Vandaag het ik dus weer voor het eerst gewerkt sinds 17-04-2007 (ben toen de ZW ingegaan en later met verlof). Mijn verlof liep af op 24-08 en ik ben eigenlijk meteen op zoek naar werk gegaan. Nou vrijdags daarna had ik al meteen een sollicitatie en werd ik meteen aangenomen. Das wel beter . Maar goed mn eerste (halve) dag is dus erg goed verlopen. Wel vreemd zo na 5 maanden weer aan de gang te gaan en meteen bij een nieuw bedrijf, maar ik voel me er in ieder geval goed bij en het zorgt voor de nodige afleiding. Het is een baan voor 16 uur (kan eventueel 20 uur worden) en na mn inwerkperiode ga ik 2 hele dagen werken ipv 4 halve. Dan hoef ik Anouk ook maar 2 dagen te missen en kan ik de rest van de tijd lekker bij mn meissie zijn. He eindelijk positief nieuws van deze kant uit!'' Liefs, Duveldraakje
Ben blij dat je het zo goed bevalt! Ik vond het wel weer lekker om te gaan werken na mijn verlof. Bij de kleine zijn is wel heel fijn alleen ik miste de aanspraak van collegae.
Fijn hoor dat het zo goed bevallen is! Ik moet morgen weer aan de slag, wel bij hetzelfde bedrijf en ga 20 uur werken.
Heerlijk 2 dagen maar werken ! Maar mijn ouderschapsverlof loopt af in december, dan moet ik ook de woensdagochtend. Dat zal dan wel weer wennen zijn ... ik vind het namelijk heerlijk om thuis te zijn met mijn manneke ! Groetjes, Nikki F
Allemaal nog heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb het echt sinds vorige week mega druk en amper kans (en ook geen zin, om achter mn pc te gaan zitten. Je leven veranderd echt enorm met een kleintje. Ik wil nu zoveel mogelijk tijd met Anouk doorbrengen! Maar het werk gaat ook harstikke goed, hopelijk kan ik vanaf volgende week al 2 hele dagen gaan werken. Dat zou echt veel schelen, ik kan dan veel meer tijd doorbrengen met mn meisje! Liefs, Duveldraakje
Hey meissie! Wat goed dat het werken goed is gegaan! Lekker werken en genieten van je vrije tijd met je kindje, super hoor! Geniet ervan!