Geen idee, hij heeft in de 7 maanden 1 week doorgeslapen.. Hij komt gewoon altijd elke nacht. Ik merk gewoon aan hem dat hij vaste voeding wil, als we voorbij lopen met brood dan word hij helemaal gek. Maar het lukt hem niet om te eten ook als hij bij ons aan tafel zit met het avondeten. Zo zielig.
Ahh.. dat is sneu! Vast voedsel valt ook zwaarder op de maag, waardoor hij minder vaak zou moeten komen. Maar als dat nog niet lukt.. op brood kokhalste J. toch?
Wat ook wel eens kan helpen is, om geen vers brood te geven, maar van een dagje oud. Maar, wellicht heb je dat ook al geprobeerd?
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd ga ik eens doen! Dankje ik ben ook wel bang hoor met brood, ben zo bang dat ie stikt Hij had pas een stukje koek, En t laatste stukje stikte hij in. Man heeft hem toen op zijn knie gelegd en toen op zijn rug geklopt. Toen kwam het eruit.
@Haver11 klinkt voor mij als een groeispurt idd. V. Komt afgelopen 2 weken ook 9 van de 10 keer snachts voor een extra voeding. En waar ik haar rond 22:30/23:00 wakker maakte voor een voeding, begint ze vaak zelf al tussen 22:00/22:30 te gillen. HOERA! Toch een overwinning. Uiteindelijk heeft ze dat flesje van vanochtend later toch opgedronken. Toen het al bijna op kamertemperatuur was. Ik weet dat ze haar avondeten etc ook het liefst niet warm eet Bv maakt het haar niet uit. Warm, lichaamstemp of uit de koelkast. Blijkbaar vond ze het nu ook niet lekker als het warm is. Vanmiddag nog een keer proberen.
Vanmorgen nieuwe autostoel wezen kopen (voor de geïnteresseerden Maxi-cosi Titan Pro in cognac). Is vanaf 9 maanden tot 12 jaar en van 9-36 kg. Ideaal, daar kan hij groot in worden! In de winkel gepast, J. zat er heel triomfantelijke in!
F doet dat bijna elke avond. Om 18.50 210 en pap en dan 45 min later wordt hij wakker en dan nog 90... En meestal dan rond 00.00 een fles en soms in de nacht. Gisteravond ging het alleen anders. Toen werd hij 21.30 wakker. Fles van 180 leeg en kwam toen om 6.20 pas weer.
Oh dus J is niet de enige. Dat is wel een fijn idee. Vind het echt veel maar ja ze zullen het wel nodig hebben. Hoe gaat het met de hapjes? Ik heb vandaag een pompoen gekocht, pastinaak en zoete aardappelen de enige groente waarvan ik zeker weet dat goed gaat, dus dat ga ik morgen maken voor hem. Dan eens kijken of de nachten dan misschien beter gaan
Ja F doet het vaker wel dan niet. Kinderarts zei ook al: grote plons melk, maar als ze het aankunnen, dan is het maar zo. Vond het in het begin ook echt niet fijn. Veel te bang voor het oprekken van het laagje. Maar overdag kregen we er ook echt niet meer in. Dan werd alles uitgespuugd. De hapjes gaan tot nu toe goed. Maar geven nog minimaal en soms even een dagje rust als zijn darmen beginnen op te spelen. Banaan, courgette, zoete aardappel, broccoli gaan goed. Van de week een klein Roosje bloemkool gehad, geen last. Van pastinaak, appel en peer wel. Dan blijft hij spugen...
Hier ging het savonds juist niet. En dan kwam hij zeker 2x in de nacht. Nu met de omeprazol drinkt hij beter en spuugt hij wat minder. Fijn dat de hapjes goed gaan. Hier gaan bloemkool En broccoli juist niet. Appel ook niet en volgens mij abrikoos niet. We gaan maar weer rustig opbouwen met de groentes waarvan ik weet dat ze wel goed gaan.
Zo.. wat een nacht! J. was zo onrustig, zoveel huilen, eigenlijk de hele nacht door. Rond middernacht echt overstuur, dus bij ons genomen, gesust etc. Duurde heel lang voordat hij weer rustig was. Het snot stroomt uit zn neus en icm een speen is dat lastig ademhalen. Ik denk ook dat hij last heeft van doorkomende tanden en ik las iets over de 8 maanden sprong. Hopelijk vannacht beter!
@Isabella2020 wat leuk de stoel!! En de nacht is minder, hier ook vaak wakker door verkoudheid. T ging net n paar nachten iets beter. Naja we zien t wel weer.
Hier al een paar weken in de nacht eruit om mevrouw weer terug op de rug te draaien. Kan niet wachten totdat ze zelf terug kan van buik naar rug
Hier ligt de kleine man nog steeds zo strak ingestopt dat hij niet op z'n buik kan draaien in bed. Ook hij draait nog niet terug naar z'n buik...
Hier is dat nu soms met drinken, krijgt ze geen lucht door haar neus en dan stopt ze weer. Zo vervelend.
@Isabella2020 @Lalaatje90 gebruiken jullie geen zoutoplossing spray? Hier helpt dat best goed namelijk. Ik smeer ook luuf en als het echt niet kan met de snottebellen pak ik dat ding van otrivin. Gistermiddag hadden wij ook gedoe met slapen. Ik had het idee dat ze ook last had van doorkomende tanden. Niet boven, maar onder nr 3 en 4. Daarbij die verkoudheid en hoesten dus lekkere combi ook. Gisterenmiddag geen tweede fles poedermelk er meer in gekregen. Vanochtend maar eens een bordje fijne granenpap gemaakt met poedermelk, dat at ze met smaak op! Dus dat geeft weer hoop voor het wennen.
Hier slaapt ze in een slaapzak. Want ze gaat het bed door en lag al eens met haar hoofd onder de dekens, gauw de deken weggehaald en ingeruild voor een slaapzak!