@mimi1988 gefeliciteerd! @GroeneBomen geef je volledig bv of ook kv? Ik weet het even niet meer. Bij ons is er echt een hoop veranderd sinds Cato grotendeels kv krijgt. Ze zat op de -2 lijn en kwam iedere 3 uur 's nachts, soms vaker. Sinds twee maanden krijgt ze bijna volledig kv en alleen af en toe 's nachts nog bv. Nu zit ze bijna op een gemiddeld gewicht en slaapt ze zo goed als door. Blijkbaar was mijn eigen bv niet voldoende voor haar... Hier trouwens ook een zieke, snot loopt eruit en de hele tijd jammeren. Wilde alleen maar gedragen worden. Vanmorgen maar een zetpilletje gegeven. Durfde haar eigenlijk niet bij de gastouder te brengen. Gelukkig gaat het daar goed, ligt grootste deel te slapen hoorde ik net. Denk dat het nog steeds geen tandje betekent (helaas), maar gewoon rotverkoudheid.
@PippiMoustache sterkte met t verkouden meiske, nooit leuk Ik geef borstvoeding. Hij groeit prima gelukkig maar door zijn eetproblemen en gebrek aan stoelgang durf ik ook absoluut niet te wisselen omdat hij hier goed op groeit
Met W. vandaag even gaan wegen en meten bij het CB. Hij groeide voor de vakantie een beetje boven z'n eigen lijn, dus hebben we qua voeding het één en ander aangepast. Ik wilde graag even weten hoe dat er nu voor stond. En hij is weer terug op z'n eigen lijn kortom, hij doet het prima. Heel blij mee...
Ik deed die eerste tijd n opgerolde handdoek ernaast in kinderstoel, zat ze steviger. Nu kan t makkelijk zonder. Hier ook nog ger m'n doorslapen hoor, we blijven in t clubje! ik lig er vaak om 20:30 in tegelijk met mn zoontje!
@mimi1988 gefeliciteerd!! @Dame09 ja dan ben je ineens heel wat kwijt he! Wel leuke dingen allemaal! @Haver11 en @Isabella2020 hoe is t nu met de koorts? En blijven jullie dan binnen en andere kids thuis @Haver11 ? Vind t zo lastig bij n baby als die koorts heeft .. @LaQueen hoe is jouw quarantaine gegaan?
@sarah28, die regel is voor kinderen vanaf 2 jaar. De luiers ook zuur, dus duidelijk tanden. Vanmorgen had hij 38.6, maar hij is vrolijker dan gister.
Hi dames, sorry ik heb niks gelezen. Ik ben een tijdje niet online geweest (Netflix en vroeg op bed haha). De quarantaine ging okay, maar wel een uitdaging om te blijven werken allebei en ondertussen 2 kinderen ook blijven verzorgen en vermaken. Ik kon 2 weken na mijn klachten weer beginnen, dat was vorige week. Ondanks dat ik er niet ziek van ben geweest, heeft het wel iets in mijn longen achtergelaten. Blij vlagen voelt het soms alsof ik te weinig lucht in mijn longen heb, dacht schijnt iets te zijn wat langer kan aanhouden.
Oh echt ja ik vind t soms zo onduidelijk! Ah nou hopelijk snel door! @LaQueen nou ja dat is ook niet fijn! hopelijk trekt t snel weg hoor
Hier is de temp inmiddels 40 graden, vanmiddag ook over gegeven. Hij is ook zo slap. Maar hij drinkt goed. Als het morgen nog zo is bel ik de HA.
Oef, bij slap zou ik echt wel even bellen hoor! Dat is niet goed. Fijn dat drinken wel goed gaat. Ook voldoende plasluiers?
@LaQueen fijn dat jullie weer naar buiten mogen. Dat van te weinig lucht heb ik inderdaad wel eens vaker gelezen. Een ouder van een kind uit mijn klas blijkt ook besmet te zijn. Kinds heeft donderdag of vrijdag nog pal naast me gestaan... vind het wel beetje eng merk ik.. morgen weer werken. Kind is uiteraard nog thuis.
Jeetje dat klinkt niet gezond je kan altijd even de dokterspost bellen voor overleg als het je niet lekker zit
Oeh dat klinkt niet gezond hoor. Ook al drinkt ie goed, dat slappe zou ik niet vertrouwen. Hopelijk heb je de HAP gebeld??
Nog gefeliciteerd met de oudste @mimi1988 mooie leeftijd en fase weer spannend van Corona indd. Hopelijk heb je t niet overgenomen. @LaQueen: zijn veel mensen die er nog iets aan overhouden aan de longen helaas. Zag laatst ook een oud klasgenoot voorbijkomen die het ook had en na maanden nog steeds niet de oude