij jezelf hoor....

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Laat het alsjeblieft gaan! Zulke mensen zullen er altijd zijn en als je je aan allemaal moet ergeren, heb je zelf geen leven meer! Als mij zoiets overkomt zeg ik altijd keihard EN LOSSSSSS! Dan kijken zulke mensen mij heel raar aan en heb ik alweer de grootste lol :). Ook zeg ik wel eens :"Talk to the hand!" en dan steek ik mijn hand op. Dit durf ik alleen als mijn man erbij is hoor! O:) (ik. de grote held!)

Wat zou de wereld toch saai zijn zonder deze miereneukers!

Groetjes Damiƫt

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ach, laat "haar soort" mensen maar......
    Ik zou gewoon zijn doorgelopen, dan belt ze maar! Tegen die tijd dat er uberhaupt een politieagent of sleepwagen het idee krijgt om eens een kijkje te gaan nemen had je man die auto toch allang weggezet?

En trouwens, laden en lossen mag best even. Wij hebben sinds 1 janauri ook vergunningen in de buurt, heel veel bewoners hebben nog steeds de vergunning niet op het raampje en alle tweede en derde auto's staan nu bij ons in de straat.........waar geen vergunning is. Nou ja, dan kan ik ook wel bij elke auto gaan gillen, maar dat helpt toch helemaal niets?

Waarom zijn VK praktijken trouwens altijd in straten met vergunning? Houdt dan niemand rekening met ons dikke buiken!?!?!

12. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ha !

De wereld vergrijst en raad eens wie er zelden stoppen bij een zebrapad.... juist 50+

We hebben hier zelfs veel 70+ en die rijden ook nog auto... als je mazzel hebt zien ze je en kom je heelhuids aan de overkant!

Ow... ik zeg meestal niets tegen van die betweterige mensen, maar met mijn hormonen van nu... ik ga vast een waarschuwingsadvertentie in de krant plaatsen denk ik

Hahahahahaa :)

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hoe durf je dan ook zomaar HAAR parkeerplek in te pikken hahahaha! Dat was het um gewoon hoor, ZIJ wou daar staan! Goed dat je man zijn poot stijf hield. Ik word af en toe niet goed van die mensen die denken onder en boven de wet te zijn.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Erg vervelend,
    Ik woon ook in Hoorn en het is zeker erg lastig als je met de auto er bent erg lastig om een plekje te vinden. Ze hebben 2 parkeerplaatjes voor de VK parktijk waar je mag staan. Maar die zijn meestel bezet als je komt en dan kom je binnen dan zit er niemand :S

Deel Deze Pagina