Hai meiden, Vandaag hebben we de zwemmers van mijn vriend ingeleverd. Wat een genante toestand is dat... Maarja, nu maar hopen en duimen voor goed bericht.... Weten jullie hoe lang dat duurt? Dat zijn we vergeten te vragen.
ze testen het gelijk geloof ik en dan staat het de volgende dag in de computer. Heb je niet een afspraak met de gyn gemaakt?
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad (meerdere zelfs) en toen ben ik al onderzocht op de meest basale zaken. Bij mij was alles goed, dus tot zover was er geen reden mij verder te onderzoeken. We wachten dus eerst dit maar even af wat de uitslag vande zweemers is. Wel spannend hoor, ik knijp 'm toch best wel...
Wij moesten ook een week wachten. De eerste uitslag was (gelukkig) heel anders dan de uitslagen in de testen die daarop volgden! Dus ik zou zeggen pin je nooit vast op een evt mindere uitslag.
Nou, ik ben blij dat we toch het zaad van mijn vriend hebben laten controleren want ik weet nu alweer dat het 'game over' is (ik verlies wat oud bloed en dat is bij mij altijd weer een aankondiging). Af en toe zakt me de moed wel in de schoenen hoor. Na 2 jaar knokken hoop ik toch ook een keertje op een succesvolle zwangerschap.
Jippie! We hebben net het zaadonderzoek het teruggekregen en het zaad is: "bovengemiddeld goed op alle fronten!". De huisarts gaf aan dat wij dus nu beiden feitelijk als heel vruchtbaar worden aangeduid, maar dat het wel vervelend is dat we dus na 2 jaar en 2 miskramen nog steeds niet zwanger zijn. Hij vind verder onderzoek in principe niet nodig, maar zal (wanneer wij dat wel willen) alle verwijzingen in orde maken voor genetisch onderzoek of welk ander onderzoek dan ook. We gaan eerst maar eens proberen tot onze bruiloft en als het dan nog niet is gelukt, verder kijken naar onderzoeken, maar voor nu is alles dus voor ons heel goed! Ik ben zooo blij :-D