Brrrr... dat breekt vreselijk op. Al zo lang geen normale nacht van 8 uur aaneengesloten slaap. Petje af voor jou!
Ik wil niks jynxen.. maar miepje hier slaapt de laatste paar dagen ook van 19:30 tot 06:30 ongeveer. Ze had de laatste tijd steeds dat ze snachts rond 2/3 uur ging rommelen. Dan wilde ze ook melk. En dan sliep ze wel weer. Maar ineens is het over (klopt nog even af) Heb haar vanochtend ook weer even hier op de Babyweegschaal geplant. 9 kilo schoon aan de haak! Ze heeft een aardige inhaalslag gemaakt!
Nou uiteindelijk is mn man tot 5u in de weer geweest met N, werd toen om 09u weer wakker en weigert sindsdien om te gaan slapen voor zijn dutje. Hij liet zich even neer leggen en als hij bijna in slaap valt begint hij te woelen en gaat staan. Begint hard te huilen/schreeuwen haast van pijn als we hem weer neer willen leggen. Zetpil gegeven misschien toch last van tanden, klein flesje en slaapt haast op mij door de fles maar zodra ik hem dan naast me wil leggen op ons bed begint het drama weer van voor af aan. Zit dan ook momenteel met mn handen in het haar ben haast bang dat hij ergens anders pijn heeft of whatever maar zodra we dan naar beneden gaan gaat hij ook weer vrolijk spelen al gapend en door ogen wrijvend met knal rode wangen zijn ook erg verwend geweest met de lange slaaptijden maar dat hij zn dutjes nu ook niet meer wilt doen en snachts zo spookt zit het me ergens helemaal niet lekker maar kan mn vinger er echt niet op leggen
Vandaag doet J. het slechts op 1 slaapje van 1,5 uur... Hij sliep van 19:30 tot 8:15; hele dikke prima! Rond 10 uur blijf hij wakker, uiteindelijk uit bed gehaald en naar Babypark gereden om een voetenzak voor de kinderwagen te scoren! Niks geen vermoeidheidstekenen.. ook niet in de auto. Thuis eerst gegeten en daarna geslapen van 12:30 tot 14:00 uur. Vanavond maar vroeg eten en badderen waardoor hij er vroeg in kan. Morgen hoop ik weer op 2 slaapjes!
@Isabella2020 Haha zou wat zijn als hij nu al 1 slaapje doet hoe zijn zijn slaapjes normaal? Hier nu van 10 tot 12 ongeveer en van 15.30 tot 16.30 ( Vind zo'n rare tijden ) Dit is sinds hij van 19.30 tot 7.30 slaapt. @Dame09 Lekker warm zeg!
Normaal gelukkig 2x 1,5 uur. Van 10-11:30 en van 14:00 tot 15:30. Wat mij betreft blijft hij dit nog even doen, hoor @Haver11! Die momentjes zijn me goud waard!
Haha ja is toch wel lekker he, heb je wel even je handen vrij. En jouw middelste? Die zal niet meer slapen smiddags of wel?
Een skipak aan in bed nou met 14 graden heb ik die wel nodig! Op F zijn kamertje is het rond de 18 a 19 graden. De wind staat wel vaak hier op de achterkant. Vanavond maar z’n velvet pyjama van de Hema aangetrokken onder z’n slaapzak. meneer wilde alleen totaaaaaal niet slapen. Wat een gedoe! Hij heeft ook een ontstoken oogje. Echt heel sneu!
Nou hier was J om 5.30 al wakker. En ook zo verkouden hopelijk snel weer over. Zo fijn altijd met de speen.
How dames. Gisteren bij de fysio geweest (nog steeds bekken- en onderrugklachten) en nu vermoed ze dat mijn wervel aan het afglijden is. Ik mag niet meer langer dan 5 minuten tillen want dan kan het blijvend zijn. Ze heeft me echt heel streng toe gesproken maar wat moet ik nog meer doen? Ik werk al boventallig en maar 6 uurtjes op een dag (2 dagen in de week). Ik probeer zo min mogelijk kindjes te tillen (helaas gaat het op m'n werk niet alleen om tillen maar ook hurken, op het toilet zetten, veel bukken etc). Maar echt tillen doe ik niet meer. Weet gewoon niet wat ik nog meer kan doen om het te voorkomen. Het lijkt steeds erger te worden S. weegt ondertussen 11.5 kilo en goddank zit hij nu weer in een fase goed slapen. Hij is ook vandaag pas wakker geworden om 8.15 dus dat geeft me ook meer rust dan de hele nacht in de weer. Maar wat kan ik doen aan m'n rug? vind het zo kl*te dat het lijkt of het nooit over gaat en alleen maar erger lijkt te worden.
@Seffie, dat is duidelijk taal van de fysio! Maar wel een serieuze opdracht! Zijn die 6 uurtjes werken wel te doen? Als je erna bij moet komen of meer pijn hebt, zou ik per direct stoppen. Net als huishoudelijk werk. Ik heb bij J. enorm last van mn bekken gehad.. stofzuigen deed ik niet meer, was echt killing. Ook geen wasmanden dragen, prullenbakken legen, boodschappen tillen.. ik zou ook kijken of je daar een oplossing voor kunt vinden. Je wilt geen blijvend letsel overhouden na een zwangerschap... Sterkte!
@Seffie Dat is een duidelijke boodschap! Loop jezelf niet voorbij he.. Vervelend dat je er nog zo'n last van hebt, maar hopelijk is het niet blijvend als je een pas op de plaats doet!
Oh wow erg zeg. Hij is er wel erg vroeg bij! Maar dat is hij met alles Hoelaat was hij vanmorgen wakker?
Wat erg @Seffie ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat ik zou stoppen met werken. Ik denk dat je al genoeg hebt aan S. En je huishouden. Zou toch verschrikkelijk zijn als het blijvend is!