Wauw, jullie zijn hier nog steeds behoorlijk actief Ik weet niet of jullie ook verschillende pagina's volgen, maar ik heb de tijd niet om alles te blijven volgen. Er is een broertje of zusje onderweg voor onze L. Ik ben dus wat actiever op andere pagina's. Hoe gaat het nog met jouw 2de zwangerschap @RM1996? Krijgen jullie nog een jongen (ik zie een blauw kleurtje )
Pff heb ik deze week J in een mooi ritme, maakt mijn man er een zooitje van als ik werken ben... zo vervelend!
Gefeliciteeerd! Hoe voel jeje? ❤️ Ik voel me goed heb geen klagen! Alleen af en toe lage rugpijn omdat N nog zo klein is. Jaaa klopt krijgen er nog een zoontje bij
@sarah28 minder snotterig gelukkig maar eten ho maar... Hij krijgt consult bij de kinderchirurg kinderarts wil uitsluiten dat hij probleem met aanleg heeft vd darmen voordat we nieuw laxeerplan bedenken. Vind het wel heftig zo
Pfew, jullie krijgen het wel voor jullie kiezen hè. Hopelijk hebben jullie gauw een manier gevonden waarop hij weer gelukkig is...
@GroeneBomen oh nee toch! Wat klote! Maar hopelijk geeft het wel meer duidelijkheid als jullie op afspraak zijn geweest. Heb je al iets gehoord wanneer?
Nou dat snap ik, zo klein en dan al zoveel ellende in dat lijfje wat gaan ze dan doen? Echo oid? Of echt een scan?
@Minttu gefeliciteerd!! Spannend hoor! Zijn jullie al over naar opvolgmelk nr 3? Ik stond voor t scjap en zag ineens dat t vanaf 10mnd is, had altijd 1 jaar in mn hoofd. Ik heb t maar meteen meegenomen.