Januari ‘20 mama’s - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door RM1996, 16 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    En vandaag jullie kleinste schat! Ook jullie gefeliciteerd!❤️

2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    #3142 LaQueen, 10 jan 2021
    Laatst bewerkt: 10 jan 2021
    Lieve dames, bedankt voor alle felicitaties!❤️ En ook alvast sorry voor als ik er eentje van jullie ga missen.:roflmao: Ik heb verder niet meer alle andere berichtjes gelezen, want nou ja druk weekend enzo!

Vrijdag moest ik eerst plotseling boodschappen voor m’n zusje halen na het werk, want die moest in quarantaine. Gelukkig mag ze zich morgen laten testen! Ze woont in een studentenhuis en een van haar huisgenoten heeft Corona en zij deelden samen de badkamer en het toilet. Daarna gekookt voor onze buren (inmiddels beste vrienden) en met hun deel 1 van M. z’n feestje gevierd.

Gisteren eerst langs m’n vriend en mijn opa’s en oma’s op afstand een taartje gebracht. Ze vonden het zo leuk dat we een kwartiertje kwamen buurten en ze zo toch onze kindjes even konden zien.❤️ Onderweg de (negatieve) uitslag van m’n vader binnen, dus daar hebben we deel 2 samen gevierd. Gewoon met kaarsje om uit te blazen, ouders hadden alles versierd met slingers en zoutloze patat na. Eerste keer voor M., hij vrat erin!:eek:

Vandaag komt m’n schoonvader met z’n vrouw lunchen & vervolgens (technisch mag dit, dus daarom doen we zo ingewikkeld :p) gaan we halverwege de middag richting mijn schoonmoeder en haar man en eten we daar. Daarna is het ‘feestweekend’ voorbij en hebben we het toch nog gevierd.

Desalniettemin is hij toch al wel flink verwend hoor! Mijn tante heeft 2 toet toet auto’s met de post verstuurd. Van ons heeft hij een Wobbel (maar dan die van banditsandangels), van mijn ouders een Wheelybug en Vtech eerste 100 dieren. Van mijn zusje een gepersonaliseerde spaarpot. Hij heeft van de buren de Vtech lanceer & ballenbaan gekregen, van de opi’s en omi’s een houten tractortje & stapelblokken die aan elkaar kunnen blijven steken en nog wat voorleesboekjes. Zus is ook heel blij met broertje z’n cadeautjes.

Ik moet ook zeggen dat ik het idee van baby naar dreumes bij zus wel wat heftiger vond. Terwijl ik nu waarschijnlijk echt nooit meer een baby zal hebben!:roflmao: Wel vond ik het heel lekker dat hij gisteren eerst nog even met mama wilde knuffelen voor hij wilde slapen, want een jaar geleden wilde hij dat ook zo graag.

3. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.272
    2.618
    113
    Vrouw
    Dat klinkt als heeeeerlijke dagen :D

Hier ook vtech 100 eerste woordjes voor z'n verjaardag gekocht. Hoop dat die rebel van ons die bladzijdes er niet uit rukt :rolleyes:

LaQueen vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Jaaa dank je!! :D

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Hoera F is 1 jaar :D

Hij heeft van ons een little tikes activity garden en van zijn broer 4 wascokrijtjes (toch wel heel lief dat hij wat van zichzelf spontaan weggeeft: wij wisten niets van zn plan), tekening en een papieren servetje 'een hele mooie!'

Boekje van schoonzus (en hun echte cadeau kwam te laat helaas).

Vandaag nog onze ouders (nee niet tegelijk haha, maar mijn ouders zijn inboedel dus die tellen we niet als bezoek) en dat was dan de visite al hihi
    O nee 1 vriendin komt ook nog komende week.

Normaal zit huis propvol, maar ik had nu ook geen zin om 3 weekenden lang bezoek te ontvangen voor een mannetje die niet eens weet dat hij jarig is dus t is prima zo :) er is wat met de post verstuurd door mijn zus had ik begrepen, mijn Canadese achternicht heeft ook wat verstuurd en een tante bewaart zijn cadeau tot we elkaar weer zien. Dus meneer komt niets tekort :D

sarah28, Seffie en LaQueen vinden dit leuk.
  6. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  7. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
  8. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
  9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
  10. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
  11. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
  12. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.272
    2.618
    113
    Vrouw
  13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Meneer heeft verder nog een pukylino wutsch fietsje gekregen, vtech activiteiten kubus en vtech toettoet vliegtuig. Dus herriedingen genoeg :D

LaQueen, Haver11, RM1996 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Als je nog niet doof wilde zijn, wil je dat nu :roflmao:

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Hahaha mijn vader zet ook gerust zn gehoorapparaat zachter :p

Kijk, junior kan t geluid niet veranderen... maar de oudste weet natuurlijk allang hoe t harder gezet moet worden. Moet zeggen dat ik t vtech spul niet heel vervelend vind, maar de oudste heeft 1 keyboard met een afgrijselijk geluid in de demo waarop alle kerstliedjes voorbij komen. En bij aanzetten gaat ie gelijk automatisch keihard. Dat ding geeft ons moordneigingen hahaha dus die mag hij alleen heel kort gebruiken als we echt in een top humeur zijn (die door dat overigens hard daalt :p )

LaQueen, RM1996, Seffie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Gefeli @GroeneBomen

Ja het is allemaal n beetje behelpen he met t vieren. Hier gisteren ook deel 2 gehad, opa en oma. Wij hebben maar 1 kant vd familie hier, rest viert op afstand mee in marokko. Dat is wwl extra erg nu ze haar nog nooit hebben gezien :(

Maar ze had n mooie jurk om in te stralen, handgemaakt, echt zo schattig!

Verder ook weer verwend met n buggytje voor de pop (gaat nog ff op zolder allemaal tot ze kan lopen), een megakeyboard met heel veel geluidjes, een soort stapelringending maar dan wat je op elkaar klikt en sokjes.

Bijgevoegde bestanden:

LaQueen, PippiMoustache, RM1996 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Wat een mooie jurk had ze aan <3 Jammer dat ze haar Marokkaanse kant van de familie nog niet heeft gezien. Hopelijk kan dat komend jaar toch gauw plaats gaan vinden...

sarah28 vindt dit leuk.
  18. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
  19. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    sarah28 vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ahhh dat jurkje, mooi!

Ja stom is dat :( mijn zwager had ik gister aan de lijn... 'ik heb hem nog nooit gezien' nee en hun kinderen ook niet. Nee klopt... en zal voorlopig ook niet gebeuren omdat hun kinderen dagelijks lekker klitten met maten (en ze rustig met 6 jongens (17+ jaar) samenkomen bij iemand thuis, 1 vriendje had hoofdpijn... tuurlijk mocht er gewoon bezoek komen en uiteraard had hij corona.... raar he dat besmettingen niet lekker dalen grrrr)

Ook mijn broer blijft thuis en ziet niemand tot iedereen gevaccineerd is. Enige die we wezelijk zien is zus van man. Gek jaar zo. Gelukkig dat de ukkies dat niet snappen maar voor de oudere kinderen is het wel heel naar :(

Nou ik ga t onderwijs hervatten!

sarah28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina