@Haver11 hopelijk geven de tips van de slaapcoach een aantal handvatten om mee aan de slag te kunnen en werpt het gauw z’n vruchten af!
@LaQueen ik ben begonnen met voorlezen voor het slapen gaan toen ze ongeveer 12 weken was. Ze geniet echt van dat momentje en inmiddels bemoeit ze zich ook met de bladzijden omslaan, daarom gebruik ik alleen nog maar kartonnen boekjes
@Haver11 ik hoop dat het helpt. Dat het nu even extra afzien is maar voor het goede doel. En klopt helemaal wat je zegt: hij is niet alleen, ook hij moet jullie tijd delen met de andere kinderen. Hier was t 22:00, 1:45, 3:50 en om 6:30 wakker en ja ook de oudste! Sinds hij een slaaptrainer heeft die ook permanent nachtlamp is hij niet wakker voor 6:00! Feest Wij doen poging tot voorlezen, maar hij heeft er geen interesse in..kruipt weg haha
Haha ik hoop het! Nu al 2 dagen dat er alleen maisstaafje in gaat en dat hij de fruithap en avondhap laat staan. Ik wil zoooooooo graag van die nachtvoedingen af dus dan moet ie niet avond eten skippen haha. Hij mag de kasten leegvreten van mij
De slechte nachten hangen in de lucht denk ik. Hier ook weer ruk een aantal nachten. Zie wel dat haar sprong over 3 dagen begint, maar ik denk dat ze er al in zit
@Loveischocola hoe gaat het met jou? Wanneer heb je eigenlijk de 20-weken echo? Ben benieuwd of deze eigenwijze zich nu tussen de beentjes laat kijken haha.
@Haver11; Wellicht confronterend wat de slaapcoach zei, maar hopelijk werpt het zn vruchten af! En nee, dat is niet vanaf vandaag verholpen. En ja, J. heeft 2 zussen die ook aandacht nodig hebben. Ik weet dat je doet wat je kunt! Hopelijk helpen de tips, binnen jullie/jouw mogelijkheden en hebben jullie binnenkort jullie nachtrust weer terug en kan J. zelfstandig in slaap vallen.
@GroeneBomen Dat is precies wat zij ook zei, hij is niet alleen hij heeft ook 2 zussen die ook tijd met ons willen. Ik heb hem net een half uur in bed laten huilen ( krijsen ) ben toen naar boven gegaan een tutje en een aai gegeven en toen viel hij in slaap. Wel maar voor 45 min maar het is een begin. Met dat laten huilen heb ik gek genoeg geen moeite mee. Ben al zoveel gehuil van hem gewend dat het me weinig meer doet Je hoort gewoon dat het een driftig huiltje is omdat hij er uit wil. Over een week komt ze trouwens weer en gaan we evalueren Wat fijn dat er gegeten word! Hopelijk gaat hij snachts beter slapen als hij overdag meer voeding kan verdragen Pff mijn dochter is net gevallen in 3 min tijd dat ik even boven was om J op bed te leggen. Zoveel bloed, verschrikkelijk. Ze heeft een scheur in haar tandvlees en volgens mij ook iets met haar lipbandje. Ik heb de tandarts gebeld, die zegt dat we het moeten laten helen, en ze mag geen harde dingen eten. Over 2 weken stond er een afspraak dus dan gaan ze kijken of er verdere schade is ze mist al een halve voortand en nu dit weer.
