Who wants to live forever van Queen Wer bisto van twarres beiden gedraaid op mijn vaders crematie En zo heb ik nog wel een aantal nummers waarvan ik een brok in mijn keel krijg.
Bij is het butterfly kisses van bob carlile. Vooral als ik deze al een tijdje niet gehoord heb, dan hou ik het echt niet droog. Liefs
childs eternity van hocico weet niet of iemand dat kent is niet bepaald standaard, heb er herinneringen aan.
ik heb er ook wel een paar: Op onze bruiloft hadden we een country zanger die accapella een lied zong toen mijn vader mij naar het altaar bracht hij heet Jeroen Welsh en zong :it never change things Ook op onze bruiloft andre hazes wees zuinig op me meisje en van frans bauer het nummer Verloren dit zijn echte waterlanders. En een nummer van mark anthony "she sang to me" groetjes jeslin
voor de vakantie had ik op mijn mp3 speler een paar cd's van marco gezet.... sommige zijn echt zooooooooooo mooi
heey ik vind dit mooie liedjes savage garden- truly madly /en/ i knew i loved you amy lee- broken jewel- foolish games joshua kaddison-jessie no doubt- don't speak three doors down-here without you sinead o' connor- troy intwine-happy Krezip-I Apologize Agnes & Elin-Forever direct-inside my head groetjes samantha