Jaa en ik probeer dan een reden te vinden van goh waarom wordt jij nu weer wakker en gisteren bv weer niet. Uiteindelijk ben ik om half 5 maar weer met N naar beneden gegaan tot 06:15u toen een schone luier weer n fles van 180+6 (liet 40cc staan) en viel toen als n blok in slaap tot 9:30u gelukkig!
Ja herkenbaar. Man wil er snachts altijd naartoe omdat hij bang is dat hij gepoept heeft ofzo. Vanmorgen werd hij om 6.30 wakker, dus hij ging er naartoe maar dus niet gepoept.. dan hoef je niet weg te lopen want dan breekt de hel los. Hij heeft nog anderhalf uur bij mij gelegen.. dus ik kon ook nog even mijn ogen dicht doen
Oh man, ik ben wel een beetje jaloers dat er kindertjes zijn die nog lief gaan slapen bij hun ouders in bed. Ik wil ook lekker knuffelen en kroelen. Maar als wij Cato bij ons in bed leggen is ze zo hyper en enthousiast dat ze gaat gillen en bovenop ons gaat klimmen en staan... Ach ja, ook wel lief dat ze zo blij is dan
Even iets anders, het is mij nog steeds niet duidelijk waarom iedereen de naam van zijn kind afkort tot de voorletter. Ik lees hier en daar dat het is zodat je kind niet door google wordt gevonden, maar als je kind niet een vreselijk uitzonderlijke naam heeft lijkt het me sowieso niet dat het direct vindbaar is toch? En zo'n beetje iedereen heeft hier een alias (ik heet namelijk niet echt Pippi Moustache ), dus ik zie niet hoe het herleidbaar zou zijn. Mis ik iets? Wat is de reden?
NIET?! Wow.. ik al die tijd maar denken Heb geen idee eigelijk, het is voor mij meer gewenning geworden, terwijl het me ergens ook niet echt interesseert als iemand zou weten dat ik hier op zit, buiten mn schoonfamilie dan als ik er zo over na denk is het er eigelijk ingeslopen..
Zo, CB geweest. Gemeten en gewogen. 77.5cm en 10.8kg. Allebei mooi terug buigend naar de gemiddelde lijn. Dus dat is super netjes. Ik ben tevreden We hadden trouwens wel mazzel bij het CB, want er werd iemand ingewerkt. Dus hij kreeg beide vaccinaties tegelijk..
Haha ja klopt idd, de meesten in de omgeving hebben de geboortedatum niet eens paraat dus zelfs combi naam en geboortedatum is niet altijd 1+1=2 hihi Maar combinatie van naam broer en broertje is wel sneller herkenbaar dus vandaar dat ik zn naam nooit heb genoemd, van beide niet. Als dit een besloten forum was had ik t vast wel sneller gewoon neergezet. Via pb heb ik t wel op verzoek eens gedeeld bij een paar haha (Niet dat ik extreem op privavy gesteld ben ofzo haha, school mag ook gewoon foto's gebruiken van zoon)
Ik denk dat er veel mensen hier ook het forum zijn die best wel wat intieme dingen delen/gedeeld hebben, die liever niet zien dat bekenden of mensen in het echte leven dit teruglezen. Vandaar proberen ze een beetje anoniem te blijven. Het afkorten van de naam helpt hierbij...
Nou... F heeft dus ook koorts ineens. Gister alleen maar huilen en buikpijn dus vanochtend klysma gegeven, maar vannacht vonden we hem al warm (maar goed, hij spendeert deel van de nacht met borst in de mond tegen mij aan). Na ochtenddut 40 graden
Echt he, ik ben dus ook aan poging 4 (of was het inmiddels al 5?) begonnen sinds M. er is. Ik MOET gewoon nog 5kg kwijt van mijzelf, maar 8 mag. Mijn BMI is wel weer gezond nu (24,7), maar ik merk dat ik er met 2 kindjes en Corona wel meer moeite mee heb om af te vallen. Door slechte nachten eet je ook gauw te veel suikers door veel trek, ik heb natuurlijk zelf COVID-19 gehad toen ik net lekker bezig was met sporten en de feestdagen net weer gehad. Al moet ik zeggen dat ik op 100 gram na wel weer hetzelfde gewicht heb als voor de feestdagen en ik heb echt gewoon gegeten waar ik allemaal zin in had!
Dit heb ik ook, door uitputting en veel borstvoeding geven nog heb ik geen trek maar HONGER. Met hoofdletters, kan de voorraadkast minder weerstaan dan... of gewoon brood; extra sneetje gaat er wel in. Al zit ik nog steeds op 63.8 dus nog steeds -3 kilo toen begon met afvallen. Tijdens de borstontsteking viel ik even heel hard af en daarna ook echt vreselijk honger. Hopelijk is mijn lichaam nu wat liever voor mij qua hongergevoel..
Ja, hier hebben we die 2 weken net achter de rug! Hij slaapt sinds een dag of 2/3 weer beter! En M. is een kleine 2 weken ouder dan jouw zoontje, dus klopt wel ongeveer denk ik.
Ik doe dat omdat wij een naam hebben die vrijwel niet in Nederland gegeven wordt. Dat in combi met de naam van z’n zus (komt ook weinig voor) zorgt ervoor dat mensen mij zouden kunnen herkennen.
Gelukje! Die van mij was gisteren echt woest en zat de verpleegkundige echt aan te kijken van ‘wat flik je mij nu nog een keer?!’ Onze zoontjes zijn gewoon gelijk aan elkaar qua lengte! Alleen mijn brede zoon is 200gr zwaarder.