Geef je nog vaste voeding? Anders zou ik daar eens mee stoppen en kijken wat het doet? En dan 1 voor 1 invoeren tot dat je verschil gaat merken in ontlasting? Hier heeft meneer vandaag paar hapjes ei gehad, banaan en mini beetje bloemkool (eerste keer bloemkool). Wat ons op valt, van elke vaste voeding spuugt hij. Bij wortel de hele dag door, ei en banaan 1x, broccoli ook... zelfs 2uur na het eten. Van de week had hij broccoli gehad, daarna gewandeld en 2uur later naar bed. Haalde ik hem er uit, groene vlek in bed. Doen jullie kindjes dat ook?
Vaste voeding is al meerdere periodes gestaakt, in de vakantie ruim 2 weken,zeer kortgeleden ook ruime week en geen succes. Hij eet ook zeer weinig (4maand potje gaat max 1/3 leeg, vandaag wortels gehad en als er 15 gram in is gegaan is het al ruim geschat) en minimaal 3 dagen hetzelfde. Verder dan doperwt, wortel, pompoen, peer en appel zijn we niet gekomen. Hij weigert ook zeer regelmatig het eten. We bieden nu 1 keer beetje fruit aan en 1 keer beetje groente op 1 dag. Lastig zeg dat spugen!
Kleine hier is niet helemaal lekker. Ik denk tandjes. Vreemde ontlasting, die ons daaraan deed denken. Lichte koorts, 38.2 - 38.9. helaas ook nog een verkoudheid erbij... Gisteren voor het slapen gaan een zetpil gegeven. Daarna heeft hij goed geslapen. Vandaag overdag was weer jammeren en niet gezellig zijn. Heb voor het slapen gaan weer een zetpil gegeven. We zijn daarna echt ruim een uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Arme jongen. Bleef maar huilen en huilen nu slaapt hij en ik hoop ontzettend dat hij blijft slapen. Zo sneu..
@GroeneBomen ah nee toch! Kan ook dat hij door die verstopping weinig eetlust heeft miss? Hier ging t ook mis vanaf de hapjes maar met forlax nu wel goed. Al drinkt ze t steeds minder vaak goed op. Hopelijk komt t goed! @Dame09 ahh wat sneu, hoe is de nacht gegaan?
De nacht is gelukkig prima gegaan. Helaas vanochtend nog steeds koorts, dus geen opvang voor de kleine man. Man en ik jongleren dus vandaag met uren qua werk
Hier zijn we helemaal over op de gewone melk rn mijn dieet is ook klaar na ruim 4 mnd! Heerlijk zo! Ze eet nu ook lekker yoghurt (naturel nog) en pap in de ochtend. Slapen gaat overdag beter, soms nu in middag 2 of 2.5 uur zelfs. Maar ze wordt dan tussendoor wel 2x wakker. @mimi1988 nee hier spuugt ze niet, maar sowieso spuugde zij weinig, altijd al...
Ahh sneu! Nog niet opgeknapt dus. Succes vandaag! oh wat fijn!! Mag yoghurt al? Is dat niet zwaar op de maag? Ik weet het niet meer zo goed
Thanks. Even aankijken. Denk dat het een combinatie van tandjes en verkoudheid is. Hij eet verder gelukkig wel gewoon goed. Slaapt ook redelijk, maar is als hij wakker is gewoon niet in z'n hum. Jengelig, jammeren en rustig ten opzichte van normaal..
Fijn dat slapen beter gaat! Bedoel je met 'gewone' melk kunstvoeding voor flessen? Of echt melk uit de koeling van de supermarkt? Hier laatst ook een hapje yoghurt laten proeven, dat ging erin als pap!
QUOTE oh wat fijn!! Mag yoghurt al? Is dat niet zwaar op de maag? Ik weet het niet meer zo goed [/QUOTE] Vanaf 7 maanden volgens cb
J. heeft moeite met in slaap komen. Gaat steeds zitten of zelfs staan, lekker onhandig! Duurt echt wel 15 minuten ofzo voordat hij zich overgeeft en blijft liggen. Voorheen waren dat hooguit 2 minuten. Ik ben verkouden... dus mn eerste werkdag na de vakantie is thuis ipv op locatie. Probeer al vanaf 8 uur te bellen voor een afspraak, het is echt bizar druk. De lijnen zijn bezet, steeds over 30 minuten weer proberen..
Hier smult L ook al lekker van de yoghurt! Likt haar mondje er zelfs bij af. Het is sowieso een echte smulpaap
Hoi meiden, vanaf wanneer gaan baby's over van 3 naar 2 slaapjes? Cato is meestal zo'n 2 a 2,5 uur wakker tussen de slaapjes, maar de lengte van de slaapjes zelf wisselt nogal. De opvang appte net dat ze vanochtend van 09.00 tot 11.45 uur heeft geslapen (meestal van 09.00 tot 09.30). We proberen normaal een ritme aan te houden: 07.00 wakker 09.00 - 09.30 slaapje 11.30 - 13.00 slaapje 15.30 - 16.00 slaapje 18.30 naar bed Het middagslaapje lukt echter vaak niet, ze wil niet, is hyper, blijft wakker en dan is het 's avonds echt drama met naar bed gaan. Ik vraag me dus af of ik haar beter in een ritme kan krijgen van twee iets langere slaapjes. Doen jullie 2 of 3 slaapjes?
Hier 2 slaapjes. Van 9 tot 11.30 en van 14.00 tot 16.30 ongeveer. Wij zijn nu ook echt met zijn ritme bezig en dan hopen dat hij snachts dan ook beter gaat slapen. We leggen hem 2u nadat hij wakker is weer op bed, dan slaapt hij het snelste.
@PippiMoustache hier al maanden 2 slaapjes. Ongeveer zelfde tijden als @Haver11 @Dame09 beterschap en sterkte vooral met werk erbij doen zonder opvang @sarah28 heerlijk dat de koemelk goed gaat
Ik bel vanmiddag huisarts terug, ze gaat overleggen. Maar over een uur eerst mijn kies laten oplappen na bijna 2 maand een gat erin te hebben aan de zijkant