@sarah28 yes super dat je de neutrale hebt weten te krijgen! Hopelijk werkt dit Ik ga morgen naar de kinderarts, super snel : maandag verwijzing bij hun en dinsdag werd ik al gebeld ivm ern uitvaller of ik donderdag al kan. Perfecte tijd ook, mooi na zijn ochtenddut
@LJJ thuis gelukkig. Als hij koorts krijgt en nog benauwder dan moeten we gelijk komen. @sarah28 zo lief hoe jij altijd vraagt hoe het gaat ❤ gaat wel goed. Zit in de ziektewet al een paar weken en merk zo veel verschil! Sinds gisteren weer proberen te fietsen (15 minuten maximaal) en dat voelde ik wel heel erg. Dus echt goed opbouwen en niet meer dan dat gelukkig. S is iets aanhankelijker dan normaal en dus ook vaker optillen maar gek genoeg zorgt dat niet voor extra last gelukkig. Hoe gaat het met jou? En wat die plaatjes betreft, die hebben we het gaat alleen meer om de kabels die in de muur zitten zoals tv aansluiting en internet etc. Daar zijn geen extra plaatjes voor haha. We hebben wel gordijnen gekocht en die vallen ervoor. Mooi! Even inkorten alleen nog
Hier ook een goede nacht werd om 02:30u even wakker even bij me genomen (man had nachtdienst) viel toen weer als een blok in slaap, toen weer terug in zn eigen bedje en toen werd hij ook pas wakker om 7u vanaf 20u. Toen nog eens een dutje na zn fles tot 9.30u de plastic bijtringen vind N dus niks aan, de kralen vind hij heerlijk die zijn harder dan het licht plastic. Maar iig bedankt voor de tips dames hier kan ik zeker iets mee! iemand een videoland serie/film tip?
Sorry dames, ik schrijf soms niet zo actief mee.. druk op het werk (duo is uitgevallen), thuis soms wat hectisch en We hebben maandag slecht nieuws gehad over mijn bonus schoonvader.. hij heeft al een tijdje kanker, maar ze kunnen hem niet meer behandelen we hebben geen idee wat zijn prognose nu is, maar zijn erg verdrietig. Verjaardag oudste zoon komt er aan.. dus allemaal beetje veel.
Dikke knuf! Wat vreselijk dat je bonus schoonvader nu uitbehandeld is hopelijk hebben jullie nog een goede tijd samen
Begrijpelijk @mimi1988 dat je minder actief bent. Maar geen excuses hoor, dit is 'slechts' een forum. Breng vooral tijd door met je dierbaren, zeker nu dat wellicht met je bonus schoonvader nog maar een korte periode is. Sterkte!
L kan sinds afgelopen week eindelijk omrollen van buik naar rug. Yay! Alleen nu het volgende, in de slaapzak in bed lukt het haar nog niet.. Hoe lang duurde deze fase bij jullie voordat ze het doorhadden met slaapzak?
Dank jullie wel! We weten niet hoe lang hij nog heeft. Daar zijn, zo ver wij weten, geen uitspraken over gedaan. @JosjeM 3 dagen hier. 3 nachten dat we hem moesten terug rollen en daarna deed hij het zelf.
Dat ging hier vrij vlot: in t bed durft hij wel. Maar zonder bed waarop hij zich gewoon zacht laat omvallen is het drama, vanavond weer hard gevallen op zn hoofd (we hebben plavuizen, au!). Qua motoriek hebben ze meer van mij gheghe Zoon nr 1 heeft nu ook bevoegdheid gekregen om de kleine weer op het kleed te tillen als hij ervan schuift, ook zonder onze toezicht (bij wc gang oid). Arm mini ventje is nog niet bekwaam omdraaier
@mimi1988 ik gun je bonus schoovader vooral zoveel mogelijk kwaliteit nu. Hopelijk kunnen de artsen hem ook zo lang mogelijk die kwaliteit van leven laten houden.
Sterkte @mimi1988 ik word dood moe hier van dat eten en drinken. Alles wat ik geef neemt ze 2 happen van en daarna slikt ze niks meer door. Flessen ook maar max 70ml elke keer. Blijf maar zoeken naar tanden, maar nog niks te zien
Hier ook weer eens bij het cb geweest. Ze buigt iets af in gewicht en lengte. Iets meer dan 8000 gram en 68 cm (vorige keer 7905 gr en 67,7 cm). Ze is maar 3 mm in de lengte gegroeid in 5 weken tijd Ze is geen trekpop, kan haar niet langer maken dan ze is. Verder gelukkig geen reden tot zorgen! Meisje is tevreden en vrolijk. Het enige wat ik niet leuk vond om te horen is dat ze al had moeten tijgeren/kruipen.. sorry, maar het kind is net 8 maanden.. Mag ze het ook zelf even ontdekken? Maakt me dan meteen weer onzeker.
Jeetje, wat een strijd zo dan! Lijkt me inderdaad heel vermoeiend. Valt ze daardoor niet ontzettend af?