En die hebben we dus nog niet. Zonder DigiD kan ik nu zeker niks? (Het gaat om m'n kind) We zouden morgen een dagje weg gaan en ik heb de kaartjes al gekocht.
Je kan even bellen maar ik vrees dat het gewoon wachten is... kan je de kaartjes niet op een andere dag gebruiken? Misschien even bellen
Ze hoest heel erg. Ik heb haar gisterochtend al laten testen en zou de uitslag binnen 30 uur krijgen. Het hoesten wordt wel al minder, maar je moet natuurlijk eigenlijk op de uitslag wachten. Weet iemand tot hoe laat en vanaf hoe laat ze kunnen bellen?
Mijn ervaring is dat ze dat doen, maar het verschilt per GGD regio. Heb hebben regionale telefoonnummer?
Absoluut regionale ggd bellen. Heb ik vorige week bij mijn zoontje ook gedaan. Ze staan je vriendelijk te woord en kunnen je het verlossende antwoord geven.
Is dat regio Hollands Noorden? Regionaal nummer GGD HN COVID-19 (niet voor aanvragen testen) 088-01 00 562 (08.00-20.00 uur/7 dagen per week) https://www.ggdhollandsnoorden.nl/contact.aspx
Ik kwam dit tegen op de site van GGD Hollands noorden: Regionaal nummer GGD HN COVID-19 (niet voor aanvragen testen) 088-01 00 562 (08.00-20.00 uur/7 dagen per week)
Voor hoesten hoef je niet meer gelijk te testen he? Zeker als het al minder wordt zou ik lekker gaan. Is het buiten? Dan helemaal!
Mijn dochter had gisteren een test. Ik kreeg mail dat de uitslag bekend was en ze heeft geen digid. Ggd gebeld en uitslag gekregen. Ik had namelijk zondag geklust bij vrienden binnen 1,5 meter. En zij werken in het onderwijs. En zij wilde weten of ze weer aan het werk konden.
Een zelftest mag je niet als doorslaggevend gebruiken en ze zit in de basisschool leeftijd, dus dan is het wel testen bij hoesten toch? Of is dat met die nieuwste richtlijnen weer veranderd?