Hahahaha... En daar loop jij dan met de tweede zwangerschap in een jaar tijd voor hem te zorgen arme mannen...
Hé Dames. Ik moest ff 4 pagina’s bij lezen Wat een gedoe @GroeneBomen. Zo veel voedingen nog is niet per se uitzonderlijk volgens mij, maar neemt niet wel dat het heeeeeel zwaar is. @PippiMoustache oh beroerde nachten zo. Hopelijk worden die 6 weken slaapregressie flink ingekort Hier zijn tandje 3 en 4 in aantocht. Onder... dus ze heeft straks 4 tanden onder en boven nog niks haha. Ze pakt eindelijk een volledig flesje kv. Dus heb nu de 2e voeding in de ochtend vervangen. Dan heb ik smiddags wel klaptieten met harde plekken, dus ik moet nog ff wennen Verder gaan we volgende week nog even naar de manueel therapeut. Ik vind dat V. Asymmetrisch kruipt. Een beentje beweegt ze niet goed mee en ze trekt met het verschonen ook weer met haar heup één kant op. Therapeut al wel gesproken en die zei dat het niet goed is dat ze al zo vroeg gaat staan. Mogelijk compensatie van iets wat in de nek(wervels) nog niet helemaal goed zit. Ze heeft verder geen pijn dus dat scheelt.
Ik kreeg wéér geen meldingen.. word er best gek van. Hier een super verkouden baby. Snot loopt er gewoon uit. Zo zielig. Spoelen/Neusspray/uitzingen doen we. Iemand nog tips? We hebben vernomen dat S zich vaak verveeld. Op de opvang viel het ze ook al op dat hij wat uitdagender speelgoed nodig had. Dus vandaag hebben we nieuwe dingen gekocht. Super leuk en gelukkig is hij minder gefrustreerd nu Ook zijn 7e tandje komt door. Icm die verkoudheid is het zooo sneu maar ik mag niet klagen als ik jullie berichten zo lees. Pfoe sommige van jullie moeten echt afzien zeg 10x voeding.. wow. En 7x wakker per nacht. Dikke knuffel voor jullie!
7e? Wow!!! 1 voordeel... jij bent wel eerder van deze ellende af met die tandjes. Hier moet t nog beginnen. Je hebt ook xylometazoline neusspray voor baby's kwam ik achter. Alleen bij de apotheek te koop begreep ik. Xylometazoline Neusdruppels/Neusspray FNA (hydrochloride) XGVSOTCFormularium der Nederlandse Apothekers Toedieningsvorm Neusdruppels (0,025%) Sterkte 0,25 mg/ml Verpakkingsvorm 10 ml Toedieningsvorm Neusspray (0,025%) Sterkte 0,25 mg/ml Verpakkingsvorm 10 ml
Wij hebben ook wat mindere nachten. L is poepie verkouden, haar eerste tand komt net door en ze rolt steeds op haar buik, maar kan nog niet terug. Als ik dan lees dat sommige baby’s al kruipen, dan heb ik volgens mij echt een traag kind. Wat me dan ergens ook weer (onnodig) onzeker maakt..
Oh echt? Te vroeg staan is niet goed? Cato staat dus al sinds 2 weken (toen was ze net 7 maanden) en inmiddels 'loopt' ze langs de spijlen van haar box of een rand van een kastje. Maar ik wist niet dat dat kwaad kon Misschien moet ik even het cb bellen dan ofzo...
Nee hoor als een kind het zelf doet, is het prima je kan moeilijk de benen breken zodat ze het niet doet Ene kind is motorisch sneller ontwikkeld dan een ander. Zoon 2 is ook sterker en stabieler in zijn lijf dan nr 1 was
Ben je gek joh, niet onzeker zijn hoor. Mijn kind loopt misschien bijna, maar heeft geen tanden, brabbelt niet of nauwelijks en maakt alleen maar scheetgeluiden Ieder kind ontwikkeld zich op een andere manier en op een andere snelheid. Wees blij dat je er nu nog niet steeds achteraan hoeft te rennen!
Ik ben er blij om dat hij gemiddeld is en niet kruipt en ook niet terugrolt en ook koos tandeloos is: zodra ze kruipen kunnen ze bij veel meer dingen komen haha Geloof mij, je zal terug verlangen naar deze tijd als er meer actie in komt haha
Hier werkt een halve ui op de kamer echt goed. Oke, de hele kamer stinkt naar een soort snackbar, maar het werkt wel. Sterkte! En woooooowwww 7?!! Dat gaat snel!
Nee joh lijfjes zijn zo flexibel en ze worden sterker en sterker dus zelfs met wat voorkeur, trekt dat echt wel bij zodra ze evenwicht goed hebben. Wat ik wel heb gezien bij een nichtje die erg vroeg los liep: ze rende al voor 10 maanden rond... haar lijf kwam niet lekker mee zeg maar omdat ze zo jong was en t was daahaag eerste tandjes. De plavuizen kwamen te dichtbij... en als je de eerste tanden al zo vroeg verliest, wordt het tandvlees vrij dik en komen de blijvende tanden echt mega laat door. Ze heeft van 10 maanden tot zeker 11 jaar een fietsenrek gehad
https://www.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/kinderen-en-jongeren/kan-mijn-kind-vegetarisch-eten-.aspx Je hebt gelijk, opletten met zout staat er. Even opgezocht: vegaballetjes is 1,4 gr zout per 100 gram. In een pakje gaat 200 gram / 12 balletjes. Ik denk dat ze per maaltijd max 1 balletje heeft. Dat zou 0,2 gram zijn. Dat valt nog ruim binnen de marge van 1 gram dag gelukkig
Dat klinkt als mijzelf haha, ik liep ook met 10 maanden en rende toen ik 12 maanden was mijn voortand eruit. Kwam uiteindelijk pas door toen ik 8 was en megascheef....nooit geweten dat dat komt doordat ik hem er zo vroeg was uitgevallen
Heb W. gisteren en vandaag Griekse yoghurt aangeboden als tussendoortje. Maar dat staat zeker nog niet op z'n favorietenlijstje een paar kleine hapjes en dan houdt hij z'n mond stijf dicht. Haha. Daarna maar een koekje aangeboden, hij moet toch iets te eten hebben...
Haha oeps! Hoera voor de orthodontie Over tanden gesproken: mijn opgebouwde kies kost even 200 euro 'slik'.vandaag de rekening