@nadine001 jaaaa! Dit is zeker beun van nr 2! Mijne zagen er ook zo uit met 10 dpo. Nu hopen op een plakker!
Dank je ben zo blij dat zijn kinderfeestje gewoon plaats kan vinden. Lekker thuis, met 2 klasgenoten en de zoon van mijn vriendin. Heb er zoveel zin in. Konden wel broers zijn: allen blond, blauwe ogen én lang voor hun leeftijd met grote voeten (3 hebben maat 31 haha)
laatste is van net! Morgen is mn nod.. vind die van vandaag niet bijzonder opgelopen maar goed, voor t eerst dat ik deze testen gebruik! Spannend!
@GroeneBomen haha ja toen hij nog wat kleiner was. Maar sinds hij zo ziek is geweest is het niet beter geworden. Nu al 3 a 4 maanden slecht + slapen op eigen kamertje dus we moeten dan ook echt het bed uit. Hij werd dan elk uur a elke 2 uur wakker pff. Nou ik had te vroeg gejuigd vannacht letterlijk maar 2 uur geslapen. Ben helemaal gebroken hij heeft ook weer een snotneus dus de ellende kan weer beginnen gok ik. @nadine001 zo spannend ik ga duimen voor je
@GroeneBomen hier ook n kind waar alles makkelijk afgaat. Alleen hij gaat dan n beetje de clown uithangen ipv niks zeggen. Ook niet handig haha. Krijgt wel al n tijd extra werkjes en dat is wel fijn, maar heeft dan soms wel begeleiding nodig omdat t idd dan ineens wel moeilijk is en hij dat niet gewend is. Dan heeft hij geen zin meer of wordt geirriteerd. Dus ik zei altijd: extra uitdaging onder begeleiding (hoeft nirt hele tijd iemand naast te zitten natuurlijk haha). Super dat ze t zo oppakken hoor, heel fijn voor je zoontje! @Loveischocola hihi aaaargh hij/zij houdt jullie wel in spanning zo! @nadine001 jaaa wat leuk!! Meestal zie je oploop pas goed met 1 dag ertussen toch? Gefeliciteerd alvast hoor, spannend! Wattt! Superleuk zeg! En is t een wandelendecbaby of lijkt hij al wat groter? Soms is t zo'n grappig gezicht, zo'n kleintje van 10 mnd, kaal koppie en maar waggelen hihi
@sarah28; een hoofd vol haar, geknipt in een stoer kapsel, dus zeker geen 'wandelende baby'. Hij lijkt en is groot (+80 cm). Hij heeft alleen nog geen tanden! Daarin is hij nog écht een baby! En dat is hij gelukkig nog 2 maanden!
Ik kreeg even geen meldingen meer. Maar ik lees dat er al eentje loopt! Wauw zeg!! Ook zag ik mooie testen voorbij komen @nadine001 ik zag wel een lichte oploop met de laatste en die er voor. Hier spookt F weer ‘s nachts. Het ging een nacht of 4 prima, maar sinds 2 dagen is het weer drama. Of klaar wakker of verlatingsangst. In onze armen slapen, maar zodra je hem terug legt of 1 minuut daarna is het krijsen. Inslapen in de avond vindt hij ook vreeeeeeselijk. Afgelopen 2 nachten heeft hij vanaf 3.00u bij ons geslapen. Hij slaapt dan wel ineens tot 6.30/7.00 ipv 5.30... Maar eigenlijk wilde ik het niet in bed laten slapen bij ons
@Seffie gouden tip: nooooooooit hardop zeggen dat er goed wordt geslapen hahahahaha, ze voelen het blijkbaar aan! (Waardeloos zeg bah )
Wat is een kinderfeestje geweldig! Maar ik snap ouders die uit huis gaan en t ergens anders doen haha. wat een werk, chaos, herrie, rommel maar jeetje wat genieten! In 2 uur tijd zijn wij total loss haha Eind vd middag kwamen mijn vriendin en haar gezin (hun zoon was ook op t feestje)gezellig eten en morgen is hij jarig en komen opa's en oma's nog langs (keurig gescheiden van elkaar, kunnen we tussendoor even reinigen en paar uur luchten, jaja haha druk ermee zo) Kind was zo blij! En daar doe je het voor hij ligt net op bed. Ook hij is uitgeblust hihi