@RM1996; de namen Daan en Jesse hoor ik wel veel, als jij het hebt over 'doodgegooid te worden', zal ik die laten gaan. Wij hebben in beide families een neefje Jesse. Wat vind je van Cas?
@RM1996 wat een leuke namen uit jouw lijstje vind ik N. en Daan wel mooi combineren. Andere opties: Melle Mees
@RM1996 leuke namen! Uit jouw lijstje vind ik Tijn/thijn het leukste. Ik zat zelf nog te denken aan: Mees Melle/Menne Bent Lars Kaj Joep
J was gister om 2200 ineens helemaal in paniek. Gillen dat hij deed. Bij mij was het goed, Dus even met hem op mijn buik daarna een flesje en toen sliep hij tot 7.30 gelukkig. Zijn mond zit nog vol met bobbels, zo zielig. Het duurt altijd zolang totdat ze echt doorkomen.
Oh nee heeft geen voorkeur, hadden het nu zonder -H erop staan. Faas en Jort zijn vrienden van mn man dus liever niet haha.
Hier in de buurt juist weer n heel stuk minder Cas hadden we er ook op staan maar mn man vond ‘m toch niet meer zo leuk Jesse blijft ook leuk!
Bedankt voor jullie imput! Maar ook zo wisselend heb nu wel Tijn met -h erbij gezet! Mijn man is een dwarsligger qua namen, want zoals Kaj, Cas, Lars vind ik ook erg leuk, maar die zijn de revu al gepasseerd
@RM1996 Ik houd zelf erg van alliteraties (maar jullie misschien helemaal niet), dus als de achternaam begint met een p, dan zijn misschien de volgende namen een optie: Pieter Pim Pepijn Pelle
Nee niet zo onze stijl. Tim is de stiefbroer van mn man waar we geen contact meer mee hebben haha. Ties en dan de achternaam eindigt op s
@Dame09 nee ik ga zeker niet te snel. Vaker met het bijltje moeten hakken. Ik doe weight watchers. Gaat echt supergoed en je kan/mag alles gewoon eten. Dat vind ik vooral fijn en belangrijk zodat het ook toepasbaar blijft als je wél op gewicht bent. @RM1996 Ik ben totaal niet van de hollandse namen dus misschien niet te veel waarde aan mijn mening hechten haha. Hier even mijn brainfart Tijn Vik Vigo Job/Jop Bram Mees Tuur Cas(per) Faas
Gefeliciteerd met J.!!! 1 jaar al weer. Hopelijk hebben jullie een fijne dag? Hoe vieren jullie het, of vieren jullie het niet?