Ik luister eigenlijk alleen turks muziek. Maar liedtjes van Marco borsato heeft een andere plaats in mijn hart. Luisterde gewoon elke dag met mijn moeder. Dus 10 jaar geleden. En nu nogsteeds als ik bijvoorbeeld naar waarom nou jij luister kan ik mijn tranen niet ophouden. (ik moet dan altijd aan mijn moeder denken. Als ik haar zo erg mis dan luister ik het ook. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar het is echt een raar gevoel als ik nu naaar bijv waarom mou jij luister )
nu dat jij er bent - trijntje oosterhuis come to me- celine dion <moeilijk te vinden op lime wire, dus als iemand hem op mp3 bestand heeft, meld ik me aan...>
Haha 'Monica' is idd een leuk liedje! Ik heb niet echt janknummers, maar wel heel veel nrs die me wat doen. Nederlandstalig maar een paar, o.a. 'In het donker' van Kadanz. (in het donker zien ze je niet, als je zwijgt dan horen ze je niet, dus hou je adem nu maar in en stik niet) Ik weet niet zeker of het over de tweede wereldoorlog gaat, maar ik denk het wel. En ik voel me alsof ik in het achterhuis zit als ik het nr hoor. Sjiit ik heb gewoon geen janknummers... maar wel een heleboel waarvan de haartjes op mijn arm overeind gaan staan.
"Iris" van de Goo-Goo Dolls... Dikke tranen... En Pink Floyd's "Wish You Were Here," het afscheidsliedje van mijn vorige, overleden partner... (maar op dit moment jank ik om alles.. stomme hormonen! )
Hero " Toen ik je zag..."- net als op mij rug geschreven Stef Bos " Papa"- geboorte van onze zoontje Cascada " Truly Madly Deeply " - wat ik voel ... Groetjes ! Sima
Een onbekende, maar wel heel erg janknummer: Whiskey Lullaby - Brad Paisley en Alison Krauss http://www.youtube.com/watch?v=pWVpKb7MIZc
http://nl.youtube.com/watch?v=ISTVtDeQDrU Weet niet of deze al geplaatst was, maar bij dit nummer van Trijntje Oosterhuis hou ik het echt niet droog!
the rose van bette midler zooo mooi met drama gezongen en joe cocker en jenifer .... ( weet niet hoe verder schrijft) met up where we belong slaat heel erg op mezelf groeten mandy