Voor de zwangere dames, zalando lounge heeft nu super veel korting op hele leuke positiekleding van mamalicious zag ik net toevallig!
Pfew. Dat moet slopend zijn... Balen dat jullie ook niet kunnen afwisselen. Of doe je af en toe wel afwisselen, door te kolven en de fles te (laten) geven?
Ik ben vandaag getrouwd!! ❤️ We hebben een heerlijke dag gehad voor zover dat kan in lockdown. Mijn man had een prachtig pak aan en ik een kanten jurkje. De jongens zagen er ook prachtig uit en we hebben nog gezin foto’s gemaakt bij het grafje van M. Straks gaan we de film kijken die wij op onze eerste date gekeken hebben.
Trouwens dames... beseffen jullie je ook opeens dat we vorig jaar rond deze tijd elkaar continu aan het updaten waren over gerommel? En nu zijn al die rommelaars alweer bijna 1!
@GroeneBomen jeetje wat heftig zo voor jullie. Heb het zo met je te doen dikke knuffel. @mimi1988 jaaaa gefeliciteerd op nog heeeeel veel gelukkige jaren voor altijd!
Late avondfles geeft man idd. Hij eet ook gewoon slecht en mijn productie dipt wat dus combi is 3x niets. Gelukkig laatste avondfles aankunnen vullen met vriezermelk. Ik zie op tegen op bed gaan pfff