@Haver11 ik zou ‘m ook laten liggen, ze melden zich vanzelf wel! Ben indd benieuwd wat je gedaan hebt
Ik heb hem idd laten liggen. 20.15 precies 4 u na de vorige fles werd hij wakker. Flesje en toen was meneer klaarwakker natuurlijk. Even gelachen met hem en toch weer terug gelegd. Hij ging gelukkig gewoon slapen
Ook een fles ja. Hij dronk hem helemaal op. Het was nu duidelijk honger. Wilde ook zijn tut niet, dan word hij boos en begint in het rond te meppen Voor de rest een super lief jongetje
Hahaha F zou hier de fles ook wel de fles leeg drinken denk ik. Was even 3 avonden huilen, maar was wel te troosten uiteindelijk... weet niet of dat voor jullie werkt uiteraard. Wil wel keer uitleggen hoe wij zijn gaan afbouwen en weg laten als je wil..
Ik ben wel benieuwd ja. Hij huilt nu weer al bijna een half uur.. maar honger kan hij echt niet hebben nu.. hij gaat wel elke keer weer liggen. Hopelijk valt hij zo in slaap.
Hij is vannacht toch weer gaan slapen, en slaapt nu nog.. dus dat kan geen honger geweest zijn. Ik ga maar eens gewoon helemaal stoppen met die nachtfles te geven. Hij is er gewoon aan gewend om hem te krijgen. Ik merk ook dat als hij snachts een fles op heeft dat hij Smorgens minder goed drinkt en dat is niet de bedoeling.
Fijn dat hij toch weer is gaan slapen. Als ze overdag voldoende binnenkrijgen, hebben ze 's nachts niks nodig. Kan inderdaad best gewenning zijn en dat kost ook weer even tijd om daar vanaf te komen. Hopelijk heeft hij het gauw door. Hier was meneer om 5:57 wakker, geluid aan het maken en met z'n speen tegen de bedrand aan het slaan. Niet op gereageerd. Uiteindelijk was het om 6:40 weer stil. Om 6:45 ging mijn wekker meneer ligt natuurlijk nog lekker te slapen nu he...
Nee precies en hij krijgt echt genoeg overdag. Hij werd uiteindelijk wakker om 7.15 Fijn dat hij weer is gaan slapen, alleen jammer als je hem nu wakker moet maken. Moet je werken?
Heb hem niet wakker gemaakt. Gewoon begonnen met werken (thuis). Hij werd om 8:00u uit zichzelf wakker dus dat is mooi. Beetje jammer dat hij niet gewoon in één keer tot 8:00u bleef slapen
Oh dat is wel het fijne aan thuiswerken he haha. Lekker hoor tot 8u. Maar in 1x is natuurlijk fijner ja haha.
Ja, mijn dag begon gewoon om 5:57. Want slapen ging daarna natuurlijk niet meer. Hij is nu lekker op de opvang. We gaan zien hoe hij straks is. Gisteren en eergisteren waren niet zijn dagen. Jammerig en jengelig, moeilijk met eten. Zou fijn zijn als dat weer weg is vandaag, toch wat gezelliger na een dag werken...
Hebben jullie trouwens nog speelgoed/vermaak tips? W. is snel verveeld, korte spanningsboog, snel uitgekeken... Hoe je het ook wil noemen.. Dus benieuwd hoe jullie kindjes dat doen en waar zij mee spelen?
Hier zijn het momenteel blokken, duplo en auto's. We hebben voor kerst en z'n verjaardag smartmax gekocht. En we hebben een tip gekregen van het kdv om 1 soort speelgoed per dag tevoorschijn te halen. Dus niet veel (of alles) tegelijk. Ene dag duplo. Andere dag zacht speelgoed. Andere dag weer dingen met geluid etc. Sindsdien gaat het echt goed.
Bedankt voor de tip. Hij heeft momenteel wel veel en van alles. Dus zal eens kijken of ik daar onderscheid in kan maken per dag
Wij hebben een rieten mand staan met van alles er in. Van boekjes tot rammelaars, bijtringen. Maar ook de tuimeltoren en regenboog van Little dutch. En soms pak ik een mandje met Duplo waar alle diertjes en grotere items in zitten. De loopy links is ze ook altijd druk mee.
N. vind zn ballenbak helemaal geweldig en de voorkant van zn loopwagentje. Of zijn gitaar of stuur die geluid maken. De O-ball vind hij ook nog steeds leuk!! Flesje met ongekookte macaroni maakt veel lawaai doet het ook goed is alleen wat minder tijdens wen telefoon gesprek
@Haver11 hij heeft de nachtfles (90+2) zelf weg gelaten. Ineens sliep hij van 23.30 tot 6.00/7.00. Daarna merkten wij dat zijn ochtendfles nog steeds niet leeg ging. Dus zijn we de fles van 23.30 elke 2 dagen een kwartier gaan vervroegen. Bleef hij doorslapen, hoppa weer een kwartier naar voren... uiteindelijk zaten we op 22.00 en gaven we ipv 180+6 nog maar 150+5. Ook dit bleef goed gaan met doorslapen, maar de ochtendfles werd nog steeds niet leeg gedronken. Toen had hij ineens een onrustige nacht. Werd hij wakker, troosten en hij sliep weer. En zo ineens was de late avondfles niet gedronken. Dag er na ook niet en de dagen daarna ook niet meer. De ochtendfles ging weer leeg. Nu drinkt hij jn de ochtend 150+5 en half uurtje daarna krijgt hij een boterham. In de fles van 18.30 deden we altijd 2.5schep speltpap, maar ook daar mee gestopt.