Ik weet niet hoe mn man het flikt maar (meestal) als ik late dienst heb en hij alleen op N moet passen gebeurt er iets Laatst was N goed gevallen met dus een flinke bult op zn voorhoofd, gisteren had hij zn tand door zn lip Het lukt ook niet om N smiddags naar bed te brengen maar mij lukt het wel? Misschien heb ik toch iets meer geduld. Van 4-5u met N bezig geweest na 5x het achterbord van zn bed te hebben getokt was ik het zat en lager in bed gelegd met als eindstand natuurlijk dat hij wakker werd. De fles gegeven en om 05:15u heb ik mn man nog geappt van als hij nu wéér wakker wordt (sliep steeds 20min en zat dan weer rechtop, liet zich zonder problemen weer terugleggen) nam ik m in ons bed. Had ik veeel eerder moeten appen, hierna sliep hij tot 9.15 we gaan as woensdag naar een huis kijken, we zijn een beetje verliefd geworden dat huis heeft echt alles wat we wilde áls we zouden gaan verhuizen/zoeken. Maaaar er zijn 20 bezichtigers die denk ik hetzelfde denken Morgen gesprek met de bank wat onze mogelijkheden zijn. Ik vind het best spannend, is voor mij mijn eerste bezichtiging aangezien ik bij mijn man vanuit thuis ben ingetrokken
Het begin is gemaakt! Spannend en veel succes! Hopelijk geeft het jullie dan ook weer meer tijd voor de meiden maar poeh ik voel de pijn mee, klinkt zo enorm naar! Lekker verwennen en hopelijk blijft de schade beperkt!
@Haver11 arm arm meisje! Wat vreselijk! ze zal ook vast een hele dikke lip krijgen. Hopelijk kan ze wel wat eten nog. Jakkes zeg
@sarah28 ja dat vertelde ik ook en toen zeiden ze dat het zelf geneest. Helaas zit de apotheek bij de dokter dus krijg ik dezelfde vrouw voor me hahaha. Lang leve een dorp. Dentinox heb ik in huis voor mezelf (heb vaak tandvleesontsteking en het helpt ook daar tegen). Ga het toch eens proberen. Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij heeft vannacht doorgeslapen. De dutjes gingen ook beter gisteren en goed slapen doet slapen natuurlijk. Vandaag de dutjes weer wat minder dus zal komende nacht ook wel weer anders zijn. Hij heeft geen koorts meer gelukkig maar wel nog veel pijn.
super! Ook mooi dat de kleren en spullen van R ook gebruikt kunnen worden. Stukje van R ook fysiek aanwezig bij zijn broertje
@Loveischocola wat mooi! @Haver11 zo is de oudste ook een keer gevallen. Wij dachten ook dat er van alles aan de hand was ivm de overvloed aan bloed, nabloedingen en een vel wat we zagen hangen. Achteraf was zn lipbandje gewoon gescheurd. Hopelijk valt het allemaal mee. In de mond geneest het gelukkig snel. V is echt zielig op het moment. Sinds maandag echt mega last van tandenpoep. Soms echt 9/10 poepluiers ook per dag. Haar hele billen zijn kapot en ze ligt regelmatig gillen en te trillen met zweet op haar voorhoofd als ik haar moet verschonen. Je hart breekt gewoon. We poederen vooral, af en toe sudocrem of vsm billenzAlf. Maar ben er nog niet uit wat nu het beste werkt. Ook ben ik er achter hoe we haar grotere flessen kunnen laten drinken. Gewoon een grotere speen op de fles. Ze had nog steeds een s speen op de Difrax. En liet regelmatig van 120cc iets staan. Nu drinkt ze ineens 150 gewoon op. Ze slaapt overigens ook niet optimaal. Eigenlijk elke nacht wel om 4/5 uur dat we even een fles moeten geven. voorlezen doe ik eigenlijk niet. Mss maar eens mee beginnen. V heeft het handenklappen eindelijk door! Vet schattig.
Wat speciaal! ❤️ Maar wat je gevoel je voor de gek kunt houden. Lijkt nu al veel op zn grote broer wat betreft het laten zien van het geslacht! De rest van de 20 weken echo ook goed? ☺️
Ahh zo zielig. En heb je Bepanthen al geprobeerd? Dat gebruiken wij op de opvang bij schrale billetjes hoop dat je snel iets kan vinden wat werkt. Wat ook wel wil helpen is bullen niet afvegen met billendoekjes maar gewoon met natte doekjes. Je hebt van die waterwipes maar je kan ook gewoon een was hand pakken dan doet het minder zeer dan een normaal billendoekje