Januari 2006 Stoppers

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door -, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou die zijn inderdaad normaal wel betrouwbaar Jemig wat klote meis heb je de fabrikant van Cb gemailt en gevraagt hoe dat kan ?

2. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    He meiden,

Goh, wat hebben jullie toch allemaal leuke plaatjes/foto's!!!! Word er helemaal vrolijk van,ha,ha,ha.....
    Ik ben niet zo'n computerheld op dat gebied, krijg het nog niet eens voor elkaar om smilies in m'n berichtjes te zetten......ha,ha,ha,ha....

Al een beetje opgefleurd Cindy? Echt balen zeg, en mannen zijn daar idd toch nuchterder onder denk ik......die van mij ook toen ik eindelijk ongi werd, ik HELEMAAL blij, hij zoiets van: ja, werd wel eens tijd ja, wel blij natuurlijk, maar toch anders.

En Mandy nog steeds in onduidelijkheid zie ik, echt vreselijk lijkt me dat.....ben je al wat minder chaggie?? 'T is ook echt ***** hoor, wij vrouwen hebben toch echt een bijzonder lijf......

En Tamartje, dat is gek zeg, van die test.....!!!!!
    CB is toch echt betrouwbaar zou je zeggen.....

Margriet,meid, ben je nou nog niet ongi? Daar krijg je echt een ei van volgens mij, en het is nog niet eens Pasen...heel veel succes en dat het maar heeeel snel mag komen (of een posie test natuurlijk!)

Nou meiden,
    Succes allemaal!

Groetjes Mirretje

3. Niet meer actief

Ik heb het idee dat ik met de dag chagerijniger en onzekerder wordt (raar hè ) een vriendin van mij is dus nu ook zwanger en overal waar je kijkt zie ik zwangere lijkt wel

4. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Dat heb ik ook al een tijdje: collega zwanger, beste vriendin pas bevallen, en overal dikke buiken en baby;tjes...........waren er natuurlijk altijd al, maar het valt nu veel meer op omdat je er zelf zo mee bezig bent.
    Maar niet te onzeker en chaggie worden hoor, Mandy,tuurlijk is het rot, maar onze tijd komt vast ook nog wel.
    Is je vriendin snel zwanger geworden?

5. Niet meer actief

ja mijn vriendin is niet gepland zwanger zij is al zwanger als de man naar dr kijkt ;)

Nee dat is ook wel zo onze tijd komt hopelijk nog wel , maar ik heb het nu wel gehad eerlijk gezegt en wil nu wel :evil: tegen komen

6. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Die van mij is bijna klaar, ik stuur 'm wel door naar jou! Hij was wel erg pijnlijk moet ik zeggen,ha,ha,ha.....

7. Niet meer actief

Maakt niet uit kom maar op met die pijnlijke menstruatie beter dan niks en een bevalling is ook pijnlijk dus ach ja ;)

8. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ja,maar daar krijg je als het goed is iets moois voor terug, van de ongi niet,
    WHA,HA,HA,hA!!!!!!

9. Niet meer actief

Whahahahahahhaha nee dat is inderdaad helemaal waar hahahaha goed nu ben ik uitgelult hahahaha ;)

10. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik ga vanavond aan m'n man vragen of hij heel lang naar me wil kijken, ben ik misschien ook zo zwanger,
    WHA,HA,HA,HA,HA!!!!!!!!!!! Vraag eens aan die vriendin van je hoe die man dat doet?
    WHA,HA,HA,HA.....

11. Niet meer actief

Whahahahah ze is gewoon super vruchtbaar eerlijk waar .
    Ja als wij dat nou ook eens hadden hè ;)
    Liet ik mijn man het hele weekend naar me kijken :confused:

12. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Zouden we misschien te lang achter de computer zitten? Als ik boven aan het computeren ben kan hij natuurlijk niet naar me kijken!!!!!!!!!
    Maar jij hebt een laptop geloof ik,he?
    HA,ha,ha,ha.........
    Heb jij ook al namen verzonnen?
    Niet dat je ze hoeft te geven,hoor,maar zijn jullie daar ook al over bezig zo af en toe?

13. Niet meer actief

Hahahahha ja ik heb een laptop ik blijf bij hem in de buurt dat hij goed kan kijken :confused: whahahahahhahahahahaha

Oh ja we hebben wel al wat namen hoor :) Wij vinden Bo allebei erg leuk als het een meisje zou zijn hahahaha en jullie

14. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik vind Bas een hele stoere naam voor een ventje. Een meisje vind ik moeilijker, maar Sam (geen Samantha) vind ik ook wel erg leuk.

15. Niet meer actief

Hahahaha mijn neefje heet Sam dus als ik een jongen krijg noem ik hem Moos :p Nee dat is flauw hahaha

Ik weet nog dat hij werdt geboren en toen zei mijn man dat het een jongen was en Sam heette en toen was mijn eerste reactie en wanneer komt Moos :p Maar Moos is uiteindelijk Britt geworden hahahaha

16. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Gek he,dat je dat bij sommige namen hebt.
    Ik ken toevallig een mannelijke Bo, en dat is echt BO,snap je?
    Als ik dan zo'n schattig meisje zou zien wat Bo heet, moet ik daar aan denken,ha,ha,ha.....
    Het is trouwens wel een ontzettend aardige jongen! 'Tis maar net een gezicht wat je erbij bedenkt,he?!!!
    Groetjes!

17. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Vind Mandy trouwens ook een hele leuke naam!

18. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ja gaat al stukken beter, heb net lekker een cake gebakken.
    En we gaan voor de volgende ronde :D

Ook wij zijn al een beetje naar namen aan het kijken, maar ik denk dat dat nog heel moelijk gaat worden, we hebben allebei een heel andere smaak. Hij vindt Jan-Julius en Jezus wel mooi :oops: , nou dat dacht ik toch niet, haha.
    Zelf vindt ik korte namen heel erg mooi zoals Sem, Sam, Sil, en voor een meisje vindt ik Lizzy erg mooi.

19. Niet meer actief

Ik vind Sem op zich ook wel mooi maar vind het teveel op de naam van zijn neefje lijken dan .......Sam

Verder zijn we er nog niet echt mee bezig hoor we hebben straks nog tijd genoeg hihi ik vind Noami trouwens ook wel mooi

20. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Naomi vindt ik ook helemaal geweldig, bij mijn eerste vriendje riep ik altijd dat onze dochter naomi zou heten (ik dacht toen dat we voor eeuwig bij elkaar zouden blijven, mijn eerste echte liefde).

Deel Deze Pagina