Mjah, ben ook ff bezig met een iets stabielere versie van een nieuw prive forum Misschien wel handig!
Ja, lijkt me ook wel! Ik kan me trouwens herinneren dat ik met een ander groepje ook op zo'n forum zit als we nu zitten. En die lag er idd ook keivaak uit.
Ja das balen, heb nu via een andere wat gevonden en dat schijnt stukken beter te zijn! Nu alleen wachten tot die andere weer online is, want anders kan ik de gegevens niet overzetten... Als dat uberhaupt al mogelijk is.
Ariel, idd.. Goed idee! Dan wil ik wel weer mod worden he .. En dan moeten we sommige onderwerpen even kopiëren.. Lijkt me wel beter, want deze lijkt me idd niet stabiel!
Iedereen moet zich natuurlijk weer opnieuw aanmelden. Maar het afspraken/verjaardagen gedeelte zal ik sowieso zelf wel even doen!
Hmm.. balen zeg. Ik hoop dat het andere forum nog wel online komt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de antwoorden op mijn topic.
grrrrr ik word net helemaal ondergeplast door Noah.... Hij had zichzelf en het aankleedkussen helemaal ondergeplast dus ik dacht ik leg hem ff op een badcape op ons bed en dan doe ik hem ff snel met een washandje af. Plast ie mij en me bed helemaal onder Dus maar ff snel in bad gedaan en alles verschoond... Grrr had net gister me bed en de waskussenhoezen enzo verschoond...
ok, voor een back up moet er dus betaald worden Wat ik natuurlijk niet ga doen Heb al een nieuwe aan gemaakt. Alleen zijn we dan wel alle berichten kwijt!
Jep, je had reacties! Ariel, ah dat is balen zeg.. Pfff die piemeltjes ook, sproeien alle kanten op Gabriëlla heeft sinds dat ze 1.5 maand is niet meer geplast als dr luiertje uit was, gelukkig!
Ariel, ja lekker he, die rondsproeiende piemeltjes. Wel balen van je bed en alles. Oh yes, het andere forum doet het weer? Dan zie ik jullie daar weer.
ariel:balen dat je zo bent ondergeplast,maar moet toch wel even lachen hier kan ik nog altijd niet op die andere! stom ding toch hè
Meiden, ik ga er vandoor. Nog even snel een sigaretje roken, en dan Kenji eten geven. Tot vanavond denk ik